Gedichtenwedstrijd 2010 |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Relpa: ik hoop dat Pareltje dat gaat doen, want ze hoort erbij. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Waarom zou het aantal aanmeldingen even moeten blijven? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Enkie: kennelijk is er iemand die denkt dat anders 1 persoon voor zichzelf moet dichten. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Het zou wat zijn als degene die jij had, per definitie jou ook had. Alle verrassing eraf |
|
nietmeer
|
@ledi, @Relpa: ik denk dat ik maar van deelname afzie Geeft niet, volgend jaar beter mss |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Enks, die moest ik even drie keer nalezen *Maar zou idd een beetje té simpel zijn* @Pearlydear, als we in't huidige schema blijven wordt de 'volgende keer' 2013 MOET kunnen toch ? |
|
nietmeer
|
@Relpa: Ik hou me nu meer bezig in het blog-gebeuren..naar mijn mening de beste manier om "mensen beter te leren kennen". Van reacties word ik vaak niet veel wijzer Dat is de enige reden En, mocht ik dat willen, kan ik toch zelf rijmelarijen in mijn blogs?? Maar iig bedankt Sweet |
|
nietmeer
|
Niks daarvan Pearlydear, je gaat gewoon ff spammen tot je ook mee mag doen. No excuses |
|
nietmeer
|
@Cootje68: Ik val al meteen door de mand, want ik zie nu pas dat "piefje" achter mijn status Ik ben niet water"dicht"waardig, dus |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*schopt Pearly onder de kont en spoort aan te gaan spammeren* |
|
nietmeer
|
Kpuc: *schopt Kpuc onder de kont en spoort aan zich zsm aan te melden voor rijmelarij* |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Kpuc: spammeren is in deze een mix van spammen en emmeren? Zo ja, dan voel ik me vereerd dat je mij zo'n voorbeeldstatus toebedeelt |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Emmertje, ahhwww leuk gedichtje En gewoon spammen, ben je zo bij de 250 |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ja, sorry hoor Dan moet je maar spammen en spammen.. Elke dag 25 reacties leidt tot 250 reacties en kan je je nog net op tijd inschrijven En anders heb je pech! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Luister en lees Zwoegen zwaaien mensen met je ogen aaien Over strepen langs kerkhoven van rijwiel staal Het Kreunen van remmen en optrekken Het kieren van meiden op de fiets Drukte maken Aan de overkant geraken Ogen stralen Geen aandacht tekort een overtocht tussen introvert naar extravert Vieren met de touwen het stuur stevig vast Turen over de verte autos in het zicht Paden op en af.. afbuigen indraaien afstappen overlopen Architectuur en bouwkunst kantelen en nokken steunpilaren en grafzerken Zuchten tijdgeest en Religie, ontwikkeling en standvast.. symboliek Baseliek, kerk en kathedraal Je ogen slurpen het allemaal Stenen vergelijken, oud en nieuw verschillende stijlen en vormen. Oh Utrecht.. zo onverkend Als een vreemd nieuw land dat kan toch niet wat is hier aan de hand.. Mijn fiets als een geliefde met liefde geleid Verleid deze stad me Weer op het zadel op naar de andere kant rollen zoeven vliegen ontspannen genieten Achter anderen aan inhalen afremmen omkijken controleren genieten van het beeld Onder de tunnel door echo in een koor.. Verder rijden lichten aan en weer uit Automatisch modern en veilig voel ik me zo gelukkig.. Ogen kijken wenken zwaaien hoi en gedag |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Zucht.. Hoe kan ik óóit tegen die gedichten van Heraux op |
|
heraux Oudgediende
Uit en terug Even verkennen het monument aangetast ik mis een rondje is die weg De Expo entree is licht veranderd maar globaal het zelfde na 20 jaar.
