Storingsmeldingen |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik kon er net met Ff ook een kwartiertje niet 'inkomen' maar 't schijnt nu weer normaal te zijn *ff een hikje ofzo* |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Burps, en zo kabbelt het goede leven aan ons voorbij, een tevreden kat wie net verse biefstuk op heeft, een knorrend baasje wie een smikkel op heeft, een dak boven m'n hoofd en ook nog eens een stralend herfstzonnetje op de knar, hiks, haper, o ja, even Joep kroelen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Een half uur geen WMR |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Netwerk storing, kan er weinig aan doen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Voogeltje: Maar dan zouden alle sites het toch niet moeten doen? Van alle sites die ik open heb staan deed alleen scientas.nl het niet En WMR dus |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Gio, netwerk storing kan ook in het datacentrum zijn, dat betekent dus niet elke site |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Bij mij blijft zeer regelmatig de refresh hangen, onderin lees ik dan: i.xx.openx.com Het was eerst alleen bij café de voogelvlucht, maar nu begint het in steeds meer topics. |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Kon er even niet op, maar nu draait het weer als Els Borst |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
De refresh blijft ook iedere keer op www.wimg.nl hangen. |
|
Kpuc Oudgediende
Wim G. is een geval apart, die krijgt dwangverpleging maar onttrekt zich daar geregeld aan |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Quote Giovanni: Een half uur geen WMR ik kreeg al last van ontwennings verschijnselen |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
kon een hele tijd niet op WMR komen, en nu ik er weer ben is er niemand. of we een echte storing hadden |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik weet niet hoe het zit, maar Doppert is hier gisteravond ingelogd, en bij haar was "weblogs" toen weg. Log ik nu weer in mijn account in, heb ik ook geen weblog overzicht meer Cookie? |
|
Kpuc Oudgediende
Jannick Even plus of minnen denk ik |
|
Jannick Oudgediende
Klikkerdeklik. Ik weet niet waar ik dan moet plusminnen? Edit: Ah, daar Sinds wanneer is dat er? En waarom worden er fucking cookies gebruikt? MMORE OF VOOGELTJE, doe er iets aan, cookies zijn evil |
|
Kpuc Oudgediende
Hm, aan of uitzetten dan maar |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Kpuc: dat neemt tijd en dat hebben veel mensen tegenwoordig niet meer. |
|
Jannick Oudgediende
@ledi Ha, ha, ha. Ik kan me niet voorstellen dat Voogel/Mmore niet even de tijd kunnen nemen om cookies persoonlijk te maken, op deze manier kun je voor een leek heel wat irritaties veroorzaken. Wat een k*tmanier van scripten zeg |
|
Kpuc Oudgediende
Jannick, de snelste manier is om Voogeltje te mailen |
|
Jannick Oudgediende
Daarvoor is dit topic, volgende keer mag ze lekker Chrome gebruiken of zo Ik bedoel, voeg een prefix toe aan de hand van een user id of zo |
|
Kpuc Oudgediende
Me NooB you remember? |
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
Yoooooooals ik een reactie wil plaatsen in het forum en het is toevallig 4 of minder letters dan woord het niet geplaatst dan moet ik een paar punten er achter zetten of smilies weet niet als jullie er wat aan hebben |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Stoney: meer inhoud aan je reacties geven lijkt me de oplossing! |
|