Storingsmeldingen |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hee ja, je kan niet terug |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@Arianne en Andreesie Ik heb Voogeltje een mailtje gestuurd. Ik kan er helaas niks aan doen. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Als je bij de artikelen naar de volgende wel in de balk kan dat niet. Je komt dan weer bij dezelfde! Of is dit al gemeld? |
|
Andreesie Oudgediende
|
@MC: 1, 2 en 3 posts boven je |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Maar dat is toch alleen als je naar de vorige wilt? |
|
Andreesie Oudgediende
|
das alleen de vorige ja |
|
Enkie Oudgediende
|
Ow okee, want MC zei de volgende Verbaast me trouwens dat zoveel mensen dit opvalt, heb nog nooit gebruik gemaakt van die functie |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Enkie, Volgens mij is de volgende degene die er na komt in tijd. Die staat toch altijd bovenaan? |
|
Enkie Oudgediende
|
Nee, er staat een pijltje naast die aangeeft of het de volgende of vorige is De bovenste is dus de vorige. |
|
M-Cyclone Oudgediende
Dan klopt er niks van. Degene die onderaan staat, met het pijltje naar rechts dus, verwijst naar degene die eerder geplaatst is. De vorige dus. Enkie toch. Voorbeeld: Quote pagina 1, artikel 1: Dronken reddingswerker knalt tegen boom. -> En die dronken reddingswerker is artikel 2. Die is eerder geplaatst, dus wat mij betreft de vorige. |
|
Andreesie Oudgediende
|
eigenlijk de volgende, want de bovenste is nieuwer |
|
M-Cyclone Oudgediende
De bovenste is degene waarnaar verwezen wordt toch de vorige? In ieder geval klopt het verwijzingssysteem niet meer. |
|
nietmeer
|
wat doen jullie geweldig moeilijk |
|
Enkie Oudgediende
|
Ow, ik snap wat je bedoelt. Ik bedoel met 'vorige' een nieuwere inderdaad |
|
Andreesie Oudgediende
|
@tx: maar wmr doet moeilijk, die werkt niet goed |
|
M-Cyclone Oudgediende
En ik bedoel met vorige een oudere. Zijn we daar ook weer uit. In ieder geval, zou Voogel het kunnen fixen? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Bij mij doen die pijltjes het gewoon |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.351
|
De storing is verholpen. |
|
M-Cyclone Oudgediende
Dank u o Voogel En dank u Sjaak voor het melden. |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Heeft het trouwens een bepaalde oorzaak dat de site zovaak blijft haperen? Vogeltje, van u verwacht ik een antwoord, ( verwachten kan altijd, ik weet het, maar jou vertrouw ik zeker ) want jij weet er het meeste van. |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
WMR valt voortdurend uit het ligt niet aan mijn computer want bij andere sites werkt hij perfect maar bij WMR ligt internet er ieder kwartier uit weet er een modje hoe dit kan komen? |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik heb er geen last van, maar tot een halfjaar geleden was ik juist een van de weinigen die er elke dag twintig keer last van had. Voogeltje heeft nooit een oorzaak kunnen vinden |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Niet door WMR, wij hebben geen storing gehad.
|
|
nietmeer
|
En ik heb ook al geen last van een storing Eigenlijk heb ik daar zowieso al wijnig last van |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Marike, ik ken de storing (zelf ook wel eens last van), maar vandaag heb ik nergens last van gehad |
|