Storingsmeldingen |
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Inmiddels ook nieuwe artikelen, dus het werkt. Kpuc: ik had gekeken naar het tijdstip van de eerste reactie en gewoon het hele uur ervoor gepakt. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik heb een probleem met de anchors geloof ik Als ik een blog 'verzend', dan blijf ik bovenaan de pagina hangen, en ga niet terug naar waar ik was zeg maar, dat heb ik overal trouwens |
|
Kameleon Oudgediende
Nieuwsblok is 18 jaar op zijn Profiel, maar Jarig geeft aan dat hij 29 geworden is. |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Kameleon: Hoeft toch geen storing te zijn? Andere leeftijd gezet op z'n profiel misschien? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kami, dat betekent dat NB in zijn profiel een andere leeftijd heeft opgegeven dan bij de daadwerkelijke boxen van dag maand jaar Great Minds DX Kami, wake up |
|
Kameleon Oudgediende
DX, dan alsnog, voor hetzelfde geld is er wel iets mis, en dan is het door mij achtergehouden Kpuc, oh oke. Never mind me dan maar |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Eigenwijs jong, tok, klop op kop, ga slapen |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, ik ben goed wakker hoor, maar ik was vergeten na te denken |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kameleon: check je dat trouwens bij iedere jarige? Daar kun je dan een dagtaak aan hebben en ga je vast op school niet over. En voor de goede orde: bij mij zit daar ook een verschil tussen omdat Voogeltje geen leden accepteert die ouder zijn dan 80. Als protest heb ik dus maar iets staan van 2003 oid . |
|
Kameleon Oudgediende
Ledi, klikfout |
|
nietmeer
|
Wat ik ook aanklik hier, het reageert super langzaam. Ben ik de enige? Overigens, de secs. tijd geeft gewoon onder de seconde aan, wat niet klopt. |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Quote Ozzy: Wat ik ook aanklik hier, het reageert super langzaam. Ben ik de enige? Overigens, de secs. tijd geeft gewoon onder de seconde aan, wat niet klopt. ik heb het zo snel als wat Welke wmrphp versie heb je onder je reageer gedoe |
|
nietmeer
|
6.0
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
en welke tijd staat erbij dit staat er bij mij: WMRphp ver. 6.0 - 0.14395 secs - server wmr10 |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten maar toen ik net op mijn PP keek stond niet alles er op wat ik er op had gezet. Als ik dan op wijzig je PP klik staat het er nog wel allemaal, en als ik dan weer op opslaan klik komt het er niet bij te staan op mn PP. Is een beetje vaag maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Sommige artikelen bekijken lukt niet, het enige wat je ziet is de promootknop van NuJij.nl |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@gothic: als het plaatjes zijn moet je eens goed in de tag kijken of er geen foutjes ingeslopen zijn, net als de andere tags van youtube en dergelijke |
|
nietmeer
|
Youtubefilmpjes doen het niet meer op Beelden ik zit op server 10. en Youtube zelf doet het wel, daar ligt het dus niet aan |
|
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
@Jersan: Bij mij werkt alles prima op Beelden. |
|
nietmeer
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
Wat ik vervelend vind is dat als je iets getypt heb als reactie en op verzenden klikt, het systeem meld dat je ingelogd moet zijn om te reageren en dan de zaak wegmikt. Als je al ingelogd was (hoe kan je anderds die reactie typen?) komt deze regelmatig terugkerende fout vreemd over..... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Invisible: inloggen met ingelogd blijven verhelpt dit soort problemen. |
|
Invisible Oudgediende
|
Andere storing: je plaatste een korte reactee ophet forum, drukt op verzenden en krijgt dan de melding:
U moet een bericht en titel opgeven plaats reactie
Het enige dat dan rest is terug te gaan, nieuwe reactie tte typen en hopen dat iem dan wel pakt. |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heb ik ook gehad, je moet minimaal 5 tekens hebben! |
|
Invisible Oudgediende
|
Is wisselend. Vandaag 1 met drie tekens en geen probleem, een hele zin en wel een probleem |
|