king of the hill 2 |
cheff Erelid
 WMRindex: 123 OTindex: 2.171
|
*danst de macarena zo vaag mogelijk en duwt daarbij iederen er af..*
My hill! |
|
Bassie-ui Actief lid WMRindex: 95 OTindex: 57 Wnplts: Rijnsburg
|
Bassie-ui sluipt ongemerkt achter cheff en blaast op z'n Argentijns met een vuvuzela in het oor van Cheff die vervolgens van schrik van de berg valt.
My hill |
|
lonewolf Erelid
 WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Omdat een vuvuzela zoveel herrie maakt, irriteerd dit de hillspirit en deze laat de heuvel heel hard schudden zodat Bassie-ui er af valt. Lonewolf loopt daarna de heuvel op en vindt de Vuvuzela. Deze breekt hij daarna doormidden. De hill spirit is nu weer rustig.
My hill |
|
cheff Erelid
 WMRindex: 123 OTindex: 2.171
|
*doet de vogeltjes dans zodat cheff aan het hoofd komt te staan als vogel generaal en laat alle kanariepieten lonewolf optillen en van de berg gooien, het leger des kanariepietekes overwint! cheff wordt de heuvel opgevlogen*
my hill! |
|
lonewolf Erelid
|
Lonewolf gaat onder aan de heuvel heel fout koken en bakken. Dit ruikt cheff en rent er naar toe omdat hij het zonde vind als eten zo behandeld wordt. Lonewolf rent daarna snel de heuvel op.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S pakt een scheerapparaat en scheert Lonewolf helemaal kaal. Lonewolf krijgt het koud en gaat een nieuwe vacht zoeken.
My hill |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
glaasje gaat naar T-S yoe en daagt hem uit om de chachacha de dansen. hierbij raakt de prossesor overhit en valt T-S uit.
my hill |
|
lonewolf Erelid
|
te koud met dit weer? juist het tegendeel hij krijgt juist meer energie omdat ie nu helemaal kaal is en loopt naar glaasje toe. Die kan het niet aan om naar een naakte Lonewolf te kijken vlucht van de heuvel.
My hill |
|
Thear Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 208 Wnplts: Berkel
|
ik lok wolf weg met vers vlees.
my hill |
|
lonewolf Erelid
|
Nadat dat hij het verse vlees op heeft. Ruikt hij nog de hand van Thear die het vlees heeft vast gehouden en Lonewolf rent op hem af en Thear rent weg. Echter rent Lonewolf er achteraan.
No body's hill |
|
|
Bassie-ui bekijkt dit alles vanuit een veilige positie en loopt vervolgens de berg op, op een veilig moment. My hill met dank aan Lonewolf  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen komt T-S onderaan de heuvel bij. In een restaurant zoekt hij wat verkoeling. Op een gegeven moment hoort hij de kok roepen dat ze geen uien meer hebben, terwijl hij die nu nodig heeft voor een gerecht. T-S verteld de kok daarom dat op de heuvel een enorme ui zit. De kok ziet dit, en rent met een mes in zijn hand de heuvel op. Bassie-ui moet rennen voor zijn leven.
T-S betaald de rekening en loopt de heuvel op.
My hill |
|
glaasje Erelid
Plotseling komt er een ober naar T-S toe rennen. T-S denkt dat hij iets ergs heeft gedaan en maakt dat hij wegkomt. glaasje ziet dit en rent snel de heuvel op.
my hill |
|
|
Helaas liet de ober Glaasje kapot vallen waardoor de heuvel weer vrij kwam.
My hill |
|
lonewolf Erelid
|
Lonewolf loopt richting B-u en zegt hem dat hij eigenlijk recht heeft op de heuvel omdat hij er voor gezorgd had dat de heuvel helemaal vrij was. dit ziet B-u in en verlaat de heuvel.My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S richt een airco op de heuvel en zet deze op "nieuwe ijstijd". Lonewolf bevriest en T-S duwt hem van de heuvel.
My hill |
|
glaasje Erelid
Helaas is de airco een beetje te effectief en bevriest de hele wereld. glaasje kon zich nog gelukkig op een warm plekje opsluiten en gewapend met een dikke winterjas rent hij de heuvel op. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@glaasje: maar je vergeet weer "My Hill" te roepen, dus je bent niet King of the Hill. Daarbij; T-S zit ook nog op de heuvel. Bevroren, maar toch. My hill dus. |
|
nietmeer
|
Omdat iedereen, inclusief Tom-Servo, voetbal is gaan kijken, neemt Vàilan de Hill over.
My Hill. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Forget it but Vailan  Ik krijg die 'wedstrijd' tot me door m'n 'oortje' en heb dus twee handen vrij om je de Hill af te smijten  My Hill  |
|
nietmeer
|
Verslagen, onttroond, vernederd...  Vàilan ontwikkelt een zendertje waarmee hij de 'oortjes' van Relpa kan bedienen. Hij zet het geluid vijfhonderd keer harder, waardoor Relpa met een luide kreet de oortjes uitdoet en wegsmijt. Daarna gaat hij naar huis om reserveoortjes op te halen  . My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S die voetbal kijkt? Nooit van z'n robotleven. Hij ging enkel weg om zichzelf te ontdooien.
T-S gaat naar Vailan's baas in de blikfabriek en verteld hem dat Vailan liever op de heuvel zit dan blikken controleert. De baas komt naar Vailan toe en dreigt hem te ontslaan als hij nu niet direct weer aan het werk gaat. Vailan gaat snel terug aan het werk.
My hill |
|
nietmeer
|
Ontslagen worden bij Impress? Ik zou het niet zo heel erg vinden, moet ik eerlijk bekennen  . Maar goed, omdat ik toch wel wil werken, beloof ik dat ik niet meer van mijn werk afgeleid zal worden. Vanuit het bedrijf, tijdens de pauze, geef ik aan enkele 'kameraden' de opdracht om Tom-Servo te ontheuvelen. Tom-Servo wordt meegenomen naar de blikfabriek en gerecycled. Their Hill, 'my' hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ontheuvelen? Is dat wel een woord? T-S pakt de dikke Van Dale erbij en zoekt het op. Het blijkt echter niet te bestaan. Vailan stuurt zijn kameraden daarom naar het kantoor van de Van Dale om het woord toe te laten voegen.
My hill |
|
glaasje Erelid
glaasje loopt naar T-S toe en laat hem zien dat "ontheuvelen" wel in de dikke vandale staat. T-S had namelijk bij de 'H' gezocht terwijl het bij de 'O' stond. T-S verlaat daarbij de heuvel. my hill(punt!) (help mijn (punt-knop) heeft het begeven!)  |
|