Gedichtenwedstrijd 2010 |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
15.15 Commando: STOR sinterklaaswedstrijd2010enzo.php 15.15 Status: Upload starten van F:sinterklaaswedstrijd2010enzo.php 06-12-10 15:18:51 - Quote! - @Roflcopter+ de tijd die je had moeten nemen om hierheen te komen en je reactie te tikken = ~2 minuten, misschien 3 |
|
Roflcopter Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 655
|
Hee!?!? o_O Ik heb er echt veel langer over gedaan o_O |
|
Mmore Administrator
|
Neee volgende week komen de namen erbij En waarom zou iemand op zichzelf stemmen Dat gaat tegen het hele idee in van de wedstrijd We houden de stemmen goed in de gaten in elk geval. |
|
Seppz Erelid
WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
@Mmore: mmore, kan er geen stand bij zoals de poll nadat je gestemd hebt... Lijkt me wel leuk om de progressie te zien... |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ook dit jaar lees ik weer vele juwelen De ene zichtbaar, de andere in struwelen Soms was het erg moeilijk en lastig Maar allen zijn ze zeer waarachtig Vele uren zijn zoekgeraakt met spitten En nergens liep men suf te vitten Dat maakt het altijd weer graag leesbaar En dat kan ook niet anders op waarmaarraar |
|
Mmore Administrator
|
@Seppz: Voor gekozen zodat iedereen gewoon stemt op het gedicht dat voor hem of haar leuk lijkt |
|
nietmeer
|
Ik vind het een prima idee Mmore Zo krijg je een eerlijke stemming en geen popiejopie gedoe Top gedaan iedereen, er staan werkelijk prachtige dichtwerken tussen! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Heb er niet veel gelezen, maar die waren iig niet slecht.. Wordt nog moeilijk zo |
|
Relpa Oudgediende
awd, die bui zag ik dus ook al hangen stemmen álle leden trouwens of alleen de deelnemers ? *Rofl-dingus, zegt ook gestemd te hebben en ik zie'mniet bij de deelnemers staan |
|
nietmeer
|
Ik heb ook gestemd, maar niet aan de wedstrijd deelgenomen. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik vind vooral die ene... en die andere... en die andere... en die andere... zo leuk Ships, ik weet niet wat ik moet kiezen! |
|
nietmeer
|
(Veel te ingewikkeld natuurlijk, maar) eigenlijk zouden er 2 winnende categorieën moeten zijn: een voor de beste poëtische prestatie en een voor de meest treffende beschrijving van de ontvanger van het gedicht... |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Ik denk dat ik alle gewoon ga beoordelen en dan ga kiezen uit een top 5 ofzo, als dat lukt |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb wel een idee op wie ik ga stemmen maar eerst nog maar de andere lezen hahaha |
|
Relpa Oudgediende
@PP, zou dat nou écht helpen ? Ze zijn allemaal zó strak op maat gemaakt Ben allang blij dat we efkens de tijd hebben maar hoe meer ik er lees hoe meer potentiële 'stem-krijgers' ik vindt |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Relpa, ik weet ook niet wat ik zou moeten stemmen Ik vind ze allemaal zo leuk |
|
nietmeer
|
ik heb ook gestemd |
|
nietmeer
|
Kan je je stem eigenlijk wijzigen als je 'm hebt neergezet? |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
heb ze allemaal gelezen xD wat een werk hebben de deelnemers ervan gemaakt. Ben erg geroerd door het gedicht voor mij, bedankt sintie;) |
|
nietmeer
|
@Soulsplitter: Ik zal 't doorgeven aan de sint die jouw gedichtje schreef |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
dan zal ik het doorgeven aan de sint zijn piet zijn oom zijn tante die jouw gedicht heeft geschreven xD al weet ik niet wie welk gedicht heeft geschreven (en dat moet zo blijven voor de wedstrijd ) achja, als ik iets ontdek hou ik het voor mezelf, want anders gaat het stemmen niet door |
|
nietmeer
|
Goed punt (eigenlijk zat ik alleen maar een beetje diehard te bluffen Beetje jou jaloers en nieuwschierig maken ^^) |
|
Relpa Oudgediende
Quote NordicGuardian: Kan je je stem eigenlijk wijzigen als je 'm hebt neergezet? Met een mailtje naar Mmore met een wel héél goeie reden maak je misschien een heel klein kansje makker *Via de Helpdesk lijkt me het zekerst... krijg je 'gegarandeerd binnen vijf dagen antwoord* |
|