Kleine veranderingen |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ow, datte |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Wow Ik kom effe een paar uurtjes niet online, en gelijk is er veel meer extra veranderd |
|
Kameleon Oudgediende
Sorry voor de DP, maar ik heb een klein foutje gevonden voor mogelijk veel mobiele gebruikers, de nieuwe kleuren werken goed, maar de zwarte kleur van tekst is nu olijfgroen? Dat is wat ik tegenkwam in mijn Nokia 5800 XpressMusic in de standaard browser. Mijn Nokia draait op Symbian OS6. |
|
doctorhuig Erelid
WMRindex: 2.187 OTindex: 112
|
bij mij in opera mobile (winmo 6.1) doet ie het prima. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik heb altijd een beetje moeite met veranderingen, vooral in kleurenschema's... beetje wennen meestal... Ik mis het mooie blauw vooral bij de Quote-deze-reactie, maar daar ben ik bij het teruglezen van de afgelopen pagina aan gewend geraakt. Topwijziging dus De lidtitel lette ik nooit echt op, maar ik mis het contrast wel een beetje. Misschien ook wennen, dat weet ik nog niet Op zich wel leuk dat ook het kleurenschema 'leeft' Quote de_Surinamer: @Voogeltje: Eigenlijk zouden we ons moeten schamen, jij geeft ons een vinger en wij willen meteen een hele hand Voogeltje is om op te vreten, dus met alleen z'n hand zijn we niet tevreden NB: Voogel, quotevak is fantastisch... offtopic is rustiger zo (fijn) maar is wat lastig te onderscheiden van quote. |
|
nietmeer
|
Ik vind het met dat witte quotevak wel erg wit worden Voor de rest mooie veranderingen Oh, en een recente post is nu dus ook wit in plaats van roze? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Mikke: quote vlak is niet wit, waarschijnlijk staat je scherm te licht... |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Is het een idee om de titel met de naam mee te laten kleuren bij 'gewone' leden (dus stamgast/erelid/etc.) Want daar vind ik het grijze nogal lelijk Of kom je dan in de knoei met Redacteur? |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: Scherm aangepast, nu issie grijs Ff wennen Oh hee, de recente reacties zijn ook weer roze! |
|
Voogeltje Administrator
@pietjevlip: dan kom je inderdaad in de knoei met de redacteur... Ik zet 'm weer even terug naar blauw |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Onder tags (over weblogs) krijg je bij een muisover het aantal artikelen met die tag, maar er staat: artikeltjes. Is dat bewust zo'n kleineringswoord? |
|
Voogeltje Administrator
|
|
nietmeer
|
@Voogeltje: Zijn dat de blog reacties of normale reacties? want hett zou wel gaaf zijn om ook in andere topics je reacties te verwijderen |
|
Voogeltje Administrator
Banaal: in dit geval was het 't forum... |
|
Kameleon Oudgediende
Ik denk dat het mooier is, als het niet onder het vlakje doorloopt |
|
timwijn Erelid
ik sluit me bij kams aan. Vind de afscheiding juist mooi overzichtelijk. die verwijderfunctie op het forum is wel handig |
|
nietmeer
|
Ik denk ook wel dat het een beetje rommellig gaat worden als de reacties onder de avatar doorlopen |
|
Voogeltje Administrator
Banaal: Dat komt alleen voor met dit soort lange reacties... Meestal is het minder lang. |
|
timwijn Erelid
@Voogeltje: heb je een screentje van een volledige pagina, dan is het mogelijk beter te beoordelen dan enkel 3 reacties. Met korte en lange reacties ertussen. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind het ook niet mooi als reacties doorlopen. Niet doorslaan nou,he Voogeltje |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik sluit me bij luna aan |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Luna: Ik vind het ook niet mooi als reacties doorlopen. Niet doorslaan nou,he Voogeltje Laat 'm toch, Luna De beste man wil ook weleens wat veranderen |
|
Paintball--Vink Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 255 Wnplts: Veldhoven
|
@Voogeltje: Zou je er voor kunnen zorgen dat gewone posts bij nieuwsberichten ook ge-edit kunnen worden? ik heb namelijk wel vaker dat ik iets getypt heb waarvan ik later denk dat ik het kei fout heb getypt. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik sluit me dan weer bij Kristel aan |
|
Voogeltje Administrator
|
|