Storingsmeldingen |
nietmeer
|
Quote Andreesie: er was al niks vetgedrukt wel de namen, de letters 'Stam gast', de titels van de artikelen en dingen als bij Weblogs, waren allemaal vetter gedrukt dan nu nu zijn het alleen dunne lettertjes print screenEdit: zelfs die hyperlink is niet vetgedrukt |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Antior, als IK een browser zou gebruiken die als enige een 'onvolkomen-heid' in m'n favo site oppikte zou ik toch rap Firefox 3 erop zetten al was't alleen maar om engestoord van WMR te kunnen genieten *Maar ik ben een digi-beet natuurlijk* @Tx, volgens mij zit dát probleem bij jou Hier ziet alles er 'normaal' uit |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Hee cool, Safari is nu de beste browser qua standaarden link@tx: dat waren ze al nooit |
|
nietmeer
|
@Relpa, bedoel je dat het volgens jou bij mij verkeerd zit of niet? @Andreesie, wel altijd, tot ergens vandaag ik vind het zo apart |
|
Andreesie Oudgediende
|
tx: bij mij nooit |
|
Relpa Oudgediende
Bij jou ist verkeerd vrees ik Txerseu Dit zie ik nu print-screen*lijkt me normaal* Iig zijn bij MIJ de koppen van de artikelen wél vetgedrukt |
|
nietmeer
|
@Relpa, zo was het bij mij ook altijd wat is er mis? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Geen idee, nergens last van |
|
Relpa Oudgediende
@Txerseu, iets met jouw Ff vermoed ik Vraag me niet wát Ms overnieuw installeren ? |
|
nietmeer
|
@Relpa, ik heb de allerlaatste versie van Firefox 2 geen zin om op Firefox 3 over te stappen opnieuw installeren ben ik dan niet Firefox 2 kwijt? of kan het gewoon weer goed zijn met opnieuw opstarten? |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, doe dat eens. 2 minuten zonder overleef je toch wel? |
|
Andreesie Oudgediende
|
tx: je kan gewoon 3 installeren, maar je bent 2 kwijt (of je moet heel moeilijk doen) maar je hoeft ni opet niet te starten |
|
nietmeer
|
@DreamerTje, ? tuurlijk overleef ik dat, ik zit niet de hele dag achter WMR? @Andreesie, laat maar, hij doet het weer opnieuw opstarten van de hele laptop en hij doet het weer |
|
Relpa Oudgediende
Fijn Tx, 'stand-by' telkens is ook niet alles Bij mij stopt de i-pret verbinding met m'n modum af en toe óók niet fijn |
|
nietmeer
|
@ Andreesie Opera 10 beta haalt wel de acid3 standaard en was de eerste van de (grote) browsers die dat is gelukt. Hoewel de acid3 natuurlijk niet heilig is was dat wel een mooie stap. @ Relpa, ik heb Firefox ook op mijn pc's staan... maar die gebruik ik voor mijn spam-mail accountje (voor bepaalde vage sites die om onzinnige redenen een e-mail vragen voordat je binnen mag en dan meuk gaan sturen) en andere sites met zoveel rotzooi erin dat ik ze niet helemaal vertrouw. Firefox staat namelijk hier ingesteld om alle opgeslagen spul na elke sessie automatisch te verwijderen zodat ik geen resten heb. Ik was niet van plan om WMR bij het lijstje van "sites die ik totaal niet vertrouw maar waar ik toch af en toe langs moet" te plaatsen, dus zodoende wil ik 't toch graag via Opera bezoeken. Dat lijkt me een goede reden. |
|
Relpa Oudgediende
Dan zul je de lusten met de lasten moeten nemen vrees ik maar je kan natuurlijk altijd een berichtje in de 'Help-desk' achterlaten met een vraag voor de admin's |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wil iemand mij uitleggen hoe de wmr-zoekmachine werkt? Want dat ding vind niks Ik zoek bv op ik geef een zoen aan dan vind ie ditAls je zoekt op cafe den voogelvlucht dan krijg je dit |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@GiovanniDit is wat ik gevonden heb door het iets korter in te geven |
|
Giovanni Oudgediende
|
Maar dat klopt toch niet? Topic heet toch niet ik geef zone? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hoe het precies werkt weet ik ook niet, maar ik vind bijna altijd wat ik zoek door alleen die woorden in te voeren die belangrijk zijn |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het zal wel |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
De zoekmachine werkt vrijwel hetzelfde als Google... 't is er voorzover ik weet namelijk een kloon van Zoeken op sleutelwoorden werkt dus vaak beter dan zoeken op een exacte frase |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@pietjevlip: het is zelfs gewoon google alleen zoekt ie alleen binnen wmr... |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik weet niet of ik de enige ben, maar na een aantal keren f5-en loopt de boel een beetje vast en krijg ik keer na keer een netwerktime-out.. Ik denk niet dat dat helemaal is zoals het hoort |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik bemerk dat het updeeten van het aantal reacties wat vaak onder artikelen staat niet erg snel gaat... zat net even op WMR zoekmachine te zoeken naar een artikeltje, blijkt dat deze een hele tijd geleden gemaakt was. en dat er geen reacties op waren. Quote: Sjaak - 25-05-06 - © Novum - Reageer NU! klik |
|