king of the hill 2 |
cheff Erelid
 WMRindex: 123 OTindex: 2.171
|
@glaasje: is ontsnapt door zijn vergunning te laten zien om rubbere kippen te katapultiseren, en gebruikt zijn Oneerlijke degen om glaasje van de heuvel af te prikken. My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S zit ondertussen nog altijd in het gat.
Plotseling springt hij uit het gat tevoorschijn, met een wit laken over zich heen. Dreigend roept hij naar Cheff "ik ben de geest van je vader. Ik beveel je de heuvel te verlaten".
Cheff reageert verbaasd en verteld T-S dat hij onmogelijk de geest van zijn vader kan zijn. Zijn vader leeft nog. T-S roept snel "eh, ik bedoel de geest van je oom". Die blijkt echter ook nog te leven. T-S noemt nog een paar familieleden op, maar allemaal zijn ze nog in leven.
Uiteindelijk heeft T-S er genoeg van. Hij doet maar gewoon het laken af en gooit het over Cheff, zodat die van de heuvel valt.
My hill |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Offtopic: ha ha geniaal T-S  glaasje loopt naar T-S toe en vraagt of hij de heuvel mag hebben. my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: Die truc heb ik van de echte Tom-Servo uit MST3K. Zie hier voor het filmpje (even vooruit spoelen naar 2:30) T-S heeft echter nooit ja gezegd. Het antwoord is nee, dus Glaasje vertrekt weer. My hill |
|
glaasje Erelid
Wanneer T-S nee zegt, begint glaasje ineens te huilen waardoor er een modderstroom op de heuvel ontstaat en T-S van de heuvel af gooit.  Glaasje ziet dit en stopt direct met huilen.  my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De modderstroom sleurt T-S rechtstreeks een boerenerf op, waar hij nog onder de modder in een hooiberg beland. Nu zit T-S onder het hooi en de modder. Hij lijkt wel een vogelverschrikker.
Wanneer T-S zo terugloopt naar de heuvel, denkt Glaasje dat het een echte levende vogelverschrikker is. T-S zet de lampen van zijn ogen op "rood", waardoor hij ook nog eens enge rode ogen krijgt. Glaasje wordt er bang van en vlucht.
My hill |
|
glaasje Erelid
Helaas voor T-S droogt de modder te snel om eruit tekomen en zit T-S net onderaan de heuvel vast. Glaasje ziet dit en rent snel de heuvel terug op.
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Pas na uren slaagt T-S erin zich uit de modder te bevrijden. Hij maakt van de harde modder een bal en gooit die tegen Glaasje. Glaasje valt van de heuvel.
My hill |
|
glaasje Erelid
Wanneer T-S de heuvel op wil gaan rennen stopt hij ineens met bewegen en valt als een blok om. glaasje besluit een kijkje te nemen en ziet dat T-S zijn batterijen kapot zijn gegaan door de modder. Glaasje belt met Gizmonic Institute (of zoiets  ) en loopt de heuvel op om daar op ze te wachten. my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat is aardig van je Glaasje. De mensen van Gizmonic Institute arriveren al snel om T-S te repareren. Daarna gaat T-S automatisch verder met wat hij aan het doen was toen zijn batterij stuk ging; de heuvel oprennen. Helaas weet hij niet dat Glaasje daar nu staat en botst dus met volle vaart bovenop hem. Glaasje valt van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Omdat Glaasje T-S had geholpen voelt T-S zich schuldig. Hij rent de heuvel af. Ditbenik rent de heuvel op en neemt hem in.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S breekt de avatar van Ditbenik. Ditbenik gaat snel een nieuwe halen.
My hill |
|
glaasje Erelid
'T-S staat nu al zo lang op de heuvel (4 dagen), zou hij geen honger hebben of even naar de wc moeten?' Vraagt Glaasje zich af. Plotseling ziet glaasje T-S van de heuvel af rennen en naar een wc toe sprinten. glaasje rent snel met een paar tassen en een campingwc naar boven en roept:
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En dat zal voorlopig wel zo blijven ook. T-S is naar Amerika en kan dus niet de heuvel veroveren. |
|
glaasje Erelid
Offtopic: veel plezier in Amerika;w *verplaatst de heuvel naar Amerika zodat T-S lekker kan blijven medoen*  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Glaasje kan echter minder goed tegen de jetlag dan T-S, en is daarom te moe om zich te verdedigen. T-S kan de heuvel makkelijk innemen.
My hill |
|
glaasje Erelid
Helaas voor T-S ontploft de campingwc en raakt de hele heuvel inclusief T-S helemaal onder de poep en rent T-S snel naar een douche. glaasje belt snel een schoonmaakploeg en rent daarna snel de heuvel op.
my hill |
|
Bassie-ui Actief lid WMRindex: 95 OTindex: 57 Wnplts: Rijnsburg
|
Ik graaf mij een weg onder de heuvel, maak een kuil zo groot als de heuvel zelf en verstevig ondertussen het geheel. Met het zand dat ik weggegraven heb maak ik een nieuwe heuvel en vanaf die heuvel blaas ik de verstevigingen op waardoor de hele heuvel in het gat valt.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De heuvel zit nu in het gat, maar is verder onbeschadigd. Dus ziet de hillspirit geen reden om de heuvel te verlaten en zich in Bassie-ui's heuvel te vestigen. Daardoor is Bassie-ui's heuvel niet DE heuvel.
De inmiddels weer schone T-S springt in het gat op de echte heuvel
My hill (in a hole) |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Toch heeft T-S problemen om wakker te blijven, 9 uur verschil is niet niks, ook niet voor een robot. Hij waagt het om even te gaan slapen. Kolleke sluipt het gat in, zet hem op stand-by modus, en rolt hem naar boven en dan voorzichtig de heuvel af (hij moet tenslotte nog even mee). Kolleke loopt de heuvel op en verzamelt al het zand dat ze kan vinden en dicht het gat.
My hill. |
|
Bassie-ui Actief lid WMRindex: 95 OTindex: 57 Wnplts: Rijnsburg
|
Bassie-ui heeft hier en daar wat geschiedenis gelezen van King of the Hill en komt erachter dat hij niet meer in zijn eigen wereld is. Zijn eigen wereld is geen dimensie, maar een ander soort, onontdekte wereld.
Bassie-ui loopt de heuvel op en vertelt dit alles aan Kolleke. Kolleke snapt er niks meer van en probeert met haar menselijk verstand te begrijpen wat Bassie-ui haar zojuist verteld heeft. Ze krijgt hier een gigantische hoofdpijn van en besluit dat ze zo niet langer de heuvel kan regeren
Bassie-ui neemt de heuvel in
My hill |
|
glaasje Erelid
Plotseling komt Glaasje aanlopen naar Bassie-ui en roept dat er een clown een uienveld in in brand heeft gestoken. Bassie ui maakt dat hij weg komt en gaat de uien proberen te redden. glaasje pakt snel een schop en graaft de heuvel weer vrij. my hill sorry ik kon het gewoon niet laten. Ik moets iets met die bassie en die ui doen |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ontwaakt heerlijk uitgeslapen weer uit de standby stand. Hij sluipt de heuvel op met in zijn hand een ballon en een naald. Vlak achter Glaasje laat hij de ballon knappen. Glaasje schrikt hier zo van, dat hij van de heuvel springt.
My hill |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
*beam me up Tommy*
*gets beamed up*
Duwt Tommy eraf
My hill |
|
Thear Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 208 Wnplts: Berkel
|
*lokt angusdeitw weg met snoep*