Gedichtenwedstrijd 2010 |
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
op jou altijd;) |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Kameleon: Gewoon die ene kiezen... je weet wel... die ene! |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Emmertje, jaaaa, die ene Daar dacht ik dus ook al aan En Luna, ik zou er zo intrappen |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.113
|
Ik kan ook nog niet kiezen. Hoe vaker je ze leest, hoe beter ze worden! |
|
Kameleon Oudgediende
@Mamsie, dan laat ik mijn docenten al mijn werkstukken 10 keer lezen, krijg ik dan ook een hoger cijfer? |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
|
|
emmertje Oudgediende
|
@Kameleon: Of ze gaan zich steeds meer ergeren aan kleine foutjes, en daardoor krijg je dan een lager cijfer |
|
Kameleon Oudgediende
Emmertje, ik maak geen fouten DJ: Was't maar waar |
|
emmertje Oudgediende
|
Quote Kameleon: Emmertje, ik maak geen fouten En dat was er alweer eentje! |
|
Kameleon Oudgediende
Emmertje, ga jij eens wat nuttigs doen, ksst ksst. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik weet ook niet op wie ik moet stemmen, maar soms herken ik zo wie het geschreven heeft |
|
emmertje Oudgediende
|
@Kameleon: Ben net klaar met de afwas, heb Gremmy al weggebracht naar een spelletjesavond, heb Marc al naar bed gebracht, en dan is het nog niet genoeg nuttigs? @Sto: datzelfde heb ik ook. Iedereen heeft zijn/haar eigen stijl van schrijven; en wanneer je die stijl kent, ontcijfer je zo de schrijver |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik heb op raffiewaffie gestemd |
|
nietmeer
|
Ik weet nog niet hoe ik 't voor elkaar ga krijgen om m'n mening in slechts 1! stem te krijgen... niet te doen...
Heb nu al de selectie gedichten terug gebracht naar 5 gedichten, dat stemmen voor mij gaat nog even duren hoor! |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb ook een selectie gemaakt en nou eindelijk een gekozen Mijn stem is gegeven en ik heb er geen spijt van |
|
emmertje Oudgediende
|
Het stemmen gaat blijkbaar per ip-adres, en Gremmy heeft gestemd ... ik kan dus niet stemmen Ik weet wel op wie Gremmy gestemd heeft overigens |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@emmertje: zou het ook niet kunnen vanaf je werk? Zou zaterdag te proberen zijn. Eigenlijk is het vreemd want op die manier kunnen meer mensen niet allebei stemmen: Teun en Cootje David en Daniel Jolly en Roy Jersan en Bert en vast nog wel meer. |
|
Relpa Oudgediende
@emmert, dat kan toch zeker niet ? *Moet toch per account gaan heb je al via Gremmy's account geprobeerd* ? |
|
emmertje Oudgediende
|
@Relpa: Gremmy heeft via d'r eigen account gestemd neem ik aan. Volgens mij weet ze mijn wachtwoord niet eens Maar ik kan dus niet stemmen, omdat ik al gestemd zou hebben @ledi: via het werk heb ik diverse ip's ter beschikking Om zeker te zijn zal ik Schepje eens vragen of ze wil gaan stemmen |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Als ik vanaf mijn telefoon stem, kan ik dan meerdere stemmen uitbrengen? Als ik nu thuis stem, en morgen op school ofzo ? Dat zou echt oneerlijk zijn Of in de trein elke keer |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
per ip adres? dan kan ik op elke pc op school dus stemmen op mijn favo gedicht xD |
|
emmertje Oudgediende
|
Oké... Schepje heeft gestemd, en haar lukte het wel gewoon... Zou Gremmy dan via mijn account hebben gestemd? |
|
Relpa Oudgediende
Probeer Gremmy's account maar eens Marcel best kans dat JIJ nog op 'automatisch inloggen' stond toch ? *Voor alle 'vaker stemmen op meerdere IP's een tip: Mmore heeft al vaker met dat bijltje gehakt én aangekondigd de 'stemmen' streng te gaan checken dus eigen risico* |
|
Kameleon Oudgediende
Hoe wil Mmore dat dan checken? |
|