hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-9 18:00 - 75192 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 .... 338 339 340 [341] 342 343 344 485 486 487 488

king of the hill 2

10-04-12 09:38:39
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
onzichtbaar zweeft allone weer terug en ziet hoe Tom probeert twee kamelen er van te weerhouden de hele heuvel leeg te eten als paasontbijt... omdat de kamelen honger hebben is het enige dat helpt een heleboel robotlawaai maken.. daar worden ze namelijk bang van.. ze lopen weg en Tom loopt achter ze aan om er zeker van te zijn dat ze niet meer terug komen.
ondertussen bezet allone de heuvel
.
my hill

10-04-12 12:37:22
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Dan komt kat Morero de heuvel opgelopen en begint irritant te miauwen. Bovendien jaagt hij een groot aantal duiven richting Allone. Allone probeert de kat te verjagen, maar het dier blijft terugkomen. Allone besluit dus schrikdraad rond de heuvel te spanenn, maar krijgt zodoende een woordenwisseling met de eigenaresse van Moreo. Terwijl de dames bekvechten loopt T-S weer de heuvel op.

My hill

10-04-12 12:50:37
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
maar daarmee is het probleem Morero niet opgelost...
totdat Tom een goed idee krijgt:
hij 'leent' de hond van de buren, die de grootste kattenhater ter wereld is ... en dat werkt: Morero gaat er als een haas vandoor, gevolgd door Morero's eigenaresse, gevold door de hond en gevolgd door Tom, die de hond aan de lijn heeft...

de rust is weergekeerd en allone zucht van opluchting
.
my hill

10-04-12 14:29:35
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Het grootste paasei ter wereld moet namelijk verstopt worden en de heuvel lijkt daarvoor de beste plek. De heuvel wordt met een kraan opgetild en van onder uitgehold, zodat hij over het ei kan worden gezet. Allone valt er hierbij af.

T-S heeft de hond teruggebracht en gaat op de heuvel zitten, niets wetende van het paasei.

My hill

10-04-12 15:46:05
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
door de warmte binnenin de heuvel wordt het ei uitgebroedt en het breekt open.. er komt een kleine draak uit, die zich flink schudt.. hetgeen wel een aardbeving lijkt.. Tom rolt naar beneden en komt precies voor de draak terecht die zich onder de heuvel vandaan gewurmd heeft..
het vuur dat uit de draak zijn bek komt is zo heet, dat Tom er door smelt .. helaas...
de draak vliegt weg, op zoek naar andere draken.
en allone bezet de heuvel
.
my hill

10-04-12 16:45:11
Thianus
Lid

WMRindex: 25
OTindex: 62
Wnplts: Oss
thianus ziet allone staan door op de heuvel
en verdooft allone met een geweer waarna thianus allone laat opsluiten bij de apen van burgers zoo.

thianus pakt een ligstoel en gaat "De Hongerspelen" lezen en niemand krijgt hem daar zo weg

10-04-12 16:49:32
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
allone gebruikt haar sidhis om door de tralies heen te lopen.. en maakt het op de heuvel zo donker dat Thianus niets kan zien.. en naar huis gaat om daar te lezen..
.
my hill

10-04-12 17:50:21
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Offtopic:
Hoe kan er een draak uit een chocolade-ei komen? 8O Dat is zelfs voor King of the Hill bizar
De gesmolten T-S wordt weer opgeknapt in Gizmonic Institute. Ondertussen trekken honderden mensen gewapend met kussens naar de heuvel voor het grootste kussengevecht ooit. Allone beland midden in de chaos. Ze rolt onder de donsveren van de heuvel af. De mensen blijven doorvechten tot er nog maar 1 op de heuvel staat. Dan rent T-S naar boven en slaat deze laatste deelnemer zelf met een kussen van de heuvel.

My hill

10-04-12 18:05:16
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
Offtopic:
waar stond dat het een chocoldade ei was? het was zeer duidelijk een drakenei, anders was er geen draak uitgekomen
toch makkelijk, zo'n robot die het eeuwige leven heeft... het nadeel is dat er soms wel eens foutjes worden gemaakt.. zoals nu het geval is: Tom kan 1 arm plotseing niet meer bewegen..
daarom gaat hij terug naar het Gizmonic Institute om de fout te laten herstellen.
en allone bezet weer de heuvel
.
my hill

10-04-12 20:40:48
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Offtopic:
Ik gebruikte het ei uit dit artikel in mijn reactie, dus daaruit had je kunnen weten dat het van Chocola was. Maar laat maar zitten
T-S komt weer terug, alleen heeft hij nu letterlijk twee linkerarmen; een werkende rechterarm hadden ze niet meer. Hij klimt stuntelig de heuvel op. Allone moet daar zo om lachen, dat ze van de heuvel rolt.

My hill

10-04-12 21:44:08
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
och arm.. nu heeft Tom letterlijk twee linkerhanden.. als allone uitgelachen is, gaat ze voor Tom het koffiekopje halen met het oor aan de linker kant, zodat hij tenminste iets kan drinken

Tom's Hill

..eigenlijk Tom , is de heuvel de laatste dag(en) zowiezo hoofdzakelijk van ons, er is geen concurrentie meer..
wil je suiker en melk in je koffie?

10-04-12 22:26:08
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Wie zei dat er geen concurentie meer is? Ik, ThinkManifius, zal deze heuvel persoonlijk optillen!

*HNGGNGGHHH...*

Mmm, dit werkt niet. Uhhh.... Ik boor wel een gat, dat hol van het ei is er ook nog!

