WMR bowling nummer 6 |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
lijkt me wel fijn ja |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
denk dat wij wat eerder gaan en nog genieten van de koffie op het station en de burger king |
|
tiadrin Senior lid WMRindex: 286 OTindex: 6
|
aw, over driedubbel overplannen gesproken, ik ben jarig op de 5de en lig dan in het ziekenhuis in heemstede kwou oooooook |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote ToMxlr: denk dat wij wat eerder gaan en nog genieten van de koffie op het station en de burger king jullie de koffie, ik de burgers. goed? neem mijn pinpas wel mee en als we nóg eerder gaan kunnen we ook nog chris bezoeken of winkelen in de binnenstad |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Layda: ik heb me opgegeven, passen en meten met tijden en treinen. als het gaat nu zoals plan kan ik komen Edit RonHunter: Tof hoor. gaaf zou cool zijn als het allemaal lukt!! |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik kom ook, natuurlijk. |
|
Layda Erelid
Quote Mmore: Ik kom ook, natuurlijk. gezellig |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Quote Mmore: Ik kom ook, natuurlijk. vorige keer anders niet |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Toen was het onmogelijk, die datum was heel ongelukkig geplanned voor mij Dat was de 1e meeting die ik misde, inclusief moderator meetings |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik ben ook bijna zeker van de partij, net overlegd, pas maar op |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik kom denk ik niet helaas.... |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik kom ook!! Ik mag Maar.. Ik moet wel regelen dat ik met een groepje terug naar huis kan met de trein, duss.. Wie wil er na het bowlen nog even blijven, en gaat dan richting Eindhoven? |
|
Layda Erelid
als ik nog OV had kon ik met je mee, maar zit aan de DB kaart, werkt niet dus ... |
|
Wien Erelid
WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Helaas kan ik niet komen. Gelukkig maar, dan kunnen jullie nog winnen met bowlen. |
|
Theetje Oudgediende
ik hoop dat ik dan weer wat beter ben, ga er vanuit val wel, heb er zin in! Kriebel en ik reizen via Arnhem, dus als je wilt aansluiten, stuur maar even een berichtje |
|
Layda Erelid
Atoomp en Crash komen mischien ook, via Arnhem en ik kan ook via Arnhem. dus mischien mogenlijk? |
|
Theetje Oudgediende
Ik vind alles best, dan moeten we dan maar even een tijd afspreken omdat jij vanuit duitsland komt.. Mail me dan maar even naar mijn wmr account met hoelaat jij op arnhem bent enzo |
|
nietmeer
|
Wij komen waarschijnlijk toch niet Scouting heeft een borrel met hapje georganiseerd voor die avond... Mocht het nog veranderen, schrijf ik me wel weer in |
|
Layda Erelid
zal ik doen thee! |
|
Theetje Oudgediende
Quote Cootje68: Wij komen waarschijnlijk toch niet Scouting heeft een borrel met hapje georganiseerd voor die avond... Mocht het nog veranderen, schrijf ik me wel weer in aaaaarh |
|
Pepper Erelid
WMRindex: 2.424 OTindex: 563
|
Ik reis via Arnhem! en dan logisch genoeg naar Utrecht |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Naaoomii: Ik kom ook!! Ik mag Maar.. Ik moet wel regelen dat ik met een groepje terug naar huis kan met de trein, duss.. Wie wil er na het bowlen nog even blijven, en gaat dan richting Eindhoven? *steekt hand blij op* |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cootje68: Wij komen waarschijnlijk toch niet Scouting heeft een borrel met hapje georganiseerd voor die avond... Mocht het nog veranderen, schrijf ik me wel weer in Jammer Nouja en anders.. Veel plezier daar dan @ Andreas, Tom Xlr had me een mail al gestuurd |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Cootje68...Jammer, niets aan te doen We komen elkaar vast nog wel eens tegen *boink-jes* |
|