king of the hill 2- |
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Wino is flink dronken van alle biertjes die hij telkens op de heuvel drinkt, en in een dronken bui stormt wino de heuvel af en rent recht tegen een boom aan waardoor wino bewusteloos raakt.
Tontje die een tijdje niet met de heuvel bezig was beklimt zo eindelijk weer de heuvel.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S keert weer terug, diep in gedachten verzonken. Was hij echt zo wanhopig om weer om de heuvel te mogen vechten dat hij er gewoon vanaf liep toen Wino dat vroeg? Zo makkelijk laat hij zich de heuvel toch niet afnemen?
Nog altijd in gedachten verzonken loopt T-S de heuvel op en botst tegen Tontje. Die valt van de heuvel.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is nu 48 uur lang King of the Hill. Als hij het nog eens 24 uur volhoud wordt hij automatisch de permanente heuvelkoning.
My hill |
|
nietmeer
|
Dat had je gedroomd! Vàilan wist aan de Kraken te ontsnappen, maar raakte zijn orgel kwijt.  Daar heb ik jarenlang voor gespaard!  Vàilan pakt een schrijfblok, begint wat op te schrijven en spontaan staat het voorwerp naast hem.  Dus...ehm...   Vàilan schrijft meteen wat extra dingen op. Hij begeeft zich naar de Hill en laat Tom-Servo eens flink schrikken. De voorwerpen verwijderen TS en vormen een stevig schild rondom Vàilan, die de heuvel betreedt. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S valt door toedoen van de voorwerpen in een diep gat naast de heuvel. Daar vind hij tot zijn verbazing een steen met een zwaard erin. Op het zwaard staat "hij die dit zwaard uit de steen trekt is de waren heuvelkoning".
T-S neemt de steen met het zwaaard mee naar boven en daagt Vailan uit het zwaard los te trekken. Vailan probeert het, maar het zwaard zit muurvast. Dan probeert T-S het, en hem lukt het wel. Vailan is stomverbaasd. T-S vernietigd met het zwaart Vailan's notitieblokje en daarmee ook alles wat hij opgeroepen had. Daarna loopt hij zijn heuvel op.
My hill |
|
nietmeer
|
Het Koningszwaard  . Daar kan ik weinig tegen doen  ...hoewel...  Vàilan roept via een spreuk Koning Arthur en een heel leger ridders op. Arthur herkent meteen het zwaard, en valt TS aan. De robot kan niets doen tegen deze overmacht van soldaten. Het zwaard zweeft automatisch terug naar zijn rechtmatige eigenaar, King Arthur. Hij roept zichzelf echter uit tot Heuvelkoning en laat zelfs Vàilan niet toe  . King Arthur's Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S haalt snel een draagbare televisie op en laat koning Arthur zien hoe de hedendaagse wereld eruit ziet. Daar wordt hij zo bang van, dat hij met zijn ridders terug naar het verleden gaat. De heuvel is weer vrij, en T-S pikt hem in.
My hill |
|
tom1101 Erelid
 WMRindex: 44 OTindex: 2.267 S |
T-S pakt zijn PPSh-41 71 Round Vol Automatisch en schiet die Arthur zo door zijn kloten. T-S is de nieuwe koning
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Bedankt dat je het voor mij opneemt tom1101, maar ik had de heuvel al heroverd van Koning Arthur door hem terug te jagen naar zijn eigen tijd. Lees mijn reactie maar. Het is dus mijn heuvel. Als je hem wilt moet je hem zelf veroveren, niet mij dat laten doen.
My hill (nog steeds) |
|
tom1101 Erelid
Dat schiet ik jou neer met mijn Magnum 2.1 Half Automatisch en ik schiet met een rake kogel door je hoofd. En plant de vlag van Rusland.
Tómash Koshinskiy's hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Auw. Gelukkig is T-S een robot en kan makkelijk worden gerepareerd na te zijn neergeschoten. Hij komt gerepareerd en wel terug naar de heuvel, pakt de vlag van de heuvel, prikt tom1101 vast aan de punt van de vlaggenmast en gooit deze van de heuvel.
