king of the hill 2 |
RNoodles Oudgediende
 WMRindex: 613 OTindex: 8.939
|
allone hoort allemaal enge geluiden achter de struikjes en besluit een zaklamp te gaan halen om te kijken wat het geluid maakt. Wat ze niet weet is dat dit RNoodles is die ondertussen zijn cursus cum laude heeft afgerond  . Zodra allone vertrokken is: My hill |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.656 OTindex: 95.000
|
jaja, cum laude  RNoodles is gek op perentaart, en wanneer hij leest dat de Belgen ze goedkoop in de aanbieding hebben, omdat de Russen ze niet meer willen, besluit hij ff over de grens te wippen, om een grote voorraad op te kopen (en misschien ook voor zijn nieuwe 'beroep'?  ) my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
na even over de grens gewipt te hebben laat ik een perentaart bij allone afleveren. Omdat allone ook verzot is op perentaart besluit ze thuis te wachten op de levering voordat de taart bij de buren wordt afgegeven en zij hem besluiten op te eten.  My hill  |
|
allone Oudgediende
|
hmmmm dank je, heerlijk, als toetje 's avonds en als onbijt 's morgens  na een koude nacht op de heuvel heeft RNoodles behoefte aan een warme douche en een warm ontbijt, dus hij verdwijnt, en zijn plaats wordt snel ingenomen my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
allone heeft de hele perentaart opgegeten en moet daarom nu naar de wc. Ze kan niet meer op de heuvel blijven en spoed zich daarom snel naar huis. my hill  |
|
allone Oudgediende
|
mooi toch, zo'n goede stoelgang  maar over stoelgang gesproken, RNoodles zit niet echt comfortabel op de heuvel, en besluit naar huis te gaan en daar zijn comfortable stoel op te zoeken en allone geniet van haar vrijheid op my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
Wat zit daar in het gras aan de voet van de hill? Een verdwaalde afbeelding. allone besluit hem naar zijn moerer te brengen. Omdat mijn stoel lekker zit breng ik hem naar de hill. Hee, allone is weer foetsie. Dan hoef ik haar ook niet weg te jagen  My hill |
|
allone Oudgediende
|
poeh, gelukkig wist de hond zelf de weg naar huis  wat RNoodles niet weet is, dat de heuvel vol zit met roofdieren : mollen die de grond onder zijn stoel weghalen, knaagdieren, schimmels en kever die het hout van zijn stoel opeten muggen en steekvliegen die RNoodles zelf opeten binnen de kortste keren wordt het zo ongemakkelijk voor hem, dat hij weer naar huis vlucht my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
O jee, nu wordt allone ook lastig gevallen door de insecten. Ook zij vindt dit niet prettig en peert hem.
Ik heb ondertussen m'n mobielje maar eens opgegraven en een anti insecten-app geïnstalleerd die het ongedierte op afstand houdt door een voor insecten irritant geluid te maken.
my hill |
|
allone Oudgediende
|
gelukkig (voor allone en jammer voor Noedeltje) is er nog geen app om maaltijden klaar te maken, dus gaat RNoodles naar huis voor een 'eenvoudige doch voedzame maaltijd' allone heeft al warm gegeten (lunch) en neemt een paar boterhammen mee voor een picknick op
my hill
Laatste edit 12-08-2014 18:17 |
|
RNoodles Oudgediende
|
allone besluit haar boterhammetje op te eten. . . hap . . .  . . eeeewwww  dat is geen boterhammetje. . . Het is een schuursponsje, die heeft RNoodles stiekem omgewisseld met de boterhammetjes van allone toen ze niet keek.  . . allone vind schuursponsjes niet lekker  , en ze begint toch trek te krijgen. Er zit niets anders op dan naar huis te gaan.  . . RNoodles heeft zijn voedzame maaltijd op en keert terug naar de hill.  . My hill  |
|
allone Oudgediende
|
omdat hij grootse plannen heeft voor het weekend - en op een eenzame heuvel zitten hoort daar niet bij - vertrekt RNoodles ..
