Storingsmeldingen |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
uuuuuuhm.. als je een blogREACTIE verwijderd, waarom zegt hij dan: "weet je zeker dat je deze BLOG wil verwijderen?"??? Is nogal verwarrend.. Ik dacht even dat ik die blog dus ging verwijderen.. |
|
Theetje Oudgediende
Nog een "klacht":
Bij de vriendenlijst staat ook de mogelijkheid om mensen te "verwijderen" uit de groep "mensen bij wie jij in de lijst staat".. Maar die kan je niet verwijderen! en als je daar op het kruisje drukt en diegene staat in jouw vriendenlijst wordt die uit jouw vriendenlijst verwijderd..
Dat is een beetje inconsequent, dat kruisje hoort daar helemaal niet te staan. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Heb ik ook al eens naar gevraagd. Je kan klikken op dat kruisje tot je scheel ziet, maar de namen worden niet verwijderd uit je lijst |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Je kan jezelf toch niet verwijderen uit andermans lijst |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dat bedoel ik niet Ik wil bv Bloempje verwijderen. Klik ik op rode kruisje dan blijft Bloempje gewoon staan. Mwah het zal wel. Ik ga maffen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Monstertje Er zijn nogal wat ongelukjes gebeurd met de blogs, leden die per ongeluk op verwijderen drukte. Op hun verzoek de vraag of je het echt wilt verwijderen. @ Gio In die lijst staan de leden die jou in hun vriendenlijst hebben staan. Op verzoek van leden die dat graag willen weten. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Monstertje: Is nogal verwarrend.. Ik dacht even dat ik die blog dus ging verwijderen.. Minder denken en meer doen |
|
Theetje Oudgediende
Sjatter; dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat de tekst niet klopt, als je een posting verwijderd wordt er gevraagd of je de blog wil verwijderen, terwijl hij moet vragen of je de blogcomment wil verwijderen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Monstertje Oke het is bekend.;) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Luna: dat is zo ingesteld denk ik, ik vind het iig stom |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Bekend, ik moet nog steeds vragen aan de jongens van de SMS servers waar dit door komt. Stuur even een helpdesk item in dan vergeet ik het niet |
|
Luna Moderator
SOms komen ze er wel doorheen , maar heel vaak ook weer niet VInd ik echt niet leuk |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Kleine storing.... |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik merkte het en het valt me nu pas op dat op de storingen pagina allerlei artikelen staan over storingen ook al heb ik die pagina vaak genoeg gezien |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Voogel, een beetje té fanatiek cijfers verzamelt ? |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Waarom was er die storing die een halfuur duurde? Als het niet meer was |
|
Andreesie Oudgediende
|
de avatars en smileys doen het rottig bij mij vandaag sinds 3 uur ofzo, ik zie helemaal niks aan spullen, of dan weer wel smileys maar vooral geen avatars.. connecting to wimg.nl staat er constant en uiteindelijk houdt ie op met laden, zonder dat er plaatjes staan.. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.351
|
Moet een lokaal probleempje bij jou zijn, Andreesie. Bij mij gaat alles goed althans. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Andrees dat heb ik ook wel eens ja |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Andreesie: de avatars en smileys doen het rottig bij mij vandaag sinds 3 uur ofzo, ik zie helemaal niks aan spullen, of dan weer wel smileys maar vooral geen avatars.. connecting to wimg.nl staat er constant en uiteindelijk houdt ie op met laden, zonder dat er plaatjes staan.. Ik heb daar ook de laatste tijd veel last van Ligt dat aan FF? Hebben de IE gebruikers daar geen last van dan? |
|
Luna Moderator
Ik heb IE en nergens last van |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik heb misschien een oorzaak gevonden: cookies van externe sites niet accepteren. dus dat heb ik nu maar aangezet om ze wel te accepteren, kijken hoe het nu gaat |
|
DreamerTje Oudgediende
Nja, ik heb er op bepaalde momenten last van. Daarna gaat het wel weer goed Alleen welke momenten het wat verkeerd gaat, i dunno |
|
Arianne Senior lid WMRindex: 214 OTindex: 11 Wnplts: Leeuwarden S |
Sinds vandaag kloppen de links boven de artikelen ineens niet meer. De link die een recenter artikel zou moeten aangeven, (de bovenste van de twee) is nu gelinkt naar het artikel wat ik bekijk.
Beetje lastig navigeren zo.
Kan iemand hier naar kijken? |
|