king of the hill 2 |
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Haveabreak vind het helemaal niet vervelend voor Lonewolf dat hij telkens net te laat is, en duwt hem weer de heuvel af.  KOTH |
|
lonewolf Erelid
 WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Lonewolf bouwt een mooi groot projectie scherm een paar honderd meter van de heuvel. En speelt daar constant de reclames van Kitkat af 'Have a break have a Kitkat'. Haveabreak wordt er zo van afgeleid dat telkens zijn naam geroepen wordt dat hij er heen rent om alles uit te zetten/slopen. Lonewolf neemt onder tussen de heuvel over.
My hill |
|
HolyKFC Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 200 Wnplts: Etten-leur S |
Holykfc maakt een spoor van kip om een mannelijk wolf te lokken Lonewolf ziet de wolf vanuit de heuvel en kan hem niet weerstaan en rent er naartoe onderaan aangekomen heeft Holykfc een winkel geopende op de Heuvel
KOTH |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
@HolyKFC: ik vind het een schande dat je suggereert dat Lonewolf homoseksueel zou zijn. Lonewolf is zelf ook een man, kijk maar naar het symbool naast zijn naam. HolyKFC ziet het, en schaamt zich voor deze fout. Hij verlaat van schaamte de heuvel. My hill |
|
nietmeer
|
heeft na lang worstelen zich los gemaakt van het bordje van gisteren. Komt nu met bulldozer en al de heuvel op en begint het beton te storten voor de fundering. terwijl deze staat hard te worden drukt hij het bordje "KANSSLOOS? [V] Check!" weer in de grond. rustig klapt hij zijn zomerse tuinstoeltje open en pakt een biertje op
mijn heuvel |
|
Haveabreak Erelid
|
Haveabreak komt rustig de heuvel oplopen, en wijst Loveonc op zijn intenst slechte spelfout om z'n bordje.
Loveonc schaamt zich zo diep dat hij meteen besluit z'n gefundeerde heuvel aan mij over te handigen.
KOTH |
|
Quote Tom-Servo: @HolyKFC: ik vind het een schande dat je suggereert dat Lonewolf homoseksueel zou zijn. Lonewolf is zelf ook een man, kijk maar naar het symbool naast zijn naam. HolyKFC ziet het, en schaamt zich voor deze fout. Hij verlaat van schaamte de heuvel. My hill wolven beschermen hun gebied soms tot 2 km eromheen daar wees ik op ... maar toch ik ga naast haveabreak zitten en pak het biertje van loveonc omdat ik meer eten /drinken heb ben ik KOTH |
|
Haveabreak Erelid
|
Haveabreak is eigenlijk echt een loner, en pikt het niet dat HolyKFC zomaar naast hem gaat zitten.
Daarom pakt hij zijn taser die naast hem ligt en elektrocuteerd HolyKFC net zo lang tot hij de hill afrolt.
KOTH |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*komt terug van de mysterieuze absentie en neemt een grote metalen honkbalknuppel mee waarmee Soulsplitter watermeloenen gaat schieten op Haveabreak. Deze eet ze allemaal op en rolt volgevreten de hill af
KOTH |
|
holykfc maakt geeft soulsplitter een knuffel soulsplitter vlucht in angst vervolgens gaat kfc verder met de veranda aaleggen op de heuvel |
|
Soulsplitter
Erelid
*Soulsplitter nuked de hill, en vernietigt alles behalve de hill en zijn spirit*my hill+radiation suit |
|
Haveabreak Erelid
|
Haveabreak heeft zijn meloenen verwerkt, loopt weer de hill op en raakt gemuteerd door de radiatie.
Ik verander in een monster van 3 meter met 6 armen, 4 benen en giftig spuug. Ik tuf soulsplitter de hill af.
KOTH |
|
holykfc ook gemuteerd door de nuke was dichtbij de impact waardoor hij muteerd in een kleine hond. haveabreak ziet de kleine hond en geneest van de mutatie waarna hij de berg af rondt omdat hij uitglee over zijn armen en benen
king of the hill |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
ik heb een anti stralings pak aan pak een honden kooi sluit HolyKFC op en gooi hem van de heuvel.
My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
Soulsplitter loopt de hill op met een stralingspak en een bezem, hij veegt alle straling op DFC en gaat van het zonnetje genieten terwijl DFC de straling moet verwerken in het ziekenhuis
my hill |
|
Haveabreak Erelid
|
Pakt 1 van mijn afgevallen armen en gooit die op de schoot van Soulsplitter. Die valt flauw van de schrik waarnaar Haveabreak hem weer de heuvel afduwt.  KingOfTheHill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En niemand die merkt dat al die tijd T-S nog op de heuvel stond. Toen Loveonc om 13:14:48 dat beton op de heuvel stortte, verjoeg hij niet T-S. Die nuke van Soulsplitter deed T-S eveneens niet veel. T-S heeft er nu genoeg van genegeerd te worden. Hij tikt haveabreak op de schouder en roept "hallo, ik ben er ook nog hoor". Haveabreak schrikt en springt van de heuvel.
My hill |
|
Haveabreak Erelid
|
Haveabreak was inderdaad geschrokken van T-S het spook. Echter, nu komt hij terug met een ghost-busterteam en zuigt T-S in zo'n spook-opzuiger-apparaat.
KOTH |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Offtopic: wow wat een reacties op 1 dag  Glaasje schrikt zo van wat vandaag al is gebeurt met de heuvel dat hij automatisch de hill krijgt  my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De ghostbusters ontdekken al snel hun vergissing; T-S is geen spook maar een robot. Ze laten hem daarom gaan.
T-S gaat onderaan de heuvel allemaal van die irritante Sinterklaasliedjes die je rond deze tijd in winkelcentra hoort afspelen. Glaasje wordt er gek van en vlucht.
My hill |
|
glaasje Erelid
*pakt T-S op en hangt hem in de kerstboom.*  my hill |
|
lonewolf Erelid
 WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Offtopic:  glaasje  . leuk verzonnen Andere zien helaas glaasje ook aan voor een kerstversiering en zetten hem als piek op de kerstboom.My hill |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Lone wolf vind helaas de kerstboom zo gezellig dat hij er onder blijft hangen en kerstliedjes gaat zingen JJJ neemt de heuvel over
My hill |
|
neoc Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 230 S |
Neoc ziet de kerstboom en krijgt een geweldig idee *hangt zichzelf met de Hill erin*
KOTH |
|
glaasje Erelid
Glaasje staat nog steeds bovenop de kerstboom en dus... my kerstboom  (+hill) |
|