Kleine veranderingen |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De "dijkletser" emoticon ( ) werkt nu ook in blogposts. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gefeliciteerd bloggers |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het @jenaam overzicht is geupdate zodat het ook reacties laat zien waar je naam ergens halverwege pas staat. klik hier |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik wist niet eens dat dat bestond |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Is dat ook nog ergens handig voor?
Om een reactie nog eens terug te zien ofzo? |
|
Voogeltje Administrator
@Giovanni: kan je nog eens terugkijken of iemand iets aan je gevraagd heeft. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Bedankt Voogeltje - ik was eerlijk gezegd het bestaan ervan vergeten, maar ga het nu weer regelmatig checken; zie nl. reacties staan die ik nog niet eerder zag. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Hoe kom je makkelijk in dat overzicht? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@MuseMatt: via "meer" en dan @jouwnaam overzicht |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind WMR-Helpdesk in dat rijtje onder je naam overbodig eigenlijk. Het wordt niet veel gebruikt en dan heb ik liever een andere optie daar Zoals afbeeldingen oploaden ofzo.. |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Quote Luna: Ik vind WMR-Helpdesk in dat rijtje onder je naam overbodig eigenlijk. Het wordt niet veel gebruikt en dan heb ik liever een andere optie daar Zoals afbeeldingen oploaden ofzo.. Waarom niet de Optie : "Help Luna de winter door" of Zomer in dit geval |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Voogeltje: Het jenaam overzicht is geupdate zodat het ook reacties laat zien waar je naam ergens halverwege pas staat. klik hier zou handig zijn als het café er uitgefilterd werd, ik zit te veel in het café voor deze optie Of deze optie apart voor forum en artikelen? want van artikelen zou ik het wel graag weten, maar van het café niet en wat luna zegt |
|
Luna Moderator
Ik vind het zonde gewoon, want die optie kan dan beter bovenaan ergens in rijtje staan |
|
Voogeltje Administrator
Ik heb de thumbnail foutmelding van beelden even iets vriendelijker gemaakt... |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Luna: Ik vind WMR-Helpdesk in dat rijtje onder je naam overbodig eigenlijk. Het wordt niet veel gebruikt en dan heb ik liever een andere optie daar Zoals afbeeldingen oploaden ofzo.. Heb je al ooit gezien wat Kpuc te zien krijgt wanneer'm inlogt ? Moet je toch maar eens gaan kijken meis |
|
Luna Moderator
Dat weet ik niet, maar ik blijf het zonde vinden |
|
Relpa Oudgediende
Hij heeft altijd de halve lijst van wat onder 'meer' staat in beeld *en nóg een paar functies geloof ik is iig helemaal op maat gemaakt heeft'ie samen met Traevel in elkaar geknutseld op één of andere manier* |
|
Luna Moderator
ZO handig ben ik niet |
|
Relpa Oudgediende
Ik ook niet *ze maakten gebruik van 'GreaseMonkey' da's alles wat ik ervan weet maar ik zag je vraag daar en wou je ff laten weten dat't óók anders kán dus* |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Luna;) Traevel heeft m gemaakt en ik heb t naar persoonlijke smaak aangepast Dat werkt trouwens alleen in de Vuurvos |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ojee, illegale activiteiten |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ron, sjjj |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ok, niets gezien |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Goed ik dacht eerst dat het aan mijn beeldscherm lag, dat die vies was, maar wat zijn die sterrtjes achter de leden online? |
|