Storingsmeldingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Andreesie mail den helpdesk, met als specifiek aanspreekpunt Mmore |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@kpuc: is goed |
|
Kpuc Oudgediende
Samen staan we sterker |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
bij dit plaatjeheb ik iets vreemds. Als ik in het beeldenforum zit zie ik [1][2] staan (2 pagina's aan reacties dus). klik ik op [2] dan is er geen probleem. Klik ik op [1] of op het plaatje zelf dan bestaat pagina 2 opeens niet meer. Daar kan ik niet op komen. Ik kan nu ook nog mn reactie op pagina 1 editten (kijk maar onderaan, daar heb ik bijge-edit) Waar zit de fout? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Volgens mij heb ik het nu opgelost... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.392 OTindex: 55.107
|
Volgens mij heb ik wat opgeschoond bij dat plaatje op het beeldenforum, zodat de reacties weer tot 1 pagina beperkt zijn. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ligt het aan mij of is wmr af en toe heel traag? |
|
Sjaak Moderator
|
@ LQ: Dat kan aan een heleboel factoren liggen. Ik bemerk momenteel geen traagheid. |
|
nietmeer
|
Ik heb ook geen last vaan traagheid Hooguit dat jezelf wat trager bent geworden LQ |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
'T duurt heel lang voordat wmr in z'n geheel is geladen |
|
Sjaak Moderator
|
Sluit je browser even af, schoon je temp-files eens op en je cookies en probeer het daarna nog eens. Een hulpje nodig bij het opschonen? CCleaner. |
|
Voogeltje Administrator
Little Queen: gebruik je firefox?
Net even het log met opgevraagde pagina's gecheckt (de laatste 6000) en daarbij waren er 120 die langer dan een seconde nodig hadden om op te bouwen... |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Voogeltje: Net even het log met opgevraagde pagina's gecheckt (de laatste 6000) en daarbij waren er 120 die langer dan een seconde nodig hadden om op te bouwen... Even Maar 2% (als ik me niet verrekend heb) is niet veel dat lang moet laden Het kan echter wel dat een deel van de pagina moest wachten op google-ads, dat heb ik vaker dat google heel traag laad en dat de rest van de pag daarachteraan moet |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Voogeltje: Little Queen: gebruik je firefox?
Net even het log met opgevraagde pagina's gecheckt (de laatste 6000) en daarbij waren er 120 die langer dan een seconde nodig hadden om op te bouwen... dna lag het daaraan |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Tazmanian Devil: Ik heb ook geen last vaan traagheid Hooguit dat jezelf wat trager bent geworden LQ Als LQ trager is geworden is WMR dus (voor haar) sneller geworden. Als dus WMR langzamer wordt, is LQ dus sneller geworden;) |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Geen storing, maar waarom staat er bij de stamgasten nog steeds Stam gast, terwijl dit Stamgast moet zijn. Aan elkaar dus |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
uuuuhmm. Ligt het aan mij of is het jarigen kopje weg uit het menu? |
|
Kpuc Oudgediende
Voogel moet m weer even aanzetten meis Vanwege alle leden wie geen geboortedatum hebben ingevuld met aanmelden of naderhand was de lijst van jarigen op 01-01 vrij hoog |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ooowja, dat was ook zo Hadden we vorig jaar ook last van |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
TAB+Enter probleem bij het wijzigen van reacties bij de opmerkelijke beelden is gefixt. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Toen ik een plaatje wilde posten in het naam & afbeelding spel klikte ik onderaan op [ img] (doe ik normaal nooit, maar deze keer ineens wel ) en toen kreeg ik deze melding: afbeelding |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is toch prima Gio? ctrl/v enter en tab enter en je plaat staat. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Maar je hebt er dus helemaal niets aan, want je moet nu steeds [img] intikken. Anders krijg je de hele tijd die melding. Zal wel aan mij liggen, maar het is verschrikkelijk omstandig. |
|
Voogeltje Administrator
Gio volgens mij klopt er iets niet, als ik daar op klik en een url invul staat er vervolgens keurig img url /img in het veld hier... |
|