hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-9 10:00 - 75193 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 .... 351 352 353 [354] 355 356 357 485 486 487 488

king of the hill 2

19-05-12 20:00:44
nietmeer
Vailan: jammer. Nou word ik nog voor spion uitgemaakt ook! Overigens hebben die paarden allerlei mooie kleurtjes, kijk in mijn link.

19-05-12 20:02:21
nietmeer
Offtopic:
wortel: je hebt mail ;).
Elrath, de Dragon God of Light, zweeft boven de Hill en schijnt zijn goddelijke licht op Vàilan. De Hill is in goede handen.

Nog steeds My Hill.

19-05-12 20:15:49
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
T-S klimt uit de noordzee, en wrijft over zijn pijnlijke achterste (van alle plekken waar GI hem pijnsensoren kon geven, zijn ze uitgerekend daar geplaatst). :@

De waarschuwing voor de zombie-apocalypse die in Canada geldt, wordt uitgebreid naar de heuvel. En Vailan kan geen geschikte voorwerp vinden om mee te vechten. Hij gaat een beter wapen halen.

My hill

19-05-12 20:18:54
nietmeer
Tijdens zijn zoektocht komt hij erachter dat er helemaal geen zombie-apocalpyse dreigt. Hij besluit het 'Nothing But Skulls'-principe toe te passen. Hij laat kisten vol met schedels stoppen en dumpen boven de Hill. Tom-Servo denkt dat dit een teken is van het einde der tijden en rent weg.

My Skull Hill.

Die schedels zijn niet gejat of zo hoor :P

19-05-12 20:24:40
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Een van de schedels blijkt van kristal te zijn gemaakt, en Vailan beseft dit te laat. De aliens van wie de schedel is komen het ding halen en nemen Vailan mee.

My hill

19-05-12 20:28:22
nietmeer
Steven Spielberg komt naar de hill en spreekt Tom-Servo erop aan dat hij zomaar iets gebruikt uit zijn film zonder dat daar toestemming voor is gevraagd. Tom-Servo heeft de keuze: of een boete van 1 miljoen, of een jaartje vieze klusjes opknappen op de filmsets. Servo kiest voor het tweede en wordt meegenomen.

Diep in de kosmos wordt Vàilan vrijgelaten door de aliens (zonder reden) en toevallig belandt hij in een wormhole die hem terug brengt naar de Hill.

My Hill

19-05-12 20:31:12
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Maar het wormhole is een gat in zowel tijd als ruimte. Als Vailan de kalender controleert, blijkt hij een jaar later dan hij was ontvoerd te zijn teruggekeerd; precies op de dag dat T-S' straf er weer op zit. T-S komt helemaal smerig van de vieze klusjes terug naar de heuvel. Vailan vreest voor zijn mooie kleren en vlucht.

My hilll

19-05-12 20:36:10
nietmeer
Mooie kleren. Denk je echt dat ik in mijn nette kleren ga strijden om een heuvel :P? Pas als ik de enige echte ultieme heuvelkoning ben, wat nooit zal gebeuren, ga ik me een keer netjes kleden. Maar tot die tijd...gewoon wat ik toevallig tegenkom in mijn kast :P.

De smerige Tom-Servo krijgt van Vàilan een bon voor een gratis wasbeurt bij het tankstation in de buurt. Dat tankstation is van BP, en al snel blijkt dat Tom-Servo door een foutje olie is gaan lekken. BP weer hè....

My Hill.

19-05-12 20:42:39
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
T-S wordt met spoed naar Gizmonic Institute gebracht voor een olietransfusie. Hij overleeft het drama.

Vailan merkt dat er nieuwe geschiedenisboeken utigebracht worden om KOTH minder gewelddadig te doen voorkomen. Om dat te bereiken is heel wat geschiedvervalsing gedaan, met name wat betreft Vailan's daden. Zo wordt nu in de boeken vermeld dat Vailan de heuvel veroverd zou hebben door bloemetjes uit te delen en vrolijke liedjes te zingen. Dat pikt Vailan natuurlijk niet en hij gaat zich beklagen bij de schrijver.

My hill

19-05-12 20:45:49
nietmeer
Red Hot Vailan Hood 8O.

:@. Ik pik veel, maar DIT?????

Vàilan vecht zich een weg door het gebouw tot aan het kantoor van de hoofdredacteur. Hij confronteert hem met de vervalsde feiten. De hoofdredacteur ontkent, maar Vàilan heeft een geheim wapen: Tom-Servo. Zijn geheugen bevat nog genoeg details waaruit op te maken is hoe de echte Hillgeschiedenis is verlopen. In de rechtszaak die volgt wordt dit bewijs gebruikt en worden de boeken verboden.

De nog herstellende Tom-Servo rust uit op de Hill, en Vàilan besluit om hem een pak slaag te geven met het inmiddels niet meer geldige geschiedenisboek. Servo rent weg om ergens anders rustig verder te herstellen.

My Hill

19-05-12 20:47:57
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Vailan ontdekt dat zijn Sambuka op is, en hij kan niet zonder in het weekend. Hij wil nieuwe halen, maar alle slijterijen zijn al dicht. Hij zal een week droog moeten staan. Hij draait door en rent de heuvel af op zoek naar Sambuka.