Een opstapje ze kijkt me aan haar verwachting beloond of gewoon alledaags repliek het ogen mechaniek als een klok op de seconde exact
Ik sta met mijn fiets en bekijk haar verpakking streepje, een bereden koffer met handleiding. Haar verschijning die ene seconde bewaken bewaren verzekeren helaas is het een te modern concept
Ik zie haar staan de lichten stremmen maken haar ontdaan ik kijk om en vertegenwoordig mijn heldere geest en druk op de knop Zebra Girl Power
Mooi op tijd voor een prachige overgang..
Tijdloos moment versteld versteend in beweging ik geniet dat mag
Op zoek naar mijn fiets wonderbaarlijk heeft zij al die tijd gestaan niet gediefd niet gekraakt het heeft mijn hart geraakt sleutel draaien rollen maar
Met mijn Guchi style McAfee baggy over de straten kan het niet laten met de fiets op de nek de trappen op wel zo makkelijk wel zo snel
Jemig 22 minuten na het uur hup de roltrap af met de fiets als bijrijder op mijn postuur
zoeken naar voldoende ruimte nee, voor fietsen is zelfs de gereserveerde afdeling te klein
En IK ben geen vouwfiets |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Even een berichtje aan de volgende mensen: alweerdood Arya Banaal BatFish Caster chevalier688 Cootje68 DFCPhoenix dj13 Douwe emmertje heraux is-toch-zo Judywesl Kameleon Kolleke Layda linctus Little Queen Mikke my-angel Naaoomii NordicGuardian nosphoenix positivily Preddie Relpa SamenFelix Seppz Sushi Tazmanian Devil Theetje Wilc0 yes_my_dear Zustur De Soulsplitter doet mee, dus maak uwen borst maar nat Mijn dichten zijn wel bekend, dus dat beloofd wat |
|
heraux Oudgediende
Station Weert en zebra's beginnen aan hun grote trek onder regie van National Geographic
zo staat er op een poster op het parron, ik vermaak me met de vergelijking van al die mensen die doelbewust.. of onbewust zich wel of niet voorzien van een streepjes code laten vervoeren..
We vertrekken weer en de grote trek trekt weer verder. Richting Eindhoven.
Over het grote streepjes spoor balken van hout of steen De Prairie trekt aan ons voorbij iets kriebeld aan mijn grote teen en plots proberen Indianen met veel geschreeuw te springen op de wagons en gooi met alles wat ik kan vinden ook met balen meel. ik sla met mijn laptopmuis er een paar van het balkon.. Ik zie de 7e cavalerie en nu weet ik weer hoe alles begon met custer op zijn paard. Zijn Snor trillend in de wind, galop ahoo de paard uit zijn voegen, de benen wijd en stram, de glorie vlag vooruit en trompetter geschal.
Ik wordt wakker en zoek die muis.. Alles is weer zoals het was.. en nooit anders is geweest.. Ik hoor in de verte geruis van een feest.
Trompetters en schalmeien.. een nieuwe droom dient zich aan..
|
|
nietmeer
|
Kunnen we Heraux niet bij voorbaat niet al die trofee geven Offtopic: Er staat regie in de laatste post van heraux Mjah, we gaan gewoon proberen er wat van te maken, gaat in eerste instantie om de pret, in de tweede instantie om de prijzen, en in de derde instantie om vrolijke sintgedichtjes te ontvangen |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Mwah, miss dat ik me af ga melden Vind het ook niet leuk, maar heb best veel toetsen gepland komende weken Ofwel, zo'n beetje elke week tot de limiet met toetsen Miss dat ik wel wat tijd heb om gedichten te maken, maar dan wordt het snel in elkaar gezet, en dat vind ik ook zonde Iemand die mij nog over kan halen om gewoon mee te doen? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
SamenFelix: *Haal je over* |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
sjatter, truuc lijkt gelukt makker voorlopig staat SamenFelix er nog bij en vanaag is dé dag dat we 'gekoppeld' gaan worden |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ja, morgen dus Dan hoor je voor wie je 'n gedicht moet schrijven.. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
nou, ik ben benieuwd |
|