Naamswijzigingen |
The Most Mafkees Actief lid WMRindex: 78 OTindex: 1 T |
Ik wil graag m'n naam veranderen in The Most Mafkees, want nu kan niemand m'n blogjes lezen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dan kan je het beste MMore of Voogeltje een mailtje sturen Want ze kijken hier niet altijd.. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Aangezien voogeltje en mmore zijn mail niet lezen of het er te druk mee hebben. Ik wil graag mijn naam veranderen in r03l
Voogeltje: Bij deze aangepast, excuus voor de vertraging. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Dankjewel excuus aanvaard |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Hoe heette r03l eerst dan? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
coelieroeli, dat kan je zien als mensen een artikel hebben toegevoegd, daar staat dan de oude naam |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Hey, bedankt voor de tip |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Dat gebruik ik altijd als mensen hun naam hebben veranderd Jammer alleen als ze dus geen artikelen hebben toegevoegd, dan werkt het natuurlijk niet |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Inderdaad een goede tip, Thee. Bedankt. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Huh, oja? Waar dan Bij mij staat 'gewoon' r03l ofzo hoor |
|
nietmeer
|
Als je klikt op laatste toegevoegde artikelen, dan staat er onder dat bericht de oorspronkelijke naam. |
|
Enkie Oudgediende
|
Nou niet dus, maar als lid wel. Wat raar. |
|
nietmeer
|
Ja dat is vreemd! Maar er gebeuren aan jou kant wel meer rare dingen.... Zoals het niet kunnen plaatsen van reacties?? ;);) |
|
Enkie Oudgediende
|
Nee alleen in gesloten topics die jullie als geopend zien Maar dat ligt niet aan het mod-zijn, maar aan mij Weet alleen nog niet wat het probleem is. Maar zullen we weer ontopic gaan Mmore: Dat komt omdat wij een real-time versie zien van WMR, en de leden / gasten een gecached versie |
|
nietmeer
|
kan ik mijn naam in schakelzeiler veranderen? |
|
nietmeer
|
Ik was oorspronkelijk van plan om Evil-K te doen (of iets in die buurt). Maar omdat ik niet goed wist hoe alles moest, heb ik maar Kristian92 gekozen. Op zich geen probleem hoor. Je nickname veranderen is denk ik niet handig, omdat men dan in de war kan raken. Daarbij zijn veel nicknames best wel leuk. |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Als ik mijn naam verander behoud ik dan ook mijn OT index en dergelijke? Ik zou dat alleszins redelijk vinden. Edit de Mexicaan: Wil je je naam veranderen dan? Volgens mij houd je overigens idd al je punten e.d. |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Hee Ron, zonde om je naam te veranderen. |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Henise, Mwaah ik had het idee van Ron Bean in mijn hoofd, verwijzend naar de avatar van Roy Bean.
Maar ik denk er nog wel even over. |
|
nietmeer
|
Ik vind je naam zo veel duidelijker. Ik blijf voorlopig nog wel even TD |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Wat was r03l dan eerst? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Comment Mmore: / |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
heraux -> heraux |
|
Minifan Erelid
WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
jammer.... |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Marike: Wat was r03l dan eerst? Quote pietjevlip: Hoe heette r03l eerst dan? Quote Theemonster: coelieroeli, dat kan je zien als mensen een artikel hebben toegevoegd, daar staat dan de oude naam zie bovenstaand;) |
|