Kleine veranderingen |
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nah, da's flauw Luna *Alleen maar de nieuwste aanpassen zekers* edit: @Luna efkens kiojken wat er van de mijne over is |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Luna: Ja, Joey is daar mee bezig geweest Dat weet ik omdat hij met mijn PP helemaal ging klooien |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Relpa, neeeeee Er zijn echt dingetjes veranderd |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Klopt. De bovenkant is aangepast Tab -> Enter @ Reactie wijzigen bij artikelen ook gemaakt. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Vanaf nu moet het hele ' verhaal op de blogs over zijn. (In combinatie met internet explorer). Mocht je een foutje ontdekken stuur dan even een berichtje, dan kan ik zo gauw mogelijk erachteraan gaan. |
|
Relpa Oudgediende
Quote Mmore: Klopt. De bovenkant is aangepast Tab -> Enter @ Reactie wijzigen bij artikelen ook gemaakt. kwam er nét pas achter Joey Hulde *Vreesde al dat ik overnieuw kon beginnen met editten en keek al angstvallig naar de tijd* Thnx Pal |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf nu staat er bij een gesloten topic in het rood CLOSED voor de titel zodat het direct duidelijk is dat er niet gereageerd kan/mag worden. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Goed zo nu kan je zoiets tenminste goed zien. Ik wist namelijk niet dat het ideeënbus closed was |
|
Relpa Oudgediende
@Wilco, ideëen kunnen net zo makkelijk via de Helpdesk door gegeven worden naar wat ik ervan begrepen heb *Maar't scheelt wél een boel dat je niet een heel verhaal door hoeft te lezen om erachter te komen dat er geen reacties mogelijk zijn |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Voor Leuke nieuwe functie zou misschien ook een 2e serie mogen komen en de eerste gesloten. Want van de topics in die 1e serie hebben de mensen toch al in veelvoud laten horen wat hun mening was? |
|
Wilco Oudgediende
is er nu ook een kleine verandering zodat je de 'stickies' niet meer ziet of is dat een bug? |
|
Relpa Oudgediende
Er is een bewaarplicht op Server's geloof ik Wilco dus DENK vóór je post |
|
Wilco Oudgediende
sorry hoor, maar ineens waren alle stickies verdwenen terwijl ik dat nog nooit had gezien!!! weet ik veel... Ik dacht ook na, want ik dacht dat het misschien onzichtbaar was gemaakt. Dus jij Relpa, DENK voor je post!!! |
|
Luna Moderator
Ik zie gewoon sticky,hoor |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Voogeltje: Vanaf nu staat er bij een gesloten topic in het rood CLOSED voor de titel zodat het direct duidelijk is dat er niet gereageerd kan/mag worden. Kweet niet of het werkt hoor. Maar ik zie nog steeds geen CLOSED voor café 80 staan Laat ook maar Keek verkeerd! |
|
Luna Moderator
Dreamertje, wel toch Edit : Ow, je ziet het al |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, mijn fout |
|
Luna Moderator
Wist je al dat je ook mobiel kan bloggen? Vul je 06 nummer in op je profiel pagina Pak je telefoon en begin je SMS-je met WMR en een spatie Verstuur de SMS naar 3010, kost niet meer als een normale SMS Je krijgt een SMS-je wanneer je blog online staat, dit is gratis Kan dat niet van mijn blog af, want is echt heel irritant om zoveel tekst daar te hebben |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Misschien zeg je daar heb je die muggenzifter weer, maar Erelid is nog steeds niet veranderd. Het is nog steeds Ere lid, terwijl dit Erelid moet zijn Aan elkaar dus |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Gio, Muggenzifter |
|
ledi Oudgediende
@Luna: ja, op mijn blog mag het ook weg. |
|
Relpa Oudgediende
@Luna, staat er niet bij dan dat je mobiel-nummer met 316 moet beginnen in plaats van de 06 ? Als je 'gewone' nummer in je profiel zet gaat't niet werken *Bij mij staat't trouwens niet maar ms is dat omdat ik't al ingevoerd heb* |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote ledi: @Luna: ja, op mijn blog mag het ook weg. |
|
ledi Oudgediende
@Relpa: nee hoor, Luna heeft het orecies zo overgenomen als het er staat. |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: Quote ledi: @Luna: ja, op mijn blog mag het ook weg. |