Gedichtenwedstrijd 2010 |
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Kam, IP-adres? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Het lijkt me dat het gewoon per account gaat |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Het zou wel stom zijn als je op andere accounts of IP adressen gaat stemmen. U bent gewaarschuwd |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Noompi, jij zegt't nét wat korter en krachtiger als ik maar de boodschap is identiek |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Relpa: Jep Maar ik geloof niet dat wij hier zulke stomme mensen op WMR hebben En als iemand zich aangesproken voelt nu, dan is het de eigen schuld! |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Normaal voel ik me altijd aangesproken door Naaaoomii, maar deze keer niet |
|
nietmeer
|
Ik meende dat we op 3 gedichten mochten stemmen?? Nu heb ik mijn stem al weggegeven zonder alles te hebben gelezen |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
positivily: Toch wel op het gedicht gestemd die ik heb geschreven hoop ik Heeft Gremmy gedaan (zei ze), en Schepje ook |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
positivily: je bent gelukkig of helaas niet de enigste... |
|
Relpa Oudgediende
@Pos, zo zullen er wel meer zijn vrees ik misschien een mailtje naar Mmore doen via de helpdesk ? als er iemand het kan rechtzetten is hij't wel @Emmert, heb JIJ nou al kunnen stemmen of hebben ze jouw stem bij voorbaat al 'ongeldig' verklaard wegens 'beïnvloeding' van derden |
|
nietmeer
|
@emmertje: nope @dj13: en ook niet de eerste?? @Relpa: ach, laat maar, waar ik op gestemd hebt springt er tot nog toe nog steeds bovenuit |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Relpa: Mijn hoop mag ik toch wel uitspreken? Anders zouden er een hele hoop mensen zijn van wie het stemrecht ontnomen zou moeten worden |
|
Relpa Oudgediende
Wie er ook wint Vailan had't helemaal goed eigenlijk heeft iedereen vandaag gewonnen *Ik was gewoon benieuwd of je kón stemmen* |
|
Naaoomii Oudgediende
We zijn allemaal winnerrrrrrrrrs... (winners met een Gooische rrrrrr uitspreken....) |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
nietmeer
|
*heeft zich bijna door de hele berg juweeltjes heen geworsteld* *kan niet kiezen* *bedankt haar 'eigen' Sint voor het geurige & kleurige gedicht* |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
waren goede gedichten he? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Zustur: 1 ding weet je wel: waar jij voor geschreven hebt en heraux is er ook zo uit te plukken met zijn gedicht |
|
Soulsplitter Erelid
ik heb al een goed idee wie voor mij geschreven heeft |
|
nietmeer
|
|
|
Soulsplitter Erelid
nee, dat doe ik niet, want dan vervalt het stemmen |
|
nietmeer
|
@Soulsplitter: ook niet doen joh, ik zit je te plagen , we lezen vanzelf wie welk gedicht voor wie heeft gemaakt ... (wat een zin ) |
|
Soulsplitter Erelid
ja we zullen zien |
|