Storingsmeldingen |
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Telfort, maar verder nooit problemen |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik heb ook telfort maar bij mij is het verschillend want mn laatste sms-blog kwam bijna meteen online maar mn vorige sms-blog kwam pas na een half uur ongeveer online |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Judy, ik heb hem wel direct online, maar niet altijd direct sms Heb het nagekeken met het logboek van me telefoon |
|
Judywesl Erelid
|
nja... bij mij liep het dus tot gisteravond gewoon goed alleen doordat hij toen opeens vreemd deed viel het me meteen op Judy weer in paniek natuurlijk |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Kan aan mij liggen; ik heb heel vaak dat de website 'traag reageert' en op een foutmeldingspagina van firefox blijft hangen... hebben meer mensen dat? |
|
Ailurus Erelid
WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Nee, geen problemen mee op het moment. Gebruik ook FireFox (& Linux ) |
|
Judywesl Erelid
|
@MuseMatt, ik heb het ook heel vaak dan ga ik altijd even naar een andere pagina en dan doet hij het weer meestal maar 't is wel irritant |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Judy: hier hetzelfde. Meestal als er meer tabbladen open zijn (waar andere sites overigens geen last van hebben). |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
mooi, dan ben ik niet de enige die er last van heeft vaak ga ik dan even via mijn igoogle terug naar WMR |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Het probleem bij mij:
Bij intoetsen van één letter in het galgje-topic - mag ook ander topic zijn - ( en ook met een ? er bij ) en daarna op verzenden klikken, staat er: U moet een bericht opgeven. Daarnaast staat: plaats reactie. Klik ik op plaats reactie, dan komt wat ik heb ingetypt. Druk ik dan op verzenden, komt er opnieuw: U moet een bericht opgeven.
Plaats ik er de voor, dus 'de e?' bv, dan wordt de reactie wel geplaatst.
Zowel bij Firefox 3 als bij Google Chrome. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Bogarde, als je er een paar spaties achteraan typt heb je dat probleem niet meer Moeten 5 tekens staan geloof ik en spatie wordt ook als teken geteld |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Bedankt Relpa, ik ga het uitproberen, maar ik geloof je direct. Edit: Het werkt idd meteen. Nogmaals bedankt. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik zit op mijn laptop nu en ik wil absoluut geen logins/wachtwoorden/etc opgeslagen hebben op een apparaat dat heel makkelijk gestolen wordt. Dus ik heb het vakje 'ingelogd blijven' niet aangevinkt staan. Net was ik een enorme blogpost aan het typen, klik ik op verzenden, ben ik uitgelogd. Hele lap tekst weg. Kun je er alsjeblieft voor zorgen dat je een hele browsersessie ingelogd kun blijven en dat dat vakje 'ingelogd blijven' dus slaat op ingelogd blijven tussen het meerdere keren herstarten van je browser? |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ikke, daarom doe ik als ik een lange blog heb even snel ctrl a en ctrl c, want ik heb daar ook wel eens last van helaas |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Ikke, daar heb ik ook last van. Maar nu als ik weet als ik een lap tekst typ (haha ) dan doe ik dat altijd even in Word of een ander tekstverwerkingsprogramma (simpel kladblok ofzo) Maar is inderdaad als je dat niet weet, vervelend Edit: Quote MuseMatt: Kan aan mij liggen; ik heb heel vaak dat de website 'traag reageert' en op een foutmeldingspagina van firefox blijft hangen... hebben meer mensen dat? Dat heb ik trouwens ook vaak. Ligt dat aan mijn laptop?? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik denk het niet Naaoomiii, want Judy en ik hebben het ook. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
de server was vanmorgen ontzettend traag, hij deed er 5 minuten over om mijn Strip vd Dag te laten zien... |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wilc0, deed het lang eer je blog er stond of eer dat het blog er was maar de plaat er nog niet stond? |
|
Wilco Oudgediende
allebei... |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
op de pagina pregnant in beelden worden de reacties niet echt mooi gemaakt zeg maar, de reactie box staat op de eerste pagina en niet de normale "klik door naar de laatste pagina om te reageren" linkje/tekst. ook is er geen link naar de 2e pagina al hoewel die er vanaf beelden'homepage' er wel is... (dit zet ik effe hier neer in verband met dat iemand anders niet dezelfde iets gaat zeggen via de help desk;)) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik merk er niks van |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik merk vandaag dat hij blogs heel vaak niet in een keer weet te openen. Als ik via het bloglijstje open krijg ik vaak zo'n pagina van firefox dat hij de pagina niet kan vinden en vraagt of ik de juist url heb enzo. Als ik het dan nog een keer probeer, komt hij er gewoon in een keer. Ik weet niet of het aan mijn computer ligt en of ik er iets aan kan doen. Het is ook niet overdreven storend, maar wel vervelend en een beetje vreemd |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Regie, Heb precies hetzelfde Niet alleen op WMR maar ook bv. op 'Stumble' Mateloos irritant maar ik dacht dus ook dat het aan m'n Firefox lag |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik heb er nu geen last meer van gelukkig Een of ander vaag, eenmalig probleem denk ik |
|
Wilco Oudgediende
de link tussen 't berichtje van die Nirvana gast en dat berichtje wat er voor kwam loopt niet lekker. Bij mij deed ie eigenlijk helemaal niet... |
|