My hill |
|
tom1101 Erelid
De vlag laat los want ik ben een echte rus. Ik bel een Air Strike loop daarna boven op de berg en claim het.
My hill (Ik noem het Hill Russianskiy) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S kon gelukkig net voor de airstrik aanviel van de heuvel springen en in de schuilkelder naast de heuvel duiken. Nu komt hij weer tevoorschijn. De Russische vlag werkte niet. Dan maar iets anders. T-S pakt een Amerikaanse vlag  . Daar wikkelt hij tom1101 in en rolt hem als een pakketje van de heuvel. My hill |
|
tom1101 Erelid
Tom1101 komt uit de rol pakt nu een sniper en schiet hem 14578245 keer T-S zijn kop. Vervolgens gaat hij naar de heuvel en plant een vlag met een foto van zichzelf
My hill |
|
nietmeer
|
Jersan praat zo tegen Tom1101 over dat er nu twee Tom's zijn op WMR, dat Tom1101 er gek van wordt en opgenomen moet worden. Jersan is met moeite  bereid om de heuvel te bezetten. My hill  |
|
tom1101 Erelid
Tom1101 roept de hele SPETSNAZ bijeen samen strijden we ons naar de top
SPETSNAZ hill |
|
nietmeer
|
Jersan verjaagt de Spetsnaz door miljoenen lemmings op ze af te sturen, die ze onder de voet lopen en niet af te schieten zijn, en iedereen opeten  Daarna verlaten ze de heuvel, op zoek naar ander voer. My hill |
|
tom1101 Erelid
Nu is de SPETSNAZ kwaad Katychka Airstrike No Mercy iedereen dood door onze PPShs en G3s SPETSNAZ Heroverd
SPETSNAZ hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen is T-S hersteld van die 14578245 schoten door zijn kop. Hij gaat naar de Verenigde Naties om zijn beklag te doen over de uitermate gewelddadige methodes van tom1101. Met succes: het SPETSNAZ leger wordt weggestuurd van de heuvel (ze moeten voor de VN terroristen gaan bevechten in Afghanistan) en de heuvel wordt tot wapenvrije zone uitgeroepen. Tom1101 gaat met zijn leger mee naar Afghanistan.
My hill |
|
tom1101 Erelid
tom1101 smokkelde daarna mee met taliban in een dorpje voor de heuvel maakt hij een ATOM Bom Die laat hij vervolgens met zijn privé viliegtuig boven om de berg vallen. T-S vliegt door de explosie naar Kazachstan.
Nobody's hill |
|
nietmeer
|
Wat een agressieve taal  Vàilan stuurt een legertje hippies naar de Hill, die daar met z'n allen de vrede moeten bewaren. Vàilan gaat bij hen zitten. My Hill |
|
tom1101 Erelid
Ik vuur nu een Large Bomb V2 af en alle hippies gaan dood  Het SPETSNAZ Leger keert terug in Defensive Postion. En het is weer mijn heuvel My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na te voet terug te zijn gekomen uit Kazachstan ziet T-S de hippies. Hij schrikt zich een ongeluk; dit is nog erger dan al die wapens. Hij baant zich een weg door de hippies heen met een enorme boor, en gaat op de heuvel het lied "Raining Blood" van Slayer draaien. Alle hippies druipen af.
My hill |
|
tom1101 Erelid
Heel simpel 7 SPETSNAZ man tegelijk schieten een Panzerschrek op T-S Nu is zelfs een robot dood.
SPETSNAZ Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: @tom1101: zou je a.u.b. willen proberen met wat serieuzere reacties te komen in plaats van steeds weer dat moord en doodslag met je leger? Het begint nu te vervelen T-S' huidige lichaam is dood (dat wil zeggen, het is onherstelbaar beschadigd wat een robot kan niet officieel dood gaan). Gelukkig heeft hij genoeg reservelichamen op voorraad. Hij download zijn geheugen naar zo'n nieuw lichaam en is weer in staat om te vechten. T-S maakt met een zwart gat-generator een zwart gat naast de heuvel. Het hele SPETSNAZ wordt opgezogen en verdwijnt voorgoed in het niets. Alleen Tom1101 blijft over. T-S duwt hem van de heuvel. My hill |
|