my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
voor vandaag niets spannends meer te doen. Dan maar even kijken bij de hill. Niemand te zien, allone is er ook vandoor gegaan omdat ze niet het hele weekend op de heuvel wilde zitten. My hill  |
|
allone Oudgediende
|
nadat hij ergens gelezen heeft dat de bezoekers van het Lowlands festival een broodje meelworm kunnen kopen, pakt RNoodles meteen zijn biezen om er heen te gaan en ook zo'n broodje te proberen..
my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
Dat smaakte goed (schijnt lekker te zijn) En nu maar rap weer terug. Omdat Nederland de koudste augustus sinds 30 jaar heeft besluit allone haar winterjas op te zoeken op haar zolder. RNoodles heeft ondertussen zijn tentje en een lekker warme slaapzak meegenomen. My hill  |
|
allone Oudgediende
|
hihi, dat wordt moeilijk, allone heeft niet eens een zolder  slaapzak.. tentje.. maar RNoodles is de haringen vergeten; hij is meer een spaghetti-expert..  dan maar weer terug naar huis my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
 geen zolder, ik zal niet weten waar ik m'n troep moet laten als ik geen zolder had. Ik heb ondertussen de tentharingen van m'n zolder gehaald  Het gaat regenen, allone moet weer naar huis om d'r paraplu uit haar kast te halen. My hill (lekker droog in m'n tentje vastgezet met de haringen) |
|
nietmeer
|
Na dagen van afwezigheid beklimt Taz de heuvel en ziet dat @RNoodles: zijn tent onbeheerd heeft achter gelaten. Taz is zo vriendelijk om de tent weer in te pakken en van de heuvel naar beneden te laten rollen zodat de rechtmatige eigenaar hem weer op kan komen halen. Tot er weer iemand langskomt, is dit dus: My Hill  |
|
RNoodles Oudgediende
|
Bedankt voor het retourneren v.d. Tent. TazzDevil is nu lekker ergens anders weekend gaan vieren. RNoodles gaat weer een bij de Hill kijken. Héé niemand op de Hill My Hill  |
|
nietmeer
|
Taz was even naar benee, voor een bezoekje aan de plee. Ziet op de Hill RNoodles en zegt tegen hem de toedels  Zo komt de hill weer vrij, En nu is ie weer van mij  My Hill  |
|
allone Oudgediende
|
van al dat vele gespam is TazDevil moe - vooral omdat hij het niet meer gewend was, na maandenlange afwezigheid.. dus duikt hij vroeg zijn bed in. allone is echter al uitgeslapen en bezet
my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
allone vindt vind het toch tijd worden om een ontbijtje te gaan nuttigen, dus ze gaat naar huis om wat lekkers te maken. RNoodles heeft lekker wat meegenomen en besluit dit op de Hill op te eten en drinken. My Hill  |
|
allone Oudgediende
|
eigenlijk had ik een paar bananen meegenomen, wat best wel voldoet als ontbijt.. maar allone vraagt zich af waarom RNoodles zo st-t-t-tottert? (quote: 'vindt vind') .. is dat van de kou? misschien is het toch beter als-ie ff naar huis gaat om wat warmers aan te trekken
my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
Nederlands was niet mijn goeiste vak  als allone haar bananen op wil eten blijkt dat ze niet meer lekker zijn  ze besluit naar de supermarkt te gaan om nieuwe te kopen. Ondertussen heeft RNoodles een leker warme trui opgehaald. My Hill Laatste edit 25-08-2014 07:40 |
|
allone Oudgediende
|
Quote RNoodles:  Refereer je nu naar een ander topic? Waarom heb je de hill nog niet afgepakt? blijkbaar heeft Noedeltje zo'n haast om weer aan het werk te gaan, dat hij niet langer op de heuvel wil blijven, allone doet dus maar een goed daad, en neemt het van hem over: my hill |
|