Storingsmeldingen |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Gio, wij kunnen niet zien wat jij krijgt, dan moet je even een print screen ofzo maken |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kwam ik net achter ja. Ik laat een berichtje achter op de pp van ledi en dan krijg ik dit in mijn mailbox. Ga ik naar mijn pp staat er niets. Maar dat hoort ledi toch in haar mailbox te krijgen? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Gio, staat toch mooi boven: 'verzonden berichtjes' (en nog Beta ook) |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dit was eerst helemaal niet. Ik weet toch dat ik een berichtje heb achter gelaten op iemands pp? Waarom moet dat iedere keer bevestigd worden?
Ik vind het verschrikkelijk irritant. De volgende keer gaat het meteen ongelezen verwijderd worden. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Gio, waarom zou je dat willen verwijderen? Het is je map met verzonden mailtjes? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Voogeltje, misschien dat er een vinkje bij kan bij je profiel om deze optie in of uit te schakelen? Dan is denk ik iedereen happy Of een zoekfunctie binnen de mailbox inbouwen maar dat lijkt me vrij rampzalig om uit te broeden |
|
Voogeltje Administrator
De mail komt in je outbox doordat je een reactie geeft op iemands PP. Gelukkig krijg je nooit een melding van mailtjes in je outbox... |
|
Kpuc Oudgediende
Wahaa, ik zie de Gio verschieten van nee, gelukkig niet |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik snap het gewoon niet. Wat je verzendt staat toch al in je outbox? |
|
Giovanni Oudgediende
|
zoek ik in de zoekmachine naar wat eet je nu dan krijg ik dit: Klikgeef ik daarna ik eet nu in, dan krijg ik dit: Klik |
|
Kpuc Oudgediende
Gio, tik nu eens dit in: wat eet je nu waarmaarraar |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dat wist ik al Kpuc Het viel gewoon op. Vandaar Offtopic: handig dat Screengrab |
|
Voogeltje Administrator
Sorry, ik had even de DB vast gezet |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik had al íets gemerkt |
|
Kpuc Oudgediende
Er blijft bleef een stukje hangen met laden, op rechts niet en bij de bowlfoto's ook niet maar verder is het 97% en dan niets meer Da hedde snel gefikst |
|
Giovanni Oudgediende
|
Zie je wel Kpuc dat ik gelijk had ;) |
|
Kpuc Oudgediende
O, bedoel je dat. Ik dacht aan een time-out |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Voogeltje: Sorry, ik had even de DB vast gezet Wil je dat nóóit meer doen? Ik kreeg allemaal ontwenningsverschijnselen? |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Is het de bedoeling dat een ') (apostrof haakje sluiten) een wordt met een ' ervoor? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Vanochtend is deze site wel erg traag, terwijl andere url's wel gewoon snel openen Regelmatig krijg ik dan ook een melding te zien dat het te lang duurde om een pagina te openen |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Het kan aan mijn pc liggen maar soms kan ik klikken wat ik wil en het reageert niet en andere keren kan hij de pagina niet vinden bij WMR. Is er iets aan de hand of ligt dit aan mijn pc?? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wanneer ik een reactie op een blogpost verwijder krijg ik altijd het bericht "Blogpost verwijderd" en schrik ik me vervolgens halfdood Het zou fijn zijn als er ipv dat bericht zou staan: "De reactie is verwijderd" |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Ikke, hahaha ja ik ook Net weer, reactie verwijderd, en toen stond er "Blogpost verwijderd" Ik dacht: |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ehm, ik kom de blogs niet meer in. elke keer "fout bij het laden van de pagina.." |
|
Voogeltje Administrator
Kleine netwerk storing zojuist, oorzaak bij mij niet bekend |
|