Bowling nummer 7 |
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@peter: wie was er niet ondeugend als tiener? |
|
Myena Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 671 Wnplts: beesd S |
ik heb een vraagje over wat er precies na de bowling gebeurt...ik hoorde dat er nog een drankje na is met een hapje...sommige gaan daarna nog naar een cafe maar waar is dat precies?? en tot hoelaat is dat?? en daarna gaat er ook een hele groep eten maar hoe laat en wanneer is dat dan?? ik moet dit goed regelen met mn ouders anders ga ik niet naar de bowling toe...ik ga samen met thasushi , nightwolf en arya...arya blijf tot laat maar als nightwolf of thasushi blijven plakken of er is iets mis met de tijden heb ik een groot probleem...kunnen jullie me helpen?? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
na de bowl gaan we meestal, nu dus ook, naar Stadscafé Broers voor nog een drankje. Eten heb ik voor tien man gereserveerd in dezelfde toko, vorige keer was t namelijk niet mogelijk om op stel en sprong met zoveel daar te eten. |
|
dus degene die willen blijven eten blijven in dat cafe?? of gaan er ook nog een groep ergens anders naartoe?? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Meestal valt na de bowling groep beetje uit elkaar. Je kan gewoon met je eigen groepje wat leuks gaan doen, sommigen gaan gelijk terug naar station om daar wat te eten. Kpuc heeft een eigen groepje, denk ik zo.. |
|
oke...want ik moet dit goed regelen met mn ouders...ik weet niet waar ons clubje naartoe gaat maar mn ouders willen liever niet dat ik in utrecht ga rondlopen wat ik ook best wel begrijp.... |
|
Luna Moderator
Na de bowling lopen we terug richting centrum, sommigen lopen door naar station en anderen gaan mee cafe in. Zorg maar dat je goed met je eigen groepje afspreekt, dan is het altijd goed |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
we lopen niet helemaal rond in utrecht, we gaan eerst naar cafe broerse, en dan meestal rechtstreeks naar station edit: dat ja |
|
oke...want jan blijft wel lang hoorde ik dus jij denk ik ook wel dan......maar effe kijken met wie ik dan meega...want ik moet wel met sushi en nightwolf mee omdat mn ouders niet willen dat ik alleen t OV neem en dat wil ik zelf ook neit... |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Grrr kans is groot dat ik niet kan Zaterdag wordt het 22 graden.. |
|
Luna Moderator
Je kan wel lang blijven hangen, maar meesten gaan vrij op tijd weer weg eigenlijk. Samen uit, samen thuis zou ik zeggen.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hoe laat gaan de meeste weg uit het café? |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Naomi, stom zeg Kan ja na de tijd wel naar Eindhoven komen? Om wat te drinken met een klein groepje? |
|
dat klopt ook..en dat willen mn ouders ook maar ik weet niet of arya dat doet omdat ik eigenlijk met haar ben |
|
Naaoomii Oudgediende
Ja dat kan ik misschien wel regelen Ligt er aan hoelaat.. Ik bedoel.. In de middag sta ik oproep. Ik heb nog een paar mensen die ik kan bellen, maar dan moet ik eerst naar La Toscana als het is opgehouden met regenen. Dan geef ik gelijk even door wanneer ik volgende maand niet kan. Dus maybe |
|
my-angel Oudgediende
@Naomi, denk in de avond Ik en Tom zobiezo.. Denk wel wat meer We zien je wel |
|
Luna Moderator
Tja, als je met Arya meekomt, dan neem ik aan dat ze gewoon met je meer teruggaat |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Myena: oke...want jan blijft wel lang hoorde ik dus jij denk ik ook wel dan...... ik was vorige keer om half tien maar huis gegaan |
|
Luna Moderator
Waren we toen zo laat, Andreas |
|
my-angel Oudgediende
@Luna yups, ik was namelijk pas rond half 1/1 uur in Den Haag |
|
Naaoomii Oudgediende
Jaah toen was het laat Luna Toen waren mijn papa en mama ook niet thuis |
|
Andreesie Oudgediende
|
ja ik was om elf uur thuis |
|
@Luna: ik hoorde net van arya dat ze tot laat blijf T-T |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik ook zoiets Andreas Maar Angel, lijkt me wel leuk dan Dan kijk ik toch nog een beetje naar zaterdag uit |
|