WMR bowling nummer 6 |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@redd: hoe groot ben je? misschie pas je wel bij LQ in de tas ofzo |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Kevin is 1.80 hoog, 1 meter breed edit: ik wou geen mensen afschrikken, meneer Kevin, sir |
|
Redduggy Erelid
WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Zo ongeveer wat Relpa zegt ik ben ietsje groter, dus een tas van ongeveer 1 meter 90 moet lukken |
|
nietmeer
|
Ik kan toch wel naar de bowling komen. PS. tijdens de 4de keer bowlen dronken we wat bij Broers. Ow ja, is er misschien een telefoonnummer ofzo waarop je kan bellen mocht je vertraagd/verdwaald zijn? Er rijden dan misschien wel 10 treinen per uur vanuit Gouda naar Utrecht, maar om een of andere vage rede mis ik ze vaak toch nog... |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Goed Nieuws, Muad Je kan wel bellen bij vertraging maar vorige keer was het Bowlen van 14.00 tot 15.00 Dus als je later bent, helaas edit: we verlieten Mitland iets over 4 geloof ik (ms is Jelmers opgegeven nummer iets ) |
|
nietmeer
|
mwa... als ik te laat ben is het maar 10 minuten, dus ik denk dat de groep er dan nog wel is (Op CS that is... ) En als ik de groep mis... ach, ik weet de bus(4, 11, 50, 53, 54, 74) en de halte, alleen de route ernaartoe nog niet... EDIT: correctie, route is eitje, zie ik net... |
|
Roselien Erelid
WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ik vind het wel leuk een soort van nieuwjaarsreceptie |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Voor LQ, Pepper, Layda, Thee, Reduggy: Laat ik nou in Arnhem wonen en vandaar de trein nemen. Dus lijkt mij handig om dan samen te reizen vanaf daar. Laat maar even weten hoe-wie-wat-wanneer. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik zal je dan tegen die tijd even mailen.. Ook Kriebel reist natuurlijk met ons me En my-angel volgens mij ook |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik denk dat ik de trein van 11:58 neem vanuit Zutphen en dan de IC in Arnhem om 12:46, kan ook wel eerder met de ICE gaan.. maar dan moet ik weer extra betalen enzo kan ook via Apeldoorn maar die heeft vertraging enzo Dus, weet niet wat de rest van plan was .. maar ik denk dat ik 't zo doe |
|
RonHee Oudgediende
|
Lijkt mij ook de beste optie Zijn we ook ruim op tijd in Utrecht. |
|
Little Queen Oudgediende
|
Moet ik alleen wel iets van een half uur in Arnhem staan wachten , maargoed als er dan al gezellige mensen zijn is het geen probleem toch |
|
RonHee Oudgediende
|
Neuh, een probleem zie ik er ook niet in. Gewoon een bakkie koffie of wat te snacken halen. |
|
RonHee Oudgediende
|
Daarnaast kan ik er natuurlijk als een soort van vangnet gaan staan. |
|
Little Queen Oudgediende
|
Jaah bakje thee halen , oeeh dat gaat er zeker wel in Ik kom op perron 7 binnen en daar hebben ze een een kiosk zitten |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
of lekker naar the local burgerking/KFC/mcdonalds |
|
RonHee Oudgediende
|
Moet lukken |
|
Andreesie Oudgediende