| WMR bowling nummer 6 | 
| nietmeer 
 | 
| We gaan nog kijken of we dan alleen naar het bowlen kunnen komen, maar beloven doe ik niets! | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
| Dat zou mooi nieuws zijn Coo     edit: Het zit niet mee Muaddhib, en ik had me zo verheugd op een ontmoeting met 'de Bard'   | 
| 
 | 
| ToMxlr   
  Erelid 
  WMRindex: 296
 OTindex: 7.186

| 
| met de trein Cootje?   | 
| 
 | 
| Little Queen   
  Oudgediende 
  WMRindex: 267
 OTindex: 26.691

| 
| Ik reis, via Zutphen - Arnhem   , dus ik wil ook wel mee met degene die over arnhem reizen   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| snif... ken weer niet (zoals het er nu naar uitziet) want dan zit ik Antwerpen... Wat loopt m'n planning toch weer lekker gelijk met de bowlings...   | 
| 
 | 
| Redduggy   
  Erelid 
  WMRindex: 1.810
 OTindex: 2.818

| 
| Ik weet nog niet precies hoe ik reis waarschijnlijk over arnhem behalve als ik in enschede zit de dag ervoor dan ga ik weer anders reizen. | 
| 
 | 
| AcidCranberry   1e plek SL 2006

WMRindex: 136
 OTindex: 1.397

| 
| Al meer dan een jaar lid, en nu voor het eerst naar de bowling... *schaam* Maar ik heb er wel zin in! En samen met mn moppie in de auto is altijd fijn   | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.876
 OTindex: 26.721
 S
 | 
| Ik ga voor de derde keer naar de bowling, en ik heb er zin in !!     Dit keer kom ik uit Asten, maar ik moet wel kijken hoelang ik van Asten - Eindhoven doe, dan weet ik hoelang ik er in totaal over doe    Want van Eindhoven ga ik meteen door naar Utrecht, en ik zal wel heel moe zijn denk ik, want ik denk dat ik die nacht daarvoor het zwaar ga krijgen    Omdat we misschien ook nog gaan stappen    En dan ben ik moe want dan moet ik er vroeg uit    Ik denk dat ik rond een uur of half 1 al op het station sta, heb ik met My-angel afgesproken    Dat betekend half 11 weg volgens mij   Als ik om 9u op sta, dan heb ik tijd zat, of niet?   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| nee je moet om 8 uur opstaan   Je moet er rond 2 uur zijn ofso?  Ik moet dan om 1 uur in de tram naar UCS zitten duurt maar 20 min en dan de rest zoeken  | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| @ Misha, woow jij doet er veel korter over   Ik twee uur in de trein/bus ben ik bang   En dan My-angel zoeken    En met hem de rest zoeken     | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Ik herken jou wel  | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 2.511
 OTindex: 18.336

| 
| Mij ook   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| hm ben je klein?  | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 2.511
 OTindex: 18.336

| 
| Nou niet groot, maar dat maakt toch niks uit   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| nee vraag het alleen  | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| Enkie wel ja   | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.051
 OTindex: 44.629

| 
| Quote Naaoomii : Dit keer kom ik uit Asten, maar ik moet wel kijken hoelang ik van Asten - Eindhoven doe, dan weet ik hoelang ik er in totaal over doe    Want van Eindhoven ga ik meteen door naar Utrecht dus je komt gezellig met tom, elz, jannick en mij mee?(en andere?) ik neem wel thermoskannen vol koffie mee als je wil  | 
| 
 | 
| Kumiko   Senior lid
 WMRindex: 452
 OTindex: 75
 Wnplts: Zoetermeer
 S
 | 
| ik denk dat ik deze keer ook kom ^^ | 
| 
 | 
| Albiorix   
  Junior lid 
  WMRindex: 4
 OTindex: 41

| 
| Ik heb het hele topic doorgelezen en ik zie dat het gratis bowlen is..  Wie betaalt?   | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.051
 OTindex: 44.629

| 
| WaarMaarRaar.nl uit eigen zak, eerste drankje ook. Maar voor de rest is het voor eigen rekening;) | 
| 
 | 
| Usitarie   Erelid

WMRindex: 422
 OTindex: 5.771

| 
| Ik kom niet naar de meeting, ga dan naar de efteling met mijn vriendin, omdat dat 1 van de weinige dagen is dat we echt iets samen kunnen doen   | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
  WMRindex: 1.751
 OTindex: 3.684
 T S
 | 
| @Albiorix: zoals Andreesie hierboven al zei. WMR betaald het bowlen en je eerste drankje. Achteraf hebben we de vorige keer ook nog wat borrelhapjes genomen en ook die waren op kosten van WMR. Dus als je hoeft maar een klein beetje geld mee neemt zit je de rest van de dag goed. | 
| 
 | 
| Layda   Erelid

WMRindex: 1.189
 OTindex: 3.091
 T S
 | 
| ben op zo'n moment trouwens wel blij met de euro, en niet met de gulden     | 
| 
 | 
| Usitarie   Erelid

WMRindex: 422
 OTindex: 5.771

| 
| Voogeltje,
 mocht ik op de dag zelf nog ff denken om toch nog te gaan omdat ik zeg maar ineens kan ofzo (wijziging in plannen) kan ik dan alsnog komen?
 | 
| 
 | 
| Mmore   
  Administrator 
  WMRindex: 1.439
 OTindex: 15.022

| 
| Hiep hoi, Joey kan niet..     | 
| 
 |