Raad het lied |
nietmeer
|
Okee dan, nu die in 1 x te raden nieuwe! 2 plaatjes maar , en ze gaan over de titel. Succes! afbeeldingafbeelding |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dus de artiest kunnen we helemaal niet uit de plaatjes raden? |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
dat laatste plaatje en we krijgen geen artiest oef.. goed zoeken dan maar *start de zoektocht* edit: is dat laatste iets van generation??? edit2:engels/n.l. nummer je hebt het lekker lastig gemaakt edit3:The Wiz Mean old lion ??? |
|
dj13 Erelid
het 2e plaatjes zijn allelen ook wel genen genoemd hmmm wie zingt daar nou over |
|
nietmeer
|
En jullie zouden het in 1 x raden... Het is een Engelstalig nummer uit de jaren 80 geloof ik. Echt, als je gewoon kijkt naar wie en wat er op de plaatjes staat, raad je het zó! |
|
dj13 Erelid
Zustur: ben ik te laat geboren |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
The Tokens - The lion sleeps tonight? |
|
dj13 Erelid
w8 ik ben al verder. ik verklap niks maar ik denk dat ik strx het nummer heb |
|
dj13 Erelid
Annie de Rooy - Kraamverzorgster??? en anders is de artiest wel goed? |
|
nietmeer
|
@dj13: Ze treden nog steeds op hoor. @somkid: Nou nee. dj, je komt al dichterbij . Maar in de plaatjes wordt niet naar de artiest verwezen, alleen naar de titel van het liedje. |
|
dj13 Erelid
Zustur: o ze.. dus het zijn meerdere een of andere band dan? |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Quote Zustur: Echt, als je gewoon kijkt naar wie en wat er op de plaatjes staat, raad je het zó! Op de eerste Paul de Leeuw , maar verder ken ik niemand erop. De tweede is iets met DNA? En dat zou ik dan in 1 keer moeten weten? Ikdenk dat we hier een klassieker hebben: als je het weet wordt het per keer dat je eraan denkt makkelijker en verbazingwekkender dat niemand het ziet.... |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Sage Francis - Sea Lion? |
|
dj13 Erelid
qua titel of artiest dichterbij |
|
nietmeer
|
somkid: Zit je nu al aan de borrel @dj13: Het is een band ja @Invisible: Kijk even naar hoe dj13 Paul noemt |
|
dj13 Erelid
Zustur: ok iets met annie neem ik aan of met de rooy |
|
Invisible Oudgediende
|
Annie de Rooy? Nooit van gehoord. Maar het zal toch niet Annie hou jij mijn tassie ff vast zijn?
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Invisible: dat is bij mijn weten geen Engelstalig liedje |
|
dj13 Erelid
alleen het zou makkelijker zijn als ik wist wat ik met het 2e plaatje moest maar daar kom ik vast achter @Invisible: zat ik ook aan te denken maar is niet van een band ofzo d8 ik |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik ken de engelse termen voor genen en allelen niet. Dat word lastig zoeken dus. Denk dat ik zo maar een blokje ga fietsen. |
|
dj13 Erelid
@Invisible: annie de rooy was vroeger 1 van pauls typetjes volgens wikipedia |
|
dj13 Erelid
ik heb een ingeving gekregen is het echt annie of de rooy wat de titel is + 2e plaatje of... het kan bijvoorbeeld ook any zijn(spreek je bijna hetzelfde uit) zit ik nu goed of meer fout? |
|
nietmeer
|
@Invisible: Je hoeft de Engelse termen voor genen en allelen ook niet te weten. Je hoeft alleen maar te weten wat het tweede plaatje uitbeeldt. Het is het resultaat van een test. @DJ: Je zit nu meer fout |
|
Invisible Oudgediende
|
Quote dj13: @Invisible: annie de rooy was vroeger 1 van pauls typetjes volgens wikipedia Dat begrijp ik inmiddels ook. Niet dat het helpt, maar toch. Ik ben onderhand wel zwaar benieuwd. |
|