king of the hill 2 |
nietmeer
|
Het begint te regenen en Allone begint het koud te krijgen. Alev geeft Allone een lekkere kom soep die ze binnen kan opeten. Ondertussen zit Alev met een paraplu op de heuvel.
My hill. |
|
RNoodles Oudgediende
 WMRindex: 613 OTindex: 8.939
|
Alev z'n paraplu is weggewaaid en is ondertussen zeiknat geworden. Hij besluit maar naar huis te gaan om op te drogen en bij te komen. RNoodles komt met z'n auto aangereden, en parkeert hem op de hill. My Hill  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.656 OTindex: 95.000
|
lekker, bedankt voor de soep, Alev  oh jee.. op de heuvel parkeren is niet toegestaan.. RNoodel krijgt een bekeuring en wordt weggestuurd my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
allone krijgt last van d'r maag door de soep van Alev  FF naar huis maar om bij te komen. RNoodles heeft zijn auto weer thuis neergezet en teruggelopen naar de Hill My Hill  |
|
allone Oudgediende
|
helaas, zoals hij net zelf al zei, voelt Noedeltje zich niet zo fit, wanneer hij een reis krijgt aangeboden naar het zonnige zuiden, besluit hij meteen te vertrekken; hij heeft genoeg van regen en kou
my hill |
|
nietmeer
|
Allone was helemaal verregend op de Hill, en besloot haar regenjas te gaan halen thuis. Bij terugkomst was ze blij, want het zonnetje scheen, alleen was de heuvel nu bezet door mij  My Hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
allone probeerde Tazdevil weg te lokken, hierdoor raakte ze beiden ver weg van de hill.
RNoodles lekker aangesterkt door z'n reisje naar het zuiden merk op dat de Hill verlaten is
My hill |
|
GMVersluis Oudgediende
 WMRindex: 641 OTindex: 10.438
|
Er kwam een lama voorbij de heuvel lopen. en RNoodles besloot er achter aan te gaan.
een heuvel in het zonnetje lijkt mij een mooie plek om mijn tent op te zetten. My hill. |
|
allone Oudgediende
|
okay, lamaar sluisjes' hill Laatste edit 26-08-2014 10:41 |
|
nietmeer
|
De tent woei weg met Versluis erin, Taz zag dat maar had alleen geen zin. Om alweer de berg te betreden, Dus volgde Taz de tent tot aan Ede Eenmaal aangekomen zei ik blij De Heuvel is nu vrij. Betreden op eigen risico Want de Devil die komt zo.
Free Hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
Tnx, de hill is bij deze voor de lama  My Hill |
|
allone Oudgediende
|
.. alweer? ik zou zeggen, la lama maar liever naar zijn nieuwe vriendinnetje van 10:39 uur teruggaan, dan is allone weer eigenaar van
my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
@allone: de Lama van 10:39 is gevlogen  Toevallig zag allone de lama voorbij vliegen. Zoiets fascinerends had ze nog nooit gezien, ze besloot erachteraan te gaan. RNoodles heeft zonder de andere lama toch niets te doen en besluit weer naar de heuvel te gaan. My Hill |
|
allone Oudgediende
|
lamawol is tegenwoordig bijzonder in trek, en levert veel geld op, vandaar dat er in het holst van de nacht 2 lamawoldieven opduiken, die RNoodle vastpakken en kaal scheren. arme RNoodle, nu rilt hij van de kou. gauw gaat hij terug naar zijn warme stal
my hill |
|
GMVersluis Oudgediende
|
Bont en blauw kruip ik uit de tent. Waar niks meer van over is. Die is rijp voor het grofvuil.
Taz ziet dat versluis niet meer in de gelegenheid is om op eigen kracht naar het ziekenhuis te komen en besluit hem daarheen te brengen.
Ondertussen is er een storm opgestoken boven de hill. Allone heeft geen bescherming en moet vluchten voor de tornado's, waterhozen en overstromingen.
Free hill
|
|
allone Oudgediende
|
gelukkig is in nederland altijd alles klein, ook de tornado's en waterhozen.. en met een overstroming is het verstandig om het hogerop te zoeken, dus dat doet allone maar gauw op
my hill
|
|
GMVersluis Oudgediende
|
de Hill is alleen zo blubberig dat Allone er doorheen zakt naar de ander kant van de wereld. aan gekomen op hawaii zit er niks anders op dan een tijdelijke vakantie in te lassen.
ontslagen uit het ziekenhuis maar met zijn hoofd nog in het verband beklim ik de heuvel en bouw er een groot landhuis op.
my hill. |
|
allone Oudgediende
|
niks mis met Hawaii, denk dat ik hier maar een tijdje blijf  Versluis' Hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
GMVersluis komt er helaas achter dat je een Landhuis niet in de blubber kan bouwen.  Hij moet het laten afbreken. Nu heeft hij geen geld meer  en moet aan het werk. RNoodles heeft ondertussen een warme trui en regen(/blubber) laarzen opgezocht en keert terug naar de hill. My Hill |
|
GMVersluis Oudgediende
|
Helaas, voor RNoodles ziet hij een steen over het hoofd, hij struikeld en valt door het gat wat allone heeft achtergelaten toen zij door de wereld naar Hawaii zakte.
GMVersluis is ondertussen klaar met werken en ziet het gat, en dicht het. Dit keer besluit hij om voor zijn villa eerst een goede fundering te maken.
My Hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
Hawaii is i.d.d. een mooie plek  Ik blijf daar voorlopig ook denk ik. @GMVersluis: Your Hill |
|
GMVersluis Oudgediende
|
Damm, zit ik daar in me eentje.
but he, My hill! |
|
allone Oudgediende
|
gezellig zo met z'n allen in Hawaii  RNoodles, zullen we dan hier maar een 'Hill' opzoeken? GMVersluis wordt jaloers op alle feestvierders aan de andere kant van de wereld, en duikt door het gat, zodat hij ook in Hawaii terecht komt dè gelegenheid voor allone om weer gauw terug te gaan en de heuvel te bezetten: my hill |
|
RNoodles Oudgediende
|
Aangezien elke heuvel op Hawaii een vulkaan is (het is namelijk een vulkaaneiland) is RNoodles ook maar terug gegaan naar de Hill
in die tij is allone weer naar huis gegaan om zich in te smeren met aftersun omdat ze aardig verbrand is geraakt op Hawaii.
RNoodles die zijn trui nog aanhad in Hawaii is niet verbrand. Hij besluit het optrekje van GMVersluis op de Hill te betrekken.
My Hill |
|
allone Oudgediende
|
omdat echter het huis zonder vergunning gebouwd is, en op een plek waar niet gebouwd mag worden omdat het een beschermd natuurgebied is, komen verscheidene bulldozers om het te vernielen, en RNoodles wordt meegenomen door de politie voor ondervraging
my hill |
|