WMR bowling nummer 6 |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Op pagina 5 onderaan staat van niet.. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
nee had ik ookal gezien daarom vraag ik het nog een keer of er iemand in omgeving leiden naar de meeting gaat |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik probeer zoveel mogelijk mensen op Arnhem CS op te vangen, het reisplan van LQ lijkt mij daarin een goede optie.
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ron, dat dacht ik ook, ik reis hoogstwaarschijnlijk al vanaf zutphen met Thee en Kriebeltje mee , dus dan zien we de rest daar wel |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Mensen die via Arnhem gaan: 12.28 vertrekken we vanaf perron 6, zoek maar naar een meisje met een groenige jas (lang) en oranje en blond haar.. Dat ben ik namelijk |
|
Little Queen Oudgediende
|
Of naar een meisje met blond haar en 'n knal rode jas dat ben ik |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
mensen va eindhoevn, zoek een rode hanekam |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: Mensen die via Arnhem gaan: 12.28 vertrekken we vanaf perron 6, zoek maar naar een meisje met een groenige jas (lang) en oranje en blond haar.. Dat ben ik namelijk En daarbij een lange slanke jongen met bril |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Beetje grijs haar, in de buurt van de rookpaal, brildragend. Uiterst knappe vent om te zien, kan niet missen.
*laat die conducteur met rust* |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote ToMxlr: mensen va eindhoevn, zoek een rode hanekam en een net zo groot iemand met lang krulhaar en een meisje, en nog een jongen en wie nog meer? naomi en sander gaan pas 11 uur half elf gaan we weg |
|
Pepper Erelid
WMRindex: 2.424 OTindex: 563
|
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: Mensen die via Arnhem gaan: 12.28 vertrekken we vanaf perron 6, zoek maar naar een meisje met een groenige jas (lang) en oranje en blond haar.. Dat ben ik namelijk En daarbij een lange slanke jongen met bril of een jongen met een zwarte legerpet, zwart haar, zwarte jas met een wit/zwartgeblokte Palestinasjaal (ik gok daaronder een spijkerbroek met allstars |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
De einhoven Express vertrekt om elf, uur en ik sleep Naomi wel mee. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote ToMxlr: mensen va eindhoevn, zoek een rode hanekam Ik weet wel wie jij bent hoor Quote ToMxlr: De einhoven Express vertrekt om elf, uur en ik sleep Naomi wel mee. Uhh.... ja!! @ Wilco, nu En ik heb er zin innn Het is wel een heel geregel om uit Asten te komen Een vriendin van mij zei dat er maar een bus om 12 en om 4 u gaat en ik moet er een van 10 uur hebben dan Dusss |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote ToMxlr: De einhoven Express vertrekt om elf, uur en ik sleep Naomi wel mee. 11... dus dat wordt... uhmm... doe maar 10 uur weggaa van huis met de fiets. als ik gebracht wordt: 10 over of kwart over |
|
Theetje Oudgediende
Hmm, wie gaan er nu allemaal via Arnhem? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Allemaal veel plezier gewenst, en dat de beste moge winnen |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Luna: Komt je vriendeke niet?? |
|
Theetje Oudgediende
@LM; volgens mij wel ja Ze zei iig tot zaterdag tegen mij laatst (ik moet leren lezen Of Twag komt weet ik niet, iig Luna wel.. ) |
|
nietmeer
|
Quote LuckyMe: @Luna: Komt je vriendeke niet?? Komt Aart niet? |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@TheE, ik ga wel via Arnhem, alleen met de Auto Krijg een lift naar Utrecht CS Alsnog zal ik ruim voordat jullie langs komen met de trein al op het Station zijn |
|
Little Queen Oudgediende
|
Thee ik ga mee , maar dat wist je al toch |
|
Redirect Erelid
WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Balen, ik moet tot 2 uur werken morgen, dus kan pas op zijn vroegst om 16 uur in Utrecht zijn |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Voogeltje, zou het een idee zijn om een paar plaatsen bij café Broers te reserveren? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
wie gaan er eigenlijk niet naar de bowling |
|