Gedichtenwedstrijd 2010 |
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
lees ze rustig door en stem dan op de mooiste, er zitten echt pareltjes tussen Dromer de mooiste verdient jou stem |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Zit te twijfelen tussen vier Edit: En nu tussen twee |
|
Soulsplitter Erelid
nou, nog maar 1 keuze te maken dus nog 9 minuten |
|
Enkie Oudgediende
|
Heb gestemd |
|
tierelier Senior lid
WMRindex: 248 OTindex: 1.376
|
heb ut wut weg gedaan kon niet kiezen |
|
Soulsplitter Erelid
het is nu de 13e! Mmore moet aan het werk |
|
tierelier Senior lid
|
ben zeer nieuwschierig wie er gaat winnen |
|
Enkie Oudgediende
|
Nog even geduld, Joey moet eerst zn eten nog opeten |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
We zijn er even tussenuit! |
|
Soulsplitter Erelid
spanning stijgt nu een klein beetje |
|
Enkie Oudgediende
|
Oh Joey zegt dat het systeem het niet doet.. Jammer mensen, dan houdt het op! |
|
Soulsplitter Erelid
yeah right xD |
|
Kpuc Oudgediende
Dan doet ie t maar handmatig |
|
tierelier Senior lid
|
niet plagen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Kpuc: Dan doet ie t maar handmatig .. doe ik ook |
|
Kpuc Oudgediende
@Mmore: Dat moest sowieso al bedoel je |
|
Enkie Oudgediende
|
Oeehh ik weet het al |
|
Kpuc Oudgediende
Nahhhh, tssss |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het volgende gedicht heeft de meeste stemmen gekregen en is geschreven door: Cootje68 Van harte gefeliciteerd en een erg mooi gedicht. Ik zal straks de namen van alle andere online zetten enzo, even mn eten opeten eerst. Quote: Nu wordt het de Sint toch echt allemaal teveel moet hij zomaar iets dichten voor iemand met een gouden keel Steeds als deze dame iets van haar zang laat horen mag je de Pieten en mij echt niet meer storen
Ja zingen kan ze als de beste, al twijfelt ze zelf ooit nog als iedereen zegt dat je zang mooi is geloof je dat toch? Neem maar van mij aan dat ze het zou kunnen maken en vele mensen in het hart zal raken
Ook luisteren naar muziek vind ze fijn een echt feestbeest lijkt ze soms te zijn! Op stiletto's bezoekt ze menige party, zelf met dit weer Of dat allemaal wel goed gaat horen we vast nog wel een keer
Maar om nu wat voor haar te dichten is geen makkelijke taak Ja, hier in de slaapkamer van de Sint klinkt veel gekraak Niet van m'n bedstee maar van het prakkiseren want in rijmelarij kan ik nog heel wat leren
Op WMR is ze vaak een vrolijke meid die iedereen graag met een krabbel verblijd In het café van WMR is niets haar te dol en maak ze vaak tot in de kleine uurtjes veel lol
Samen met Roy6 en Jollie maak ze veel pret als die eenmaal beginnen is de toon gezet Grappen en grollen vliegen over en weer maar ook met andere leden trek ze van leer
Soms kan ze ook bloggen over bijzondere dingen zoals wat ze wil leren zingen Maar ook onzinnige dingen komen soms voorbij en sjonge jonge, dan zijn mijn Pieten weer helemaal blij
Hoeveel lol kun je hebben van iemands blog weet je het niet, dan zeg ik het je toch? Ze lagen hier in een deuk omdat zij nodig naar de wc moest en dat het een opluchting bleek te zijn was ook reden voor geproest
Nu wil de Sint toch nog even wat kwijt aan deze prachtige en lieve meid Werk aan je gezondheid en neem genoeg rust Leg wat bezoekjes af of ga even naar de kust
Neem genoeg tijd voor jezelf, maak plezier zodat we allemaal nog heel lang genieten van je hier Maar genoeg gezanik over je privé daar maken we je ook niet blij mee
Je bent een topper, als je dat maar weet ik hoop dat je dat ook nooit meer vergeet! Doe maar gewoon zoals je bent, dan ben je gek genoeg de Sint volgt je wel tot in de kroeg
De Sint hoopt dat je genoten hebt van dit gedicht anders gaat ie echt onderuit en vol op z'n gezicht Ondanks dat het me moeite kostte om dit te maken had ik plezier omdat dit gedicht is voor onze enige echte yes-my-dear!!! |
|
Soulsplitter Erelid
terecht, goor terecht vond die zeer prachtig! |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Waarom heb ik deze niet gezien toen ik aan het beoordelen was Nouja, ook zonder mijn stem is het de beste geworden, gefeliciteerd Cootje! |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Cootje gefeliciteerd, ik hoop dat ik volgend jaar zo'n mooi gedicht van je krijgt.;) |
|
nietmeer
|
|
|
Soulsplitter Erelid
nu wil ik dus weten of ik gelijk had over wie mij had |
|