king of the hill 2- |
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Tontje besluit ook mee te doen en schiet een heel magazijn aan paintballs leeg om vailan heen *shit mis*, vailan doet een triomfelijk dansje en glijd uit over de omliggende verf en rolt de heuvel af.
Tontje beklimt de heuvel.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S komt weer terug, met een nieuw pak aan. Tontje beschiet T-S met de paintballs en het pak zit al snel weer onder de verf. T-S lacht er echter om, en Tontje ziet hoe de verf langzaam in de kleding verdwijnt die er daarna weer net zo schoon uitziet als eerst. Vervolgens komt er uit elke mouw van het pak de loop van een geweer tevoorschijn, en wordt alle geabsorbeerde verf teruggeschoten naar Tontje. Die valt door de klap achterover van de heuvel.
My hill |
|
Tontje Erelid
|
Tontje komt terug met een heel arsenaal aan nieuwe "paintballs", tontje schiet grote aantallen af op T-S die alles absorbeerd. T-S probeert ze terug te schieten maar merkt dat alles vast zit en dat hij zich niet meer kan bewegen, er zat namelijk lijm in de paintballs ! Alles zit vastgelijmt en T-S kan niet meer bewegen waardoor tontje T-S makkelijk de heuvel af kan duwen.
My hill. |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*loopt de hill op en gooit een liter HCl in Tontje zijn gezicht, waardoor deze gillend wegrend*
My hill^^ |
|
Tontje Erelid
|
Tontje komt terug nadat zijn vlees en ogen zijn teruggegroeid en ziet dat soulsplitter nog steeds bezig is met zijn zoetzuur en besluipt soulsplitter van achter. *boe!* Soulsplitter schrikt en morst het zoutzuur over zijn voetten waarna Soulsplitter omvalt. Tontje rolt Soulsplitter van de heuvel af.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen ligt T-S nog altijd vastgelijmd naast de heuvel. Wanneer Soulsplitter wegrent, valt het zoutzuur bovenop hem en brand het pak van T-S zijn lichaam. T-S kan weer bewegen.
T-S geeft Tontje een bon voor een nieuw restaurant. Tontje gaat er meteen heen. Hij loopt naar binnen, zonder het bordje "kannibalenrestaurant" op te merken...
My hill |
|
tom1101 Erelid
 WMRindex: 44 OTindex: 2.267 S |
Ik doe iets
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas was dat iets niet goed genoeg. T-S is weer terug.
My hill |
|
tom1101 Erelid
tom1101 gooit een flashbang T-S raakt verblint En tom duwt hem van de heuvel rond om de heuvel legt hij het vol met claymores en mijnen
my hill |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
stuiterd de hill op en duwt tom van de hil MY HILL! |
|
tom1101 Erelid
Wolfje als je dat doet ontplof je door mijn mijnen en claymores dus alsnog
my hill |
|
Wolfje Oudgediende
|
*stuitert tusse de mijnen door en duwt tom van van the hill af en hij valt zo in de mijnen* My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*zoent Wolfje op haar neus waardoor ze verbijsterd zich zelf op een wolkje ziet* My hill  |
|
Wolfje Oudgediende
|
*komt weer bij van de roes en valt op kpuc en hij is plat* My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Valsspeler  Dankzij de doedelzak ben ik zo weer op lucht en blaas ik Wolfje naar Wolvenland Mijn heuvel  |
|
Wolfje Oudgediende
|
*vind wolvenland maar niets en mist de hill dus keert ze terug naar the hill en bakt onder aan the hill pannenkoeken en omdat kpuc zoon honger heeft eet hij ze allemaal op en na het eten doet hij een dutje  wolfje klimt the hill op*My Hill  |
|
tom1101 Erelid
Schiet wolfje door zijn kop en nu plant ik claymores en mijnen zodat er niet tussendoor kan.
My hill |
|
BMWindows Lid WMRindex: 8 OTindex: 57 Wnplts: Space S |
BMWindows belt de Explosieven OpruimingsDienst die komen de claymores en mijnen opruimen en arresteren tom1101 voor het plaatsen van explosieven zonder vergunning.... BMWindows gaat genieten van het uitzicht op de heuvel met zn telescoop...
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig, die claymores en mijnen zijn weg dus T-S kan zich weer bewegen.
T-S haalt een hengel met daaraan een klein, plastic ruimtescheepje, en hangt die vlak voor de telescoop van BMWindows. Die denkt dat het een echt ruimteschip is, en rent in paniek naar de stad om te waarschuwen dat er een alieninvasie aankomt. T-S pikt de heuvel in.
My hill |
|
tom1101 Erelid
Ik breek uit de gevangenis met mijn Silenced AK47 Red Dot Sight w/ Shotgun en daarmee schiet ik T-S weer eens van de heuvel.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S valt van de heuvel, bovenop de thermostaat die de temperatuur van de heuvel regelt. Deze springt op "nieuwe ijstijd". Tegen de tijd dat T-S de thermostaat eindelijk heeft gerepareerd, is Tom1101 stijf bevroren. T-S duwt hem van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Tom-Servo is al veel te lang king of the hill. Jersan zegt het tegen hem, waarna Tom-Servo toegeeft dat hij wel honger heeft (op een robot-manier honger dan) en gaat de heuvel af om te eten. Jersan blijft.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S gaat snel wat eten en keert dan terug naar de heuvel. Hij bedankt Jersan voor het oppassen en Jersan vertrekt.
My hill |
|
tom1101 Erelid
Jersan wordt boos werkt samen met Tom1101 en verslaan Jersan in het beroemde gevecht Slag van King of hill 2
tom1101 + Jersan Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Alarm! Er mogen niet twee mensen op de heuvel zitten. Het "niet meer dan een persoon"-systeem treed in werking waardoor Tom1101 en Jersan van de heuvel worden geslingerd
My hill |
|