My hill

19-05-12 20:51:43
nietmeer
Ik drink Sambuca, niet Sambuka. Wat is Sambuka? Zeker een of andere goedkope kopie die expres lijkt op het origineel om mensen te misleiden. Tom-Servo wordt opgepakt voor het maken van reclame voor dit illegale merk.

Vàilan kan best een week zonder Sambuca, want dat is al vaker voorgekomen, en hij neemt de Hill over.

My Hill.

20-05-12 06:49:38
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Na het betalen van een boete mag T-S weer gaan. Hij heeft wel de nacht in de cel door moeten brengen.

Nu is het nog vroeg in de ochtend. Vailan slaapt nog. T-S draagt hem voorzichtig de heuvel af, legt hem in een trein en plaatst een briefje op zijn buik met daarop de tekst "maak me wakker in timboektoe a.u.b.".

My hill

20-05-12 07:16:43
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006


als honden de Brittain's got talent-show kunnen winnen, waarom dan ook niet robots?
Tom besluit een goede act in te studeren, en vertrekt naar Engeland.

my hill


20-05-12 11:47:18
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Maar helaas is T-S te laat; de Britten hebben besloten dat er teveel talentenjachten op tv zijn en schrappen er een hoop. Nu heeft T-S geen kans meer op succes.

Hij gaat dus bij de heuvel zijn act maar opvoeren. Allone vindt hem erg goed en geeft hem als troostprijs de heuvel.

My hill

20-05-12 21:40:13
nietmeer
Wortel sluipt naar T-S toe (wortels zijn klein, hè) en weet hem met een lasapparaat ernstige verwondingen toe te brengen. Ze zoekt een konijnenhol op, bouwt versperringen van lasapparaten en gaat veilig in het hol zitten.

My hill

20-05-12 21:52:53
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Jammer voor wortel dat ze niet de heuvel, maar een hol ónder de heuvel heeft veroverd...

Ondertussen was ik, ThinkManifius, druk bezig met denken over een terugkeer naar de heuvel. Op een dag vloog ik over de heuvel heen, en dacht dat er niemand was, dus sprong ik van blijdschap uit het vliegtuig, en landde op de heuvel.

My hill! 8)

21-05-12 05:57:31
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Dan vliegt er een vreemd uitziende vogel over de heuvle. ThinkManify denkt dat het een spion is van een andere speler en vlucht. En hij heeft gelijk; het was een spion van T-S. En nu hij gezien heeft dat de heuvel leeg is komt hij terug.

My hill

21-05-12 07:45:17
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
een hongerige hond loopt langs Tom , graaft een baby-lijkje op, en begint er van te eten.
Tom jaagt de hond weg, en wil de politie verwittigen .. maar de hond komt terug en sleurt het lichaampje mee, .. Tom rent er achter aan en ze verdwijnen uit het zicht.

allone beklimt de heuvel en geniet van de vroege ochtend..

my hill

21-05-12 11:25:46
nietmeer
Wortel sluipt uit het konijnenhol en roeit alle bloemen op de heuvel uit. Allone is nu heel eenzaam met zjin/haar bloem. Dat vindt ze zo vreselijk dat ze gaat huilen. Door de tranen ziet ze bijna niets, dus steekt Wortel een Bijbel van de Bijbelteksten spion aan door kortsluiting te maken in een lasapparaat. Hiermee roostert ze Allone.

My hill

21-05-12 11:49:35
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
au. :(
maar allone blijft natuurlijk niet stilzitten, ze springt snel op en rent weg,..
en om de bijbelbrand te blussen laat ze vanuit een helicopter een grote lading water op de heuvel stromen.
daardoor wordt de brand geblust, maar daardoor wordt ook wortel weggesleurd.

als allone terugkomt, is de heuvel schoongespoeld en verlaten...

my hill

21-05-12 12:08:30
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Maar de heuvel is nog wel nat, dus gaat de helikopter ondersteboven vliegen om de heuvel droog te blazen. Daarbij wordt Allone eraf geblazen. T-S ziet de mooie, schone heuvel en klimt erop.

My hill

21-05-12 12:57:53
nietmeer
mm loopt de heuvel met een katapult en een angry bird knuffel, het is de bomvogel. Ze laceert hem op T-S en de vogel ontploft met een enorme knal waardoor T-S weggeblazen wordt. mm gaat zitten en kijkt om zich heen.

My hill :)

21-05-12 13:23:53
ThinkManify
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 987
Wnplts: Ommen, OV
T S
Jammer dat er hier nog een Angry Birds-fan zit, en schiet een kloonvogel af. Ik raak mm net niet, maar de vogels verspreidden zich zo dat de het een gat in de heuvel veroorzaakte. Mm viel in het gat en landde precies naast wortel. Gezellie!

My hill.

21-05-12 14:55:03
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Angry Birds? Daar weet T-S wel wat op. Hij donwload the Garfield-applicatie en schiet nu Garfields op de vogels af (zoals in het eerste plaatje van deze strip). Dat verjaagd ze wel. ThinkManify ziet zijn vogels wegvliegen en rent ze achterna.

My hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 351 352 353 [354] 355 356 357 485 486 487 488

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven