Kleine veranderingen |
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
dat ik nu die dagen niet meer aan een datum kan koppelen en dus niet goed weet wanneer hij geplaatst is tenzij ik terug ga tellen |
|
nietmeer
|
Quote Voogeltje: @Judywesl: wat vindt je er irritant aan>? denk ook Jersan? aangezien ik hetzelfde vind ik vind het 'geleden' irritant. het klinkt zo massaal, zo youtubeachtig, meer voor hele uitgebreide internetpagina's. vind het ook niet zo rustgevend als de oudere datum en tijd. wat Judy zegt ook |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote judywesl: dat ik nu die dagen niet meer aan een datum kan koppelen en dus niet goed weet wanneer hij geplaatst is tenzij ik terug ga tellen same here Het is wel handig om te weten hoelang geleden iets geplaatst is, maar mijn hoofd denkt toch liever in tijdstippen dan in tijd-ranges |
|
nietmeer
|
2 minuten geleden kan ik nog wel volgen, maar als er staat 19 dagen geleden word het toch lastiger Ook ik ben tegen |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Jersan: had je reactie nog niet gezien... Maar je hebt gelijk dat deze methode bij meer sites gebruikt wordt. Ook een NuJIJ en twitter maken er gebruik van. @Judywesl: is het niet belangrijker om te weten hoe recent iets is ipv wanneer het is geplaatst? |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
nou... als ik weet wanneer het geplaatst is (datum) kan ik zelf ook wel bedenken hoelang geleden ongeveer maar als het er staat zoals nu vind ik dat lastiger want dan kan ik niet zomaar naar datums toe zonder een kalender erbij te hebben |
|
nietmeer
|
En een toevoeging aan mijn eerdere reactie: Je bent er niet erg consequent in, wel op het forum maar niet bij de artikelen. Dat zaait verwarring, tenminste bij mij wel. |
|
Voogeltje Administrator
Mikke: Geef me even de tijd om het overal in te bouwen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Edit: Maar laat de blogs aub iig zoals t nu nog is.. Laat het even een paar dagen inwerken en maak er dan een poll van |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik vind het niet echt een upgrade, maar eerder een downgrade. Het haalt het aspect van tijd eruit. Zo kun je niet zien of iets tegen de avond of 's morgens gepost is. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Kpuc: Edit: Maar laat de blogs aub iig zoals t nu nog is.. Laat het even een paar dagen inwerken en maak er dan een poll van Mee eens. Misschien kan Voogeltje uitleggen wat de voordelen zijn? |
|
Voogeltje Administrator
@ledi: Persoonlijk werkt het voor mij sneller om te zien hoe lang geleden een reactie geplaatst is dan dat ik naar de datum kijk. @allen: hoe werkt het nu? |
|
nietmeer
|
Het is weer gewoon? Zonet zag ik ergens een datum en (7 minuten geleden) maar die mis ik nu Edit: Oh nu weer niet xd |
|
nietmeer
|
nu zie ik alles weer zoals het was, dank je Voogeltje Edit: met in de laatste reactie van hoeveel seconden geleden het is, grappig Edit 2, nu weer niet Edit 3 (11:49): nu de hele minuten |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Voor de recente historie is dat wel een nuttige verbetering, maar voor een artikel dat bijvoorbeeld in januari 2006 geplaatst is, wil ik wel graag de datum zien, niet hoeveel dagen uren en minuten geleden dat was. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Voogeltje, ik zie al 1 bezwaar: Stel dat ik wil weten wanneer en om hoe laat bijv. Mikke gereageerd heeft. Dan moet ik hier 2+ 5 + 10 + 10 + 13 bij elkaar optellen. En dat is dan nog een simpel voorbeeld. Stel dat jij iets schrijft en iemand die weggeweest is komt dat dagen later tegen. Heeft dan geen idee op welke dag dat geplaatst is. Sorry, dat eerste gaat dus niet op, maar wel zoals Sjaak zegt. |
|
nietmeer
|
Die volg ik al niet meer ledi Maar ik keek net ff 2 pagina's terug, en ik zie dat daar niet iets erachter staan van hoe lang het geleden is |
|
Voogeltje Administrator
edit: nu gaat het helemaal fout, ik haal het er wel weer uit... |
|
nietmeer
|
Wat gaat er fout Voogeltje? |
|
Voogeltje Administrator
Mikke: Hij liet alleen nog de uren zien.. Nu laat ie alleen nog het eerste uur zien hoeveel minuten geleden het was, is dat beter of zal ik het gewoon maar helemaal er uit halen |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Aaag *Heeft met Voogeltje te doen* |
|
nietmeer
|
Ik zou het er helemaal uithalen gezien de reacties dr op komen, en ik vind dat het niks toevoegt. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik vind 't op zich wel grappig. Op zichzelf wel useless |
|
Voogeltje Administrator
Mikke: Jullie zijn gewoon een stelletje zeurpieten |
|
nietmeer
|
Voogel: Nee we zijn geen zeurpieten, we zijn eerlijk! |