hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 152 153 154 [155]

Discussie over Geert

18-01-14 12:08:22 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
NordicGuardian dat is niet veel anders dan Rutte. "Beste kabinet sinds de oorlog".

18-01-14 12:17:46 - Quote! - @Frostbite
Frostbite
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 3.311
Davh11: Niet veel anders dan alle andere politici. :P

18-01-14 15:30:29 - Quote! - @Justist
Justist
Erelid


WMRindex: 1.054
OTindex: 6.624
T
Iedereen zal beweren dat hij/zij zelf het beste is en anderen, desnoods voordien, minder waard waren. Dat trekt stemmen.

Kan iemand samenvatten wat de uitkomst van deze discussie was? Heb niet de tijd om 150 pagina's door te lezen.. :P

18-01-14 23:57:38 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Het ging meer om bepaalde zaken uitleggen, en waarom ze zoveel groter zijn dan het Ik Ben Boos-mantra. Een echte "discussie" was het al een tijdje niet meer :P

21-03-14 16:39:20 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Wat is Geert toch dom bezig. Geregeld doet hij uitspraken die op het randje zitten, maar de uitspraak bij de verkiezingen over minder Marokkanen gaat te ver.

Oké, ik geef toe. Ik wil minder Marokkanen: de criminele Marokkanen mogen wat mij betreft liever vandaag nog het land uit. De niet criminele Marokkanen die gewoon hun best doen, de islam/sharia niet opdringen, en geen mensen zitten te intimideren mogen wat mij betreft gewoon blijven.

En daarbij ben ik niet uit het oog verloren dat een deel van de criminele Marokkanen eigenlijk Nederlander zijn, die hier gewoon geboren en getogen zijn. Als ze een dubbel paspoort hebben, ben ik voor het intrekken van het Nederlands paspoort.

Ik zie tot nog toe maar één partij die de criminaliteit wil aanpakken en tegen de Euro ageert, en dat is de PVV. En met die uitspraak scheurt de PVV in stukken. Ik hoop dat uit het as een partij op staat die dat soort absurde dingen niet doet.

Maar nu is er ook een hetze tegen Wilders aan de gang door die uitspraak. Heel veel mensen grijpen elke kans aan om Wilders zwart te maken, en Wilders heeft ze nu de kans gegeven. Erg dom. Vooral omdat Wilders weet dat elk woord wat 'verkeerd uitgelegd kan worden' wordt gebruikt om hem zwart te maken. Maar feit is: hij heeft het gezegd en moet nu de gevolgen onder ogen zien. Hij had m'n stem kunnen krijgen voor die foute uitspraak. Nu wacht ik af of er een partij ontstaat uit het as die ik mijn stem waardig acht.Laatste edit 21-03-2014 16:41

21-03-14 20:18:41 - Quote! - @BaardInDeKeel
BaardInDeKeel
Lid

WMRindex: 17
OTindex: 23
Wnplts: Borgerhout
Hoe meer ik Geert Wilders bezig zie/hoor, hoe meer ik de indruk krijg dat hij eigenlijk een komiek is die de Nederlandse politiek belachelijk wil maken, maar het iets te goed speelt. Als hij thuis komt doet hij waarschijnlijk zijn pruik af en barst hij in lachen uit omdat er daadwerkelelijk nog mensen op hem stemmen ook.

28-03-14 10:34:46 - Quote! - @Mikepower
Mikepower
Erelid


WMRindex: 2.347
OTindex: 75
Moge het duidelijk zijn dat als je over de rug van kinderen politiek bedrijft, wat Greetje dus gedaan heeft, dat je dan dus elk recht in dit land verloren hebt. Als je ooit nog op die man gaat stemmen ben je walgelijk :r :r :r :r

Laatste edit 28-03-2014 10:35

28-03-14 11:40:20 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@Mikepower: Het nadeel is dat dit voor mij de enige partij leek die iets anders is dan die waardeloze gevestigde orde van de andere partijen. Ik zie geen andere partij die ook redelijk dicht bij m'n standpunten zitten. Misschien kunnen die PVV leden die zijn opgestapt een partij oprichten die mijn stem waardig is. Ik ben fel tegen europa, ik wil graag zien dat criminelen (inclusief dat intimiderende tuig op straat) flink gestraft moeten worden, en als het tuig is met dubbele nationaliteit, dan de Nederlandse afnemen. Ook vind ik dat Nederland z'n leger zo goed als volledig heeft opgedoekt. Er moet meer in het leger gestoken worden, en de bureaucratie moet flink verminderd worden. Tig 'managers' moeten overbodig gemaakt worden. Maar men mag beginnen met anti europa en de criminelen kaalplukken.

28-03-14 11:52:04 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@Madarian: dus dan toch maar de piratenpartij? klik hier

28-03-14 13:18:46 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@allone: Tegen verkiezingstijd weer even noemen a.u.b.. Al zo lang ik me kan herinneren heb ik een slecht geheugen. :P

28-03-14 13:28:57 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.634
@Madarian: okay, help me er aan te herinneren, anders vergeet ik het nog :P

10-04-14 13:47:57 - Quote! - @Mikepower
Mikepower
Erelid


WMRindex: 2.347
OTindex: 75
@Madarian: sorry voor mijn late reactie en ja helemaal mee eens. Het gaat uiteindelijk ook niet om 1 man (waarschijnlijk heeft hij gewoon psychische problemen), maar dat betekent dat de VVD wellicht nog erger is want daar komt die man vandaan. De VVD doet eerder dingen achter je rug om en Greet Widlers (sorry ik zal die naam voor de rest van mijn leven niet meer goed kunnen spellen) is er gewoon voor uitgekomen.

19-03-15 15:03:42 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
@Mikepower: noemen ze dit niet over 1 kam scheren? Je zegt nu eigenlijk dat alle VVD`ers zoals Wilders zijn, omdat hij daar vandaan komt.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 152 153 154 [155]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven