Storingsmeldingen |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Lagen meer sites uit toch? Lag niet aan WMR |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Er lag veel meer plat Voogeltje |
|
nietmeer
|
ow, vandaar en meerdere sites lagen er idd uit, niet alleen WMR alles van Google deed het geloof ik nog, maar de 2 fora waar ik het meest op zit (ook WMR dus) deden het niet... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Jep het was een netwerk storing van een minuut of 3 |
|
Voogeltje Administrator
En direct nog een storing van 15 minuten er achter aan... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bij mij deed alleen wmr het niet, de rest wel |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Nee hoor, ik kon helemaal internet niet op. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik was nog geen 5 minuten op wmr of het was alweer onbereikbaar, terwijl er op dat maar 15 mensen online waren |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik heb één heel erg klein foutje ontdekt.. op de smileys pagina staat helemaal onderaan: Quote: Laatst geupdate: 26-09-2006 door Mmore . maar een korte tijd geleden was er toch een nieuwe emoticon erbij gedaan? sorry als ik jullie tijd verdoe, ik merkte het alleen op . |
|
Enkie Oudgediende
|
Dat valt niet echt onder 'storingsmeldingen' Maar we hebben het al eens opgemerkt, er klopt zoveel niet, staat ook al op de ToDolist |
|
Giovanni Oudgediende
|
Luilakken |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik ben juist de voorstander van het in orde maken van allerlei dingen hoor, maar kan er helaas zelf weinig aan doen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Giovanni: Luilakken Mmore bedoel je? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Er staat luilakken sjatter |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
is even een datum wijzigen geen 3secondenwerk? |
|
nietmeer
|
volgens mij juist goed dat er geen meldingen zijn... toch!! |
|
nietmeer
|
ik kan in msn wel gewoon dubbele punt doen, en hier niet, ook geen apenstaartje, en nog een paar van die tekens.
en soms als ik een mail wil beandwoorden kan dat ook niet
EDIT 16,32. nu heb ik geen enkel teken mer behalve de letters en cijfers |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@bert739: er staat anders 16,32. Dus zowel een komma als een punt |
|
nietmeer
|
nu doet hij het wel weeg gewoon, heb nog niks aparts gemerkt |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
bij galgje kan ik niet meer editten al mijn edits verdwijnen niet leuk moet ik telkens kopiëren en plakken plus tekst erbij |
|
Voogeltje Administrator
Blog statistieken van vandaag zullen morgen niet kloppen ivm het overschakelen naar een nieuwe statistieken tabel waarbij niet alle gegevens van vandaag konden worden overgezet. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Voogeltje, mag ik je een raad geven? Zo nee: niet verder lezen Zo ja: ik zou op 1 januari het "vandaag jarig" venster uitschakelen, ik kan me van vorig jaar nog herinneren dat iedereen die geen geboortedatum had ingevuld standaard op 1 januari 1932 stond, en dat dat een behoorlijk lange lijst was. Aangezien er dit jaar nóg meer leden zijn bijgekomen, vermoed ik dat de server gaat chrashen, of in ieder geval dat die lijst zo lang wordt dat de site lay-out naar de maan is.. |
|
Voogeltje Administrator
Ik heb alle leden zonder geboortedatum uit de lijst gehaald na de vorige keer... |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Nog beter |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Tab + enter is heel cool maar: het werkt niet als je een post wil editten in Beelden. dan doe je tab en kom je bij de link naar waarmaarraar.nl uit, druk je op enter ga je dus naar de home pagina editten in weblogs en fora werkt wel met tab enter, maar dus niet in beelden |
|