Storingsmeldingen |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het laden van WMR. Het is net alsof ik dan 'n "lite-versie" krijg te zien. De site laadt dan ook ontzettend traag. Voorbeeld Het gebeurt vaak nadat ik op F5 heb geklikt, maar net startte ik FF opnieuw op en gebeurde het weer. Ik weet niet wat het is. Joey heeft het over CSS ofzo, snap er verder niks van |
|
nietmeer
|
@Dreamer, dan moet je ff op Ctrl+F5 drukken, dan doet ie het wel weer is ie niet goed geladen ik heb de laatste tijd dat WMR af en toe niet goed wil laden. heb Firefox, en dan staat er links onderin: wachten op www.wimg.nl... of wachten op www.waarmaarraar.nl..., terwijl hij eerst altijd snel heeft geladen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Jersan: Inderdaad Die wimg is tergend langzaam soms |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Homescreen is bij mij Misvormt Komt het bij andere ook voor?? |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
ik heb er ook last van |
|
Kpuc Oudgediende
Wim G. is nu tot rust, geen last van die gozer |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
@delevene: ik had ook idd last van dat die ene beetje uitgerekt is wel vervelend |
|
Giovanni Oudgediende
|
Waarom ben ik op Afbeeldingen Stam gast ipv Stamgast en in het forum Ere lid? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Giovanni: Als ik bij Beelden kijk ben je ook Ere lid. |
|
Demion Oudgediende
WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
de Mexicaan: 't zelfde als bij Giovanni |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Quote Giovanni: de Mexicaan: Hoe kan dít dan? Klik doen ik ben in beelden ook stam gast, heb dat ook al eens aan Voogeltje gemeld |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Loek: Ik ben heel lang bezig geweest om er Stamgast van te laten maken, want het was eerst Stam gast, terwijl dit toch echt één woord moet zijn, en nu staat er weer Stam gast Ere lid is trouwens ook niet goed, want is ook een woord. Dus Erelid en niet Ere lid Is mierenneuken werd er gezegd, maar het staat gewoon slordig. Meer niet |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@Giovanni: behalve bij de mensen die overal stamgast zijn. ik denk dat wij speciaal zijn |
|
Giovanni Oudgediende
|
Maar dit slaat toch helemaal nergens op? Dan ben je weer Stam gast, dan Stamgast en dan weer Ere lid |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
> Giovanni: Stamgast, Ere lid. Wat maakt het uit wat je bent maak je niet zo druk Maar het is inderdaad een bug. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik maak me niet druk, maar het staat gewoon erg slordig Kan ik nu eenmaal niet tegen |
|
Kpuc Oudgediende
Gio, je moet je lid altijd in ere houden |
|
Giovanni Oudgediende
|
Die ís al helemaal in orde |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Is de Mail nog steeds BETA na meer dan 2 jaar? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Giovanni: Maar dit slaat toch helemaal nergens op? Dan ben je weer Stam gast, dan Stamgast en dan weer Ere lid Ik denk dat het wel even duurt voor iemand tijd heeft dit recht te breien. Mmore is aan het verhuizen en is druk met pre-studie activiteiten. Voogeltje is druk met Stuif Stuif kinderkampen. Andere problemen die er ook zijn gaan dus voor. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Geen storing, maar de zoekfunctie heb je niets aan, want: Quote Giovanni: @Kpuc: kan jij me die zoekfunctie van wmr uitleggen, want dat ding vind niet wat ik zoek Klik doen |
|
Giovanni Oudgediende
|
WMR doet het niet met Chrome Met IE8 wel Edit: nu opeens weer wel |
|
Kpuc Oudgediende
Gio, Voogel is op de lijn en zal wel iets aan het testen zijn |
|