ThinkManifius groef en groef, totdat @allone en @Tom-Servo door de heuvel zakten. Door de klap storte de heuvel in, terwijl @Tom-Servo en @allone er nog in zaten.

Ondertussen rende ik, ThinkManifius, de heuvel op.

My hill!

10-04-12 22:35:32
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
@ThinkManifius wordt echter weggelokt net als de ratten door de rattenvanger van Hamelen weggelokt werden .. ThinkManifius danst weg op het geluid van de muziek dat van verre komt, en is zo in trance, dat hij de heuvel vergeet.
allone graaft een gat naar buiten en loop de heuvel weer op die ze bezet..
.
my hill

10-04-12 22:44:35
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Hé, @allone zit met me te dollen... Ik zal haar leren!

*spark* *bzzztttzzzzzt* *spark* *spark* * (6) evil laughter (6) *

Zie hier, mijn Zap Cannon! (6)
ZAP! ZAP! @allone wordt naar de andere kant van het land geblazen.

Ik rol mijn Zap Cannon de heuvel op.

My hill! (+ Zap Cannon)

10-04-12 23:15:46
nietmeer
*organiseert een concert aan de voet van de heuvel. ThinkManify word zo opgewonden van de muziek dat ie de heuvel afrolt na het dansen.
Ik neem zijn plek in en heb het beste uitzicht:D*
*word onzichtbaar voor iedereen en kan pas na 10 reacties van de heuvel af worden gezet*
My Hill8)

10-04-12 23:19:07
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
De Zap Cannon rolde mee, en sloeg kapot. Gelukkig wist ik de favoriete muziek van @Taz, liet die spelen, en zo ruilden we van plaats.

My hill, again ;)

11-04-12 04:28:30
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
.. het is stil op de hill.
blijkbaar zijn zowel Taz als ThinkManify moe geworden van en dansen, en naar bed gegaan.
allone is een vroege vogel, ze besluit haar ochtendmeditatie op de heuvel te doen..
.
my hill

11-04-12 05:58:04
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
En ondertussen zit T-S nog altijd in de half ingestorte heuvel, met z'n twee linkerarmen. Met moeite bevrijdt hij zichzelf, maar daarbij laat hij de heuvel geheel instorten. Nu is het geen heuvel meer en de hillspirit vertrekt.

T-S krijgt eindelijk een nieuwe rechterarm. Daarna gaat hij op zoek naar de nieuwe heuvel. Ook Allone is op zoek, maar T-S is haar voor.

My hill

11-04-12 06:07:48
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
.. en ??.. "nieuwe heuvel" ???
en dan , vraagt allone zich toch af,
voldoet iedere willekeurige heuvel ?
dan kunnen we allemaal op een andere heuvel gaan zitten..
hier is allone niet tevreden mee, en neemt contact op met de hillspirit, en samen restaureren ze de oude heuvel en brengen hem terug in zijn oorspronkelijke staat.
de hillspirit is hier erg gelukkig mee, en kroont allone als KOTH
.
my hill

11-04-12 08:38:48
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Die titel kan je gestolen worden?! :P

De nieuwe heuvel ziet er goed uit volgens mij, maar er mist iets. O ja, ik! Hmm, hoe ga ik @allone dit keer pakken...

Net als ik een plan krijg, komt er een UFO aanzetten, uit het niets. @allone valt flauw van schrik. Ze wordt opgezogen in de UFO, en de UFO vliegt weg.

Ik wandel de heuvel op. "So it's my hill again ;)"

11-04-12 11:09:31
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
de aliens vliegen naar Peru.. naar het Andesgebergte, om aldaar onderzoekingen te doen.
nadat ze ontdekt hebben dat allone KOTH is, hebben ze veel respect voor haar, en daarom mag allone de UFO even lenen (met 'chauffeur', wel te verstaan).
ze vliegen terug naar de heuvel, zuigen ThinkManify op, en -nadat allone eerst uitgestegen is- vliegt de UFO terug naar Peru...
.
my hill

11-04-12 11:42:22
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Alle kinderen van Bertold Wiesner besluiten een reünie te houden op de heuvel. Dus staan er opeens 600 mensen om Allone heen. Ze wordt er claustrofobisch van en vlucht. Na de reünie komt T-S de heuvel opgelopen.

My hill

11-04-12 11:47:21
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
... maar wat loopt Tom ongelukkig,
hij strompelt en hompelt..
het ziet er nogal opvallend en verdacht uit,
zodat een passerende politie-auto stopt en Tom aanhoudt..
wat blijkt, hij heeft een pistool in zijn robotschoen verstopt..
..meegenomen uit amerika??
Tom wordt door de politie meegenomen voor onderzoek en verhoor
en allone bezet weer de heuvel
.
my hill

11-04-12 12:09:35
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Ik, de grote ThinkManifius, teleporteer mezelf naar de heuvel met een spreuk die ik kreeg van een bevriende priester uit Peru. De spreuk heb ik alleen met wat accent uitgesproken, dus stond ik naakt op die heuvel.

@allone schrok zich een hoedje, die ik opzette. Doordat ze zo kromp, vielen haar kleren uit en die trok ik ook aan.

Zo was ik niet meer naakt, maar had de heuvel weer in mijn bezit!

MY HILL! (6)

11-04-12 13:29:36
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
_O_ nee , niet meer naakt, maar wel met een jurk aan.. allone (die snel haar lange doek om zich heen gedrapeerd heeft, en er zo uitziet als een koningin uit de oudheid) moet zo om ThinkManify en zijn niet passende jurk lachen, dat hij gauw naar huis rent om iets beters aan te trekken.
.
my hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 338 339 340 [341] 342 343 344 485 486 487 488

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven