hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-9 18:00 - 75192 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 .... 339 340 341 [342] 343 344 345 485 486 487 488

king of the hill 2

11-04-12 14:29:21
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Het pistool dat T-S bij zich had bleek een waterpistool te zijn. Hij mag weer gaan.

Terug bij de heuvel spuit hij Allone er flink mee nat. Ze gaat zich thuis afdrogen.

My hill

11-04-12 14:38:08
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
gelukkig schijnt het zonnetje , dus allone is gauw weer droog en warm en schoon en nieuw.
Tom heeft bericht gekregen dat er op de boot die de Titanic-reis navaart nog geen robot is, en dat hij daarom uitgenodigt wordt mee te reizen... door een speciale helicopter wordt hij van de heuvel afgehaald...
bon voyage!
.
my hill

11-04-12 17:37:13
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Door een fout van de organisatie worden tientallen hardlopers van een locale wedstrijd de verkeerde kant opgestuurd, en rennen zodoende over de heuvel geen. Allone wordt onder de voet gelopen en gaat zich beklagen bij de organisatie. T-S komt ondertussen terug van het cruiseschip; hij is gevlucht toen bleek dat ze hem enkel hadden uitgenodigd om de machines van het schip te onderhouden.

My hill

11-04-12 21:21:35
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Ik, Thinkmanifius, heb mezelf in betere kleren gestoken. Zodra ik weer bij de - om de hoek liggende - heuvel was, zag ik T-S daar staan... Zo alleen... Dus dacht ik: "Laat ik hem eens opvrolijken."

Het enige wat T-S deed was de wapens inschakelen zodra ik de voet van de heuvel bereikte.

Gelukkig had ik van mijn goede vriend uit Peru nóg een spreuk gekregen. Een - jawel - verdwijnspreuk.

Ik mikte op T-S, maar door mijn lichte accent verdwenen ook de wapens. Victorie!

My hill!

P.S. Niemand weet nog waar alles naartoe verdween. Ik ook niet, trouwens.

11-04-12 21:29:45
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
door het lichte accent verdwijnen echter niet alleen Tom en zijn wapens... wat ThinkManifius niet direct merkte is, dat hij zelf ook verdwenen is, dwz niet meer op de heuvel is.
waar hij nu is.. we weten het niet.. hij zal het ons wel vertellen..
iig is allone weer alleen op de heuvel..
.
my hill

11-04-12 21:39:51
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Quote Reisverslag Thinkmanifius - De terugkeer:
"Waar ben ik? Waar is de heuvel? Alles wat ik zie is zwart... Hè, als dat T-S niet is! Hmm... Laat ik hem achter? Nah, ik loop wel een stuk verder.
------------------------------------
Een tijdje later...
------------------------------------
Wow, ik loop een hoekje om, en ik zie een gang met duizenden deuren! Eentje zal toch wel de weg naar de heuvel zijn?
"


Wordt vervolgd...

12-04-12 06:01:21
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Alles om hem heen is donker. T-S heeft geen idee waar hij is. En om een of andere reden heeft hij een naar gevoel bij deze plek. Wie weet is hij wel lichtjaren van de aarde verwijderd.

Dan gaat het licht aan en klinkt een bekende stem "Tom-Servo, wat doe je hier?". T-S kijkt om zich heen en ziet dat hij in de bioscoopzaal van de SOL staat. Zijn wapens zijn daar ook, maar die laat hij maar achter. Hij gaat terug naar de aarde. Daar treft hij een lege heuvel aan, die bezaait is met glas en lege drankflessen. Er liggen zelfs wat kleren. Allone is weg; ze is gevlucht voor die dronken Britse studenten.

My hill

12-04-12 07:14:45
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
omdat het zo'n troep is besluit Tom alles op te ruimem.. hij verzamelt al het afval en daarna brengt hij alles weg..
bedankt Tom!
allone vindt de heuvel verlaten en schoon.
.
my hill

12-04-12 08:26:00
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Quote Reisverslag Thinkmanifius - De terugkeer:
"Deur 1000? Nee. Deur 1001? Nee... Hmpf.... De laatste deur... YES!!! DEZE IS HET!"
Ik ga naar binnen, en zie een portaal. Dit portaal moet leiden naar de heuvel.
Maar... Deze heuvel is anders. Jonger, of zo... Nou ja, ik ga er gewoon in...
Wordt vervolgd...

