Storingsmeldingen |
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@David, bij mij werkt het ook niet echt, ook al is het een .jpg bestand. Duurt het soms lang, of is er een maximum grootte? |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
je moet vaak de oude verwijderen, dan even een half uurtje wachten en dan pas de nieuwe uploaden |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
oke, bedankt |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
weet je, de staat niet bij de emoticons onder 'meer' linksonder bij je reactie |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Andreesie: dat is al heel lang zo inderdaad, maar inmiddels weten de meesten wel dat het O + aan elkaar is |
|
Andreesie Oudgediende
|
Persoonlijke pagina van niet geluktYou have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1 Kreeg ik op TheRedOld's pp toen ik berichtje wou plaatsen |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Waarschijnlijk omdat die account is gedeactiveerd. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Klopt Enks |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb Andreas net gemaild. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kan geen verbinding maken met de zoekmachine |
|
nietmeer
|
Als ik op een afbeelding klik, bijvoorbeeld in het Ondertitel Spel, dan wordt de achtergrond wel donker, maar de afbeelding verschijnt niet groter in beeld. Hoe kan dit? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Bij mij is de achtergrond niet donker maar de afbeelding wel vergroot... Vreemd! |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Volgens mij heb ik hetzelfde als Vailan. Ik zal eens effe dubbelchecken.
Ik heb dit probleem vanmiddag i.i.g. ook gehad, maar het is blijkbaar opgelost, het werkt bij mij weer. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Weird... bij beelden blijven de top 8, 10, wat was het? wel altijd netjes hetzelfde tot ééntje van de troon gestoten word, maar als ik op dat "Zandkasteel filmpje" klik veranderen ze opeens volledig Iets met de cache of zoiets dergelijks? |
|
Pablo Oudgediende
|
Nevermind, stomme actie bij filmpjes worden alleen filmpjes in de top 8 weergeven en vice versa, nooit eerder opgemerkt |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote Giovanni: Kan geen verbinding maken met de zoekmachine Nog een keer op zoeken klikken dan doet ie het wel ;) |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik krijg bij beelden Quote: Reacties zijn in dit topic niet mogelijk > Is dat zo of is dat een storing? Broek kapot is er 1 van |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo te zien is t geen storing Meer een hint van kom nu eens met een echt opmerkelijk beeld, laten we wel zijn, zo lopen er meer meiden rond |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik wilde er net onderschrijven dit is toch gewoon leuk en niet opmerkelijk |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Als tiener vond ik dit soort beelden opmerkelijk, als volwassene vind ik ze hoogstens ietwat interessant |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Zou het zo kunnen zijn dat het uploaden van een avatar die dezelfde naam draagt als iemands lidnummer (in mijn geval 15096.jpg) er voor zorgt dat deze een "deze avatar is kapot" melding geeft? Toen ik hem na een paar keer proberen hernoemde naar bla.jpg deed hij het ineens wel goed, namelijk. |
|
Andreesie Oudgediende
|
@Traevel: dat klopt maar laatst ging hij opeens niet kapot |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Ah oké, als dat al bekend is, beschouw de post als niet gepost |
|
Pablo Oudgediende
|
Als je een bericht bij je outbox gaat doorsturen komt de naam van degene waarnaar je hem verzend er boven te staan en niet je eigen Dus als ik iets naar bijvoorbeeld Trævel stuur en dat mailtje weer doorstuur staat er bovenaan "Traevel schreef" |
|
nietmeer
|
|
|