Kleine veranderingen |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
|
|
nietmeer
|
@Voogeltje: Ik weet niet of je net mijn reactie had gelezen of dat je me negeerde dus ik repost hem nog een keer : Quote de_Surinamer: @Voogeltje: Ik ga nog een keer zeuren . Kan die ruimte tussen [image] en F.A.Q op het forum, en bij de reacties en mail tussen [link] en F.A.Q niet weg? Want het staat niet echt heel mooi vind ik Maar het gaat er natuurlijk om wat jij ervan vindt |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@de_Surinamer: ik negeerde je |
|
nietmeer
|
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Mag de grijstint van het emoticonvak naast het veld voor de reacties ook iets lichter? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Voogeltje: Ere lid is trouwens ook één woord *snel wegrent* |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Pluppel Oudgediende
We komen wel over als een stel ondankbare geiten Kan dit, kan dat? --- |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: Ja een schooldag @Pluppel: We hebben er recht op, we hebben ervoor betaald! Voogeltje ik wil mijn geld terug |
|
Voogeltje Administrator
Quote Pluppel: ondankbare geiten |
|
nietmeer
|
Die nieuwe Quote is echt gaaf! |
|
Voogeltje Administrator
de_Surinamer: slijmbal |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: Nee hoor, nu heb ik mijn goede daad van de dag ook weer gehad |
|
Fallout Oudgediende
WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*zucht* ik hoop alleen dat mijn klasgenoten deze website met rust zullen laten ik ga er in iig niet meer op WMR op school |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: En er is nog iets, mag ook wel wachten tot morgen. Soms zijn die reacties roze, als je dan op "Update" drukt zijn ze grijs, en als je dan weer op F5 drukt zijn ze weer roze. Want die kleuren zijn er toch om de nieuwe reacties te laten zien? Denk ik? Waarvoor zijn ze er eigenlijk? Staat niet in de F.A.Q? |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Pluppel: Ik had Voogeltje al op de vorige pagina bedankt hoor, dus hoezo een ondankbare geit? En een geit ben ik niet, want ben een man |
|
Pluppel Oudgediende
Giovanni, ik probeerde gewoon te slijmen.. Dat is alles... Misschien zit er dan een briefje van € 5 bij de volgende verjaardagskaart |
|
Giovanni Oudgediende
|
€5 maar? |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: Eigenlijk zouden we ons moeten schamen, jij geeft ons een vinger en wij willen meteen een hele hand |
|
nietmeer
|
Quote de_Surinamer: Die nieuwe Quote is echt gaaf! Helemaal mee eens, ziet er mooi uit |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Bij een mouseover verdwijnt het mooie subtiele grijs... Quote: 13-12-09 17:18:30 - Quote deze reactie - @Wouwter en Quote: Wouwter Ere lid OTindex: 0 Wnplts: Nijmegen Geslacht: Man Weblog: klik Of is dat de bedoeling? Ze zijn wel mooi al die kleine wijzigingen. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik zie het net, al die veranderingen. TOP Edit: ik zie nu ook dat de regel: Quote Traevel: 13-12-09 17:34:28 - Quote deze reactie - @Traevel Weer blauw wordt als je er overheen gaat |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ja maar bij mij worden ze alleen oranje, niet eerst blauw en dan oranje.. maar ach, tis toch maar IE dus waarom de moeite doen om het te fixen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Als je waarover heen ga |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Wilc0: Edit: ik zie nu ook dat de regel: Quote Traevel: 13-12-09 17:34:28 - Quote deze reactie - @Traevel Weer blauw wordt als je er overheen gaat |
|