Kleine veranderingen |
nietmeer
|
De harde waarheid |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Voogeltje, hier ben ik blij mee, WMR krijgt het predikaat Userfriendly terug |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Volgens mij doe je veel mensen hier een plezier mee. Jammer van al het werk dat je eraan had. Gelukkig zijn veel andere veranderingen die je aanbrengt wel een succes. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Even een waslijstje:
* Plaatjes resizen in IE zou nu moeten werken * Meer CSS & minder html * Zoekfunctie in FAQ * HTML errors weggewerkt * Reactie preview bij mouseover laatste reacties * Mod-leven-beter-maken dingentjes
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Voogeltje: De IPhone van Pablo doet het nu goed met IE, dus applaus Edit: behalve als ik IE8 gebruik met de compatible optie Maar in Firefox met ietab doet ie het wel goed Edit 2: Dus niet Klik doen |
|
Voogeltje Administrator
Nog eentje bij het lijstje
* Mailtjes als gelezen markeren zonder ze allemaal te hoeven lezen... |
|
ledi Oudgediende
Dat laatste lijkt me een goede en hoera "reactie bij blogreacties"is ook weer in orde. |
|
ledi Oudgediende
En ik zie nu bij "Laatste reacties" dat je nu ook tekst kunt lezen door muis boven de regel te houden. Fantasssssstisch! Bedankt. Heel fijn. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Voogeltje Administrator
en weer een!
* alle mailtjes selecteren/deselecteren |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ja nice |
|
nietmeer
|
Quote Voogeltje: en weer een!
* alle mailtjes selecteren/deselecteren selecteer je dan alleen de mailtjes van die pagina, of alle mailtjes in je inbox? |
|
Voogeltje Administrator
Jersan: alleen deze pagina |
|
nietmeer
|
dank je leuke functie |
|
Voogeltje Administrator
nog een naar bugje opgelost, bij gelijktijdig post op het forum werd alleen de laaste post in het 'nu op het forum' blokje getoond, zou nu allebei moeten tonen. Daarnaast zie je nu bij mouse over een intro net als bij de reacties. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zat ik net aan te denken |
|
nietmeer
|
als je reacties edit op je blog, ga je nu naar de eerste pagina van het blog ipv de pagina waar de reactie stond, of was dat altijd al zo? dan heb ik niks gezegd |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Was volgens mij altijd al Jersan |
|
nietmeer
|
ok, mooi, was het niet meer gewend hm, de eerste reactie op blogpagina 4 kan niet worden geëdit, ja ik kan de opdracht geven maar die accepteert ie niet edit: ook de andere reacties op pagina 4, kan wel editten en commando geven om er tekst bij te zetten, maar dat zet ie er niet neer wanneer ik op 'Verzenden' klik |
|
ledi Oudgediende
@Voogeltje: wat verwen je ons. Echt heel fijne toevoegingen, die ook veel gebruikt zullen worden . |
|
Voogeltje Administrator
Jersan: eerst ging je naar het blog overzicht ipv het juist blog, al een hele verbetering nog wat aangepast: * poll overzicht heeft nu ook een van tot datum zodat je kan zien wanneer hij online heeft gestaan. |
|
nietmeer
|
@Voogel, dat is waar en dankzij Ledi's reactie besef ik me hoe hard je vandaag voor ons gewerkt heb. mag ik je van harte bedanken hiervoor! |
|
Voogeltje Administrator
Jersan: edit op pagina vier moet ook weer werken, hij gaat daarna wel weer naar pagina 1 inderdaad. |
|
nietmeer
|
@Voogeltje, hij doet 't inderdaad weer, net getest, dank je |
|
Voogeltje Administrator
In je mail staat nu in het overzicht ook het jaartal vermeld... Voor als je een mailtje zoekt van een jaar terug |
|