Kleine veranderingen |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Jersan, oke, dat lijkt mij inderdaad wel een goed idee.
Zeg maar:
- Krantlook - Kleurlook
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Sorry mensen, ik ga hier geen poll over starten... Ik wil hier graag een discussie met argumenten over voeren. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.339
|
Ik vind de kleuren mooi. Het subtiele ervan geeft iets chiques. De smalle lijntjes als kader benadrukken dat ook nog eens. Een fraaie verbetering in mijn ogen! |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Voogeltje: Zie je de laatste tijd een stijging in het aantal leden en bezoekers ? Dan bedoel ik een stijging die naar jouw wensen is ? |
|
Voogeltje Administrator
Roy6: Wmr groeit nog steeds idd, maar dat heeft weinig met deze aanpassingen te maken. Die komen puur voort uit een irritatie van mijn kant over de wildgroei van linkjes ed... |
|
ladekast Oudgediende
|
@Voogeltje: ok op die manier, ik dacht meer in de richting van juist miss iets meer kleur zodat er miss weer een neuwe groep mensen aangeboord wordt maar dat is dus niet nodig. Linkjes ed, sja, zul je dat niet blijven houden ondanks veranderingen in kleur ? |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
het staat wel mooi alleen ik ben gewend dat als iets grijs is je er niet op kan klikken dus nu vraag ik mezelf elke keer af of ik erop kan klikken |
|
nietmeer
|
Roy: Kleur maakt het wel levendiger, maar ook veel drukker. Ik denk dat dat op een gegeven moment gaat irriteren. Ik vind het uiterlijk van WMR nu eigenlijk best oke! |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik ben het wel 'n beetje met Roy eens. Vind het wat kleurloos worden zo. Beetje saai Dat vorige was wat "enthousiaster" |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
vind het wel wat beter zo, richt de aandacht op de posts zelf etc
|
|
Voogeltje Administrator
@DreamerTje: euh, er zijn twee linkjes van blauw naar grijs gegaan. Dat is alles... |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, dat merk ik ook wel hoor Valt me wel op dat wanneer je in het "gebied" komt van die twee linkjes dat ze dan weer blauw kleuren Ach ja, het is wel stijlvoller zo Maar waarom grijs? |
|
nietmeer
|
Quote Voogeltje: @DreamerTje: euh, er zijn twee linkjes van blauw naar grijs gegaan. Dat is alles... ja, maar die linkjes staan wel bovenaan elke post en veroorzaken wel een boel kleur |
|
ladekast Oudgediende
|
@Voogeltje: is zwart niet beter ? Dan heb je helemaal geen verschil meer ? |
|
Voogeltje Administrator
Roy6: Dan is er geen verschil met de posts waardoor het nog onduidelijker wordt... @DreamerTje: subtiel he |
|
ladekast Oudgediende
|
sja, zal wel een kwestie van wennen zijn |
|
nietmeer
|
Heb ik iets gemist? |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaa, dat wel Misschien moet je knalroze doen Haha! Past mooi bij mijn avatar! Lekker houden zo |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote DreamerTje: Ja, dat merk ik ook wel hoor Valt me wel op dat wanneer je in het "gebied" komt van die twee linkjes dat ze dan weer blauw kleuren blauw? bij mij oranje |
|
DreamerTje Oudgediende
Eerst worden ze blauw en wanneer je er met je muis overheen gaat worden ze oranje |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Voogeltje, mag ik even klagen over het feit dat de 'reheader' vaak groter is dan die specifieke regel, omdat ie bij korte berichten uitgerekt wordt? Als je dan de onhover pseudo-class toekent aan die tablerow, licht die tekst dus al op als je met je muis eronder zit Edit: wacht, is het wel met onhover? |
|
Voogeltje Administrator
@Andreesie: hij heeft nu een vaste hoogte, beter zo? |
|
DreamerTje Oudgediende
Wooow, jouw reactie staat hoog Dat is echt spuuglelijk. |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Nu heb je weer wat DreamerTje zo subtiel opmerkt Je kan altijd nog de vertical-alignment op center zetten |
|