12-04-12 11:36:40
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
@ThinkManify: _O_

spannend!!

houd je van lezen?

my hill .. still but @ThinkManify is getting close...

12-04-12 12:45:38
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Dan vliegt er een vliegtuig laag over de heuvel, waardoor Allone door de straalmotor van de heuvel geblazen wordt.

My hill (looking out for ThinkManify)

12-04-12 12:55:02
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
:( het lijkt hier sint maarten wel, zeg..

maar nee: het vliegtuig vloog zo laag omdat er een motor kapot is..
het maakt een noodlanding niet ver van de heuvel, en Tom spoedt zich er heen om te kijken of er hulp nodig is.

allone is te duizelig van haar val om te helpen... maar ze kruipt de heuvel op om te kijken hoe ernstig de situatie is.

.
.
my hill ... and where o where is thinkmanify??

12-04-12 13:03:15
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Quote Reisverslag Thinkmanifius - De terugkeer:
WHOOOSH!!!! Daar ging ik. Door het portaal. Ik zag allerlei dingen langs me flitsen. Het leek wel alsof ik in een gang van het verleden liep. Ik zag een oerknal, dino's, meteorieten, etc.

Toen stopte de gang ineens. Het werd opeens weer wat donkerder, dus zag ik de muur niet en - *SLAM* - ik smakte tegen een muur. Ik maakte wat vuur met wat wrakhout (of wat het ook was), en keek eens goed om me heen, en zag alleen maar muren. En een deur. Ik werd nieuwsgierig, en opende het.

Het werd ineens licht, alsof er tientallen zonnen in mijn ogen schenen. Alleen, na een paar seconden was het alweer weg. Ik keek om me heen, en vroeg me af: "Waar zou ik nu weer beland zijn?"
Wordt nog een keer vervolgd...

12-04-12 13:32:59
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
@ThinkManify: _O_

ik wacht met spanning op het vervolg van je avonturen :)
op

.
my hill

12-04-12 15:31:56
DoccieDraaiorgel
Erelid


WMRindex: 151
OTindex: 5.767
S
T-D geeft allone wat te eten, op voorwaarde dat zij de heuvel verlaat. T-D gooit het naar het Grote Verre Ik-Geef-Jou-Eten-Als-Jij-Mij-De-Heuvel-Geeft-Bos

My Hill

12-04-12 16:46:06
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Quote Reisverslag Thinkmanifius - De terugkeer:
Ik stond daar maar een beetje. Ik zag ineens allemaal mensen met ridderkledij, en grote kastelen. Ik zag een bordje, maar wat er op stond kon ik niet lezen. Het leek wel Middelnederlands...

Oh, dan ben ik vast wel op de goede plek, maar in het verleden... Gelukkig had die man uit Peru me 3 spreuken meegegeven. Twee had ik er al gebruikt (de teleporteer-spreuk, en de verdwijn-spreuk).

Nieuwsgierig keek ik in mijn tas, om te kijken wat die laatste spreuk was.

Het bleek een tijdreis-spreuk te zijn. Uitzinnig van vreugde sprong ik op, stootte mijn hoofd tegen het rotsblok boven me, en viel bewusteloos neer...
Jammer, nog net geen einde! Wordt vervolgd...

12-04-12 17:25:23
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Blijkbaar is ThinkManify verdwaalt in de tijd. The Doktor gaat kijken of hij hem met de Tardis niet kan opsporen. T-S neemt de heuvel weer in.

My hill

12-04-12 21:32:44
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Quote Reisverslag Thinkmanifius - De terugkeer:
Na een bepaalde tijd kwam ik weer bij. Ik werd bijgestaan door wat burgers uit de 14e eeuw. Wat een vreemd gevoel, eigenlijk!

