Raad het lied |
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vailan: jaja, foutje. Ik was vergeten dat je de http-adressen wat moet aanpassen als je plaatjes uit google haalt
|
|
nietmeer
|
Misschien is het een idee dat je de volgende keer van die plaatjes een screenshot maakt met Hardcopy Pro, en ze een andere titel geeft , dan kun je net zoiets doen als wat ik had gedaan bij mijn afbeeldingen . Dan moet je ze via Photobucket uploaden. Wordt het een stuk lastiger van . |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vailan: dan gebruiken mensen tin eye, en weten ze het alsnog. Nogmaals de opgave, zodat je niet steeds van pagina hoeft te wisselen: Artiest: afbeeldingafbeeldingLied: afbeelding |
|
nietmeer
|
Maar dat is valsspelerij . |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ik ga zo hardlopen. Ben rond 20:00 terug. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Spook The Horse - Schools uit? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Sto: nee, niet eens in de buurt. |
|
Sto Oudgediende
|
@Tom-Servo: ik vond het toch een aardige redenering ander gokje: Her Nightmare - Hero |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nee
Tip: voor de plaatjes van de artiest verwijst het eerste indirect naar zijn voornaam, en het tweede direct naar zijn achternaam. |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Artiest denk ik aan Tim Knol. Tim vanwege Tim Burton en Knol lijkt me wel helder.
Ik kan alleen de totaly spies en goodbye emoticon daar niet meer rijmen.
Je kan denken aan Sam omdat 1 van de spies zo heet, maar wat doet die emoticon daar dan? |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Invisible heeft het goed
Die emoticon moet je combineren met het plaatje; je ziet Alex en Clover, maar Sam is er niet. Ze is weg (deze emoticon wordt gebruikt om tegen iemand tot ziens te zwaaien). De emoticon en het feit dat je Sam moest raden aan de hand van het feit dat ze als enige ontbreekt op het plaatje refereren ook naar het refrein van het lied, waarin gezongen wordt dat Sam vertrekt. |
|
Sto Oudgediende
|
@Tom-Servo: ik zie nu pas dat de emoticon bij de opgave hoort moet even wakker worden |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Sto: dat moet je zeker, want ik ben niet de eerste in dit spel die een emoticon als plaatje gebruikt. |
|
Invisible Oudgediende
|
Ah, op die manier.... Ik kende Tim Knol van wege de halve marathon van Egmond: op de regionale TV zender in het hotel hadden ze het non stop over hem....... De nieuwe Artiest afbeeldingafbeelding Nummer afbeelding |
|
Sto Oudgediende
|
@Tom-Servo: zeer zeker waar, ik verwijt jou niks alleen mijzelf gokje: Rod Steward - sweet surrender? |
|
Invisible Oudgediende
|
Not good...
|
|
Sto Oudgediende
|
Sanna Nielsen - Surrender? |
|
Invisible Oudgediende
|
nope |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.011 OTindex: 23.870
|
Lady Gaga - put your paws up?
Geen idee waar "lady" vandaan zou moeten komen, maar de rest past leuk. |
|
Invisible Oudgediende
|
ook niet De gedachtengang achter de titel is wel goed... Wat anders formuleren of een stukkie erbij.... |
|
Sto Oudgediende
|
Black & White Brothers - Put Your Hands Up?
Alhoewel ik Nielsen niet zosnel iets met black vind hemmen, maar de schrijver van stuart little heette iets van white dacht ik |
|
Invisible Oudgediende
|
Alweer: de titel is aardig in de richting... Put your hands up wordt in bepaalde gevallen gevolgd c.q. vervangen door (nog) een uitdrukking en die moet je hebben
Artiest sla je de plank mis.... is veel letterlijker te vinden |
|
Invisible Oudgediende
|
Morgen verder |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.011 OTindex: 23.870
|
Your money or your life? Ik kan "ice cube" helaas ook niet matchen met witte muizen en Leslie Nielsen |
|