king of the hill 2 |
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Hehe dat lucht op na alles er uit gegooit te hebben loopt JJJ terug en ziet dat haveabreak is uitgegleden over het lege flesje die JJJ had laten vallen JJJ brengt haveabreak naar het ziekenhuis en pakt de hill weer over
My hill |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Nu mijn gebroken kleine-teen weer geheeld is, maar ik weer mijn opmars richting de heuvel.
Ik zie tot mijn aangename verassing dat JJJ aan de telefoon is met zijn moeder, want hij voelt zich een beetje eenzaam daar alleen op de hill. Ik hack de telefoonlijn en zeg tegen JJJ op een vrouwenstemmetje "JJJ! Je hebt nog huiswerk en moet nu naar huis komen!" JJJ gehoordzaamd zijn moeder(denk hij) een gaat naar huis.
KOTH |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Helaas voor JJJ staat glaasje bevenop de heuvel wanneer hij terugkomt. en moet dus maar even wachten.
my hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Helaas voor iedereen maar ik schijt me een ongeluk dus jullie willen echt even niet op de Hill zijn  My Hill |
|
Haveabreak Erelid
|
Gelukkig heb ik een verstopte neus, dus ik ruik niks  Verjaagd Roy vervolgens van de Hill af met het laten zien van mijn gebroken kleine teen. KOTH |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S keert na een lange vlucht door de ruimte terug op aarde, en hij heeft zijn tijd daarboven goed besteed. Hij heeft een lied gecomponeerd genaamd "mijn heuvel, mijn alles".
T-S gaat dit onderaan de heuvel zingen. Haveabreak raakt ervan ontroerd en bied na een tijdje T-S de heuvel aan.
My hill |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
onderweg naar huis bedenk JJJ dat hij al even niet meer op school zit en dus helemaal geen huiswerk kan hebben, daarbij komt nog eens dat hij al even niet meer bij zijn ouders woont dus dat die er al helemaal niet van zouden weten of er huiswerk was of niet. beetje verbaast dat hij er in gestonken is keert hij om en loopt terug naar de hill daar aangekomen ziet hij T-S hij loopt recht op T-S af en zegt dat Justin Bieber T-S een platen contract wil aan bieden of T-S even langs wil komen T-S vertrekt en JJJ gaat eindelijk van een lang verdiende rust op de hill genieten
My hill |
|
bobdeolifant Senior lid WMRindex: 164 OTindex: 300 Wnplts: zwolle T |
Ik kom via een air drop onder aan de hill en looprustig en on opvallend de "hill" op (olifanten kunnen dat ofcourse), terwijl jjj aan het chillen is op zn hill gooi ik hem naar beneden en laat hem daar verder luieren. En plant ik mn olfanten vlag op de hil. HURRAY |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Helaas heeft bobdeolifant niet de beroemde woorden 'my hill' gezegd en heeft dus (nog) niet de heuvel.  Glaasje krijgt medelijden met bobdeolifant en roept dus voor hem.... bobdeolifant's hill  Offtopic: niet meer vergeten he?  |
|
ja hè ben zo groen als gras natuurlijk maar bedankt voor de : my hill.. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is het platencontract net misgelopen. Een andere zanger was hem voor. Nou ja, er komen vast nog kansen genoeg.
T-S ziet dat er weer een nieuwe deelnemer bij het spel betrokken is; een olifant dit keer. T-S laat daarom een muis los op de heuvel. Zoals een stereotype olifant is bob bang voor de muis en vlucht.
My hill |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
T-S moet helaas ook voor de muis zorgen en moet daarom naar de winkel voor kaas
de lege hill wordt in genomen door JJJ
My Hill |
|
Haveabreak Erelid
|
JJJ is alleen wel extreem WMR-verslaafd en moet gewoon even het internet op om wat te posten. Hij is zijn laptop echter vergeten mee te nemen op de Hill, dus gaat z'n laptop halen.
Ondertussen beklim ik weer de lege hill.
My Hill |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Ik zit nog steeds op de Hill omdat ik vergeten ben  ik gooi een KitKat van de heuvel en haveabreak rent erachteraan valt in het water van een rivier en wordt meegesleurd door de stroming My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt terug met de kaas, maar waar is zijn muis? Die blijkt er al vandoor te zijn.
T-S houd de kaas daarom maar onder DFC's neus. Die valt flauw van de stank. T-S sleept hem van de heuvel.
My hill |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
DFC komt weer bij zet dit keer een gasmasker op en laat honderden muizen T-S en z'n kaas opeten. de muizen gaan weer weg en de heuvel is leeg. My Hill  |
|
Haveabreak Erelid
|
DFCPs gasmasker raakt verstopt van de vervuilde lucht en daarom krijg hij geen lucht meer waardoor hij flauw valt. Gelukkig is Haveabreak net terug van de rivier en kan DFCP nog net redden. Wel geeft Haveabreak DFCP nog een zetje van de heuvel af nu hij nog verslapt is.
My hill ^^ |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
DFC wordt wakker gebruik z'n ninja skills en raakt haveabreak op verschillende plekken waardoor hij in coma raakt. daarna gooit hij hem van de heuvel af My Hill  |
|
Haveabreak Erelid
|
Haveabreak deed eigenlijk maar net alsof hij in coma was om DFC voor de gek te houden.
Haveabreak komt meteen weer terug de hill opgelopen. DFC kan zijn ogen niet geloven "Nee, dat k-k-kan niet! Jij bent in coma!" Haveabreak: "Muhahaha, nee, want ik ben oppenmachtig met superkrachten!! (intimidatie)" DFC: "WHAAAAAA!"
Toen rende DFC als een gek weg en was Haveabreak weer king of the hill.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En toen ging Haveabreak datgene doen wat zijn naam suggereert; pauze houden. T-S, die de muizen heeft afgeschud, neemt de heuvel weer in.
My hill |
|
Nou Bob al lang blij dat iedereen die muizen heeft verjaagd en k verkleed me vervolgens als muis. (ziet er erg angst aan jagend uit). Dus T-S schrikt van van bob en geeft de hill aan bob.
My Hill |
|
Haveabreak Erelid
|
Zo, mijn pauze zit er weer op. Ik loop de hill weer op en vraag vriendelijk of Bobdeolifant zo vriendelijk wil zijn mij de hill te geven, en Bobdeolifant stemt toe. Dat ging makkelijk.
My Hill |
|
Ik sta onderaan de hill merk ik dat ik mn muizen pak ben vergeten en loop de hill terug op en stap per ongeluk op haveabreak en neem de hill toch maar eventjes over.
My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Soulsplitter loopt de heuvel op en kijk bob even aan, deze rent direct weg!
my hill |
|
rent weg... pffrt dat is nog zachtjes uit gedrukt ik ren zo hard sneller dan het licht waardoor ik terug in de tijd ga. nog naar de tijd dat King of the hill (versie 1) niets eens bestond en bouw er een groot hekwerk omheen zodat niemand er meer in kan neem de hill in..
dus My Hill
(of zoiets) |
|