Ik vertelde mijn hele verhaal, maar ze dachten dat ik een tovenaar was, en de rechter veroordeelde me tot de brandstapel! 8O

Gelukkig had ik de tas met spreuk nog bij me, alleen zat er een gat in het blaadje, die een deel van de spreuk wegnam...
(Dit is wat ik zag:
- Verdwijnspreuk -
Schoon en prachtig zoals de tijd is in het echt,
Nou ja zeg, ··········, ik reis de tijd weg!)

Ik probeerde alle woorden die ik kende, maar geen enkele paste.

Tot ik het zag!
Wordt vervolgd...

13-04-12 06:01:12
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Dus nog stees my Hill. En heeft de dokter ThinkManify nog altijd niet gevonden?

13-04-12 06:28:59
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.793
OTindex: 93.005
ja. wat zou er met T-D gebeurt zijn? T-S maakt zich zorgen en voelt zich verantwoordelijk, omdat hij degene was die op het idee kwam, met de TARDIS te zoeken.
T-S gaat op zoek naar T-D en
allone bezet de heuvel
hopend dat ThinkManify het juiste woord gevonden heeft
.
my hill

13-04-12 11:02:31
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Quote Reisverslag Thinkmanifius - De terugkeer:
Ik staarde en staarde, puzzelde alles uit, en toen ik het woord op een papiertje schreef en in de spreuk plakte, gloeide het even.

- Tijdreisspreuk -
Schoon en prachtig zoals de tijd is in het echt,
Nou ja zeg, warrachtig, ik reis de tijd weg!


WHOOSH!!!! Daar ging ik weer. Maar nu door een andere gang. Ik zag het verleden veranderen in het heden. Alles flitste nog een keer, ik sprong eruit en viel neer.

Ik was helemaal heppie, want ik zag de heuvel weer. Door al mijn doorzettingsvermogen van dit avontuur kreeg ik zelfvertrouwen en stootte *KLAP* @allone van de heuvel.
JEEEEEAAAAAHHHH!! My hill again! :jeej 8)

13-04-12 11:47:26
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Door gebrek aan bewijs is Madarian weer vrij. Hij gaat naar de heuvel toe en ziet net dat ThinkManifius uit een flits komt, valt en Allone van de heuvel af stoot. Door de klap zijn ze beide zwaargewond en Madarian besluit 112 te bellen. Al snel worden Allone en ThinkManifius met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daarna begint het flink te regenen en de hele omgeving komt blank te staan, behalve de heuvel. Madarian pakt een luchtbed en gaat hierop liggen onder een afdakje, en gaat lekker puzzelen.

13-04-12 12:00:50
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
T-S is met de tijdmachine van de SOL op zoek naar de vermiste TARDIS. Boven het jaar 1743 komen ze elkaar tegen en raken in botsing. De klap stuurt hen terug naar het heden, waarze neerstorten op de heuvel.

Madarian moet van de heuvel springen om niet geplet te worden. The Doktor is niet gewond, maar zal voorlopig wel bezig zijn de TARDIS te herstellen. T-S heeft wat deukjes, maar is verder okee. Hij blijft op de heuvel zitten.

My hill

13-04-12 12:37:01
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Madarian ziet de gedeukte T-S en besluit een hamer te halen om T-S uit te deuken. Als hij daarmee de heuvel op komt vlucht T-S weg. Wil Madarian een keertje helpen...

Madarian haalt z'n schouders op en gaat weer verder met puzzelen op de heuvel, want de Tardis helpen in elkaar te zetten? Zo technisch is Madarian ook weer niet.

My hill.:P

13-04-12 14:52:20
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Hee, mijn been staat raar... Ja daar... Aaah.. AAAAAAHH AAAAUUUWWWW!!!! Oh. Het is al over. Owkeuh.

Ik loop naar de heuvel met mijn been in het gips. Ik zie Madarian daar puzzelen, in haar kleine tentje. Ze wordt zo bang van mijn been en verminkte hoofd, dat ze wegrent, en struikelt.

Oh, de ironie, ze verbrijzeld haar been en moet ook maar naar het ziekenhuis.

Ik help T-D met zijn TARDIS, waar hij me hartelijk voor bedankt, en me een ritje geeft terug naar de heuvel.

My Hill!!! :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 339 340 341 [342] 343 344 345 485 486 487 488

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven