Storingsmeldingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Je hoeft dan juist geen img meer in te tikken, je vult er die url in, tikt op ok en je complete link staat er. Alleen op mail, pp, blogreacties en artikels werkt het niet, verders overal in t forum |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dat zeg ik, het zal wel aan mij liggen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Het werkt dus wel, maar je moet wel eerst http// verwijderen anders doet de link het niet, want 2 keer http// |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee hoor, dan kopieer je de link niet goed. Als je de link achter een sneltoets hebt dan is Ctrl+V & Enter voldoende. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
de http:// staat in deze functie geselecteerd, dus als je je link gewoon gelijk plakt is er niks aan de hand |
|
nietmeer
|
mag je 'sneu' niet typen? want elke keer als ik dat wil reageren in een forum krijg ik U moet een bericht opgevenik weet dat het een heel groot probleem is, maar ik vraag het me af edit: hier mag ik het wel zeggen? zal zeker aan mij liggen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tosti, zet er een spatie achter en t word verstuurd |
|
nietmeer
|
haha okee bedankt hieronder ook wat een snelle service ^^ |
|
nietmeer
|
@tosti, elk bericht moet minimaal 5 tekens hebben, maakt niet uit wat voor, 5 spaties is net zo goed een bericht als 5 letters dus 1 spatie achter sneu en dan kan 't wel |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
heeft ermee te maken dat je minimaal 5 characters moet gebruiken, is tegen spam |
|
nietmeer
|
dat dacht ik al, maar tegelijk dacht ik, je kunt ook spammen boven de 5 tekens |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik kan mijn eigen blog niet meer op? Op geen enkele manier, niet via mijn menu, niet via de weblog pagina Even een toevoeging: Zowel in FF als IE niet, andere weblogs kan ik wel bekijken en voor de rest geen problemen met wmr of andere sites.. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
En hij doet het weer.. Wat was er nou mis? |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Als ik in een blog een YouTube-video in hoge kwaliteit wil zetten, dus met &fmt=18 achter de URL, wordt dit niet geaccepteerd? Gewoon in normale kwaliteit dan maar? |
|
nietmeer
|
@MC, voor zover ik weet moet je alleen het youtubeadres hebben zonder de & en alles wat erna komt, dan doet ie het altijd |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Met features werkt wel Jersan. |
|
nietmeer
|
De SMSblog dienst is een beetje vreemd, ik had rond half 1 geblogd via mijn mobiel en ik kreeg om 19:38 een berichtje dat hij online staat |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Stond het wel al direct hier op de site? Je bent niet de eerste namelijk... |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Voogel, dit gebeurt dus al langer, nooit veel aandacht aan besteed, duurt soms ruim een half uur totdat je een bericht krijgt. |
|
Voogeltje Administrator
Dat is naar inderdaad maar staat je berichtje uiteindelijk wel direct op de site? |
|
nietmeer
|
@ Voogel, dat wel |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb nog nooit problemen gehad met de smsblog |
|
Voogeltje Administrator
Wel vaag dat het dus direct verwerkt wordt maar niet direct een SMS terug gaat Welke providers hebben jullie? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb T-mobile, nergens last van |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik een paar keer. Maar niet echt heel extreem zoals Banaal. Ik heb toen niet langer dan een kwartier/halfuur moeten wachten. Dus ik heb er weinig last van |
|