Kleine veranderingen |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik merk trouwens met de nieuwe quotestijl, dat er op het blog van Kristel wat misgaat met afbeeldingen, ik weet niet of dat te maken heeft met de nieuwe looks? |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
ja, de breedte is veranderd @Voogeltje: geen screenshotje dus? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
edit functie bij reacties is live |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Toch wel na al die tijd |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Maar kunnen ze dan ook onze modcomments editten |
|
Voogeltje Administrator
@Luna: net als op het forum idd |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Dat met die lange reacties die doorlopen, vind ik persoonlijk nog niet eens zo heel lelijk. Staat wel leuk |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik editte net een reactie in beelden en was blij verast te zien dat er een 'tijds-aanduiding' van de edit verscheen Is dat iets dat voor iedereen in zicht blijft ? Vindt't wel een goed idee wist niet dat't kon edit: Fantastisch *Neem aan dat dit te maken met editten ook in reactie's is iig één van de bzwaren uit de wereld geholpen* |
|
Voogeltje Administrator
@Relpa: jep is nieuw en blijft staan |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Luna: Maar kunnen ze dan ook onze modcomments editten Daarom hebben wij er een verwijder knop bijgekregen. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Wat is dit? Jullie hebben jaren lang je vastgeklemd aan de stelling dat het bewerken van je reactie onoverzichtelijk zou zijn, chaotisch, of iets dergelijks en plotseling is deze mening omgeslagen? |
|
Voogeltje Administrator
@Andreesie: met de komst van de helpdesk was het aantal vragen over aanpassingen nogal hoog zag ik. Daarom nu toch maar een edit functie met max 10 minuten de tijd... |
|
sjatter Oudgediende
@Andreesie: We verwachten dat jullie nu volwassen zijn, en niet gaan klooien. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Voogeltje: Quote Luna: Maar kunnen ze dan ook onze modcomments editten Je zou natuurlijk een functie kunnen maken voor mods dat ze een reactie op slot kunnen gooien, en onbewerkbaar verklaren, waardoor de edit wegvalt. Met een beetje handig rechtenbeheer moet een gesloten reactie voor een mod nog wel bewerkbaar te houden zijn. Eventueel automatisch op slot bij een mod-edit, maar dat biedt dan weinig flexibiliteit. Edit: @Andreesie: Voogeltje was al jaren vastbesloten om van mening te veranderen maar is door onze misdragingen overtuigd om toch bij z'n standpunt te blijven Edit#2: ik had de tienminuten-opmerking gemist |
|
Voogeltje Administrator
|
|
sjatter Oudgediende
@pietjevlip: We kunnen ook tien minuten wachten, en het dan alsnog terug zetten. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ach, mocht het uit de spreekwoordelijke spuigaten gaan lopen dan was het een leuke test en einde oefening, toch? *mompelt iets over een kleine groep, een rest en verpesten* Offtopic: Ik vind het wel mooi 'wmr' dat zulke dingen hier gewoon besproken worden is op veel fora ook wel anders Goedzo wmr-team |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Voogeltje, 5 minuten moet toch meer dan genoeg zijn om typo's eruit te halen ? Langer dan is er ws al een reactie tussen geweest en dan hoort't gewoon in de 'thread' lijkt me edit: Ook goed sjatter *boink* |
|
sjatter Oudgediende
@Relpa: De Edit tijd staat er toch bij, lijkt me voldoende. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Noes, je kan serieus dat "laatste edit om bla bla" quoten en bewerken |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote sjatter: @Andreesie: We verwachten dat jullie nu volwassen zijn, en niet gaan klooien. *nonklooi* zo beter papa? vind het trouwens wel raar, vroeger heilig overtuigd zijn dat je maar goed moest lezen voor je post en nu opeens niet meer... |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mensen kunnen veranderen, en als het je niet aanstaat, begin lekker zelf een site |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Wat een probleem als iemand van mening verandert |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Fijn dat die extra edit-mogelijkheid er nu bijgekomen is. Vaak wilde ik iets veranderen wat niet belangrijk genoeg was om de modjes lastig te vallen, maar wel stom stond. |
|