Raad het lied |
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
|
|
dj13 Erelid
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Broos - verfsoort (tuinbeits) - breakdance
enige artiest met brood en die supermakkelijk is: Herman Brood. Maar wat die beits er dan bij doet?
evt Dance On als nummer
|
|
dj13 Erelid
@Invisible: nee nee het gaat niet om de beits dat is het om het te verduidelijken anders zag je ... onduidelijk |
|
Invisible Oudgediende
|
Daar wordt het niet helderder van. Is Herman overigens goed of niet? |
|
dj13 Erelid
@Invisible: nee ik ben nu ff tv kijken daarna zal ik evt verdere tips geven |
|
Invisible Oudgediende
|
Ga ik tot die tijd ook ff TV kijken |
|
Invisible Oudgediende
|
De band Bread misschien als artiest? Fancy Dancer als nummer? |
|
dj13 Erelid
@Invisible: nee. je moet wat je ziet op het 1e plaatje vertalen naar een andere taal maar niet engels dus en ook niet n.l. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
T-Pain ft. Chris Brown - Freeze ? |
|
dj13 Erelid
@somkid: juist |
|
Invisible Oudgediende
|
Die mag je me uitleggen. Op Pain kom ik nog wel, Brown wordt al lastiger, maar freeze bij een breakdancer zie ik eigenlijk niet. Ben benieuwd naar jullie beider gedachtengang (met het oog op toekomstige opgaves)....
|
|
dj13 Erelid
@Invisible: ok komt ie. pain is frans voor brood, maar die had je al vandaar t-pain bij de verf zie je de kleur bruin het is dus bruine verf-> chris brown(ja sorry ik kon of bijv een paard nemen dan zag je beter dat die bruin was maar dan was dat weer heel raar of een kaart net als deep purple maar bruin kwam niet goed over vandaar bruine verf ) en dan freeze bij breakdance heb je verschillende trucks genaamd moves. zo heb je powermoves(hiervoor heb je veel kracht nodig) toprocks(staande dans) en zo ook freezes. een freeze bij breakdance is dus een stilstaande beweging in de dans bijvoorbeeld een handstand. of onderstaand plaatje afbeelding |
|
Justist Erelid
Nou, dan mag ik eens ik ga ff plaatjes zoeken hoor |
|
Justist Erelid
|
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
@dj13: het probleem van deze plaatjes is echter dat die altijd stilstaan, ook als hetgeen op de afbeelding juist flink in beweging was toen de afbeelding gemaakt werd. Dus je moet echt een breakdance-kenner zijn om uit de houding van de persoon af te leiden dat deze op het moment dat de foto gemaakt werd in een freeze-positie stond en niet aan het dansen was. Dan de nieuwe; het lied zal wel iets met robots te maken hebben, maar daar zijn erg veel nummers van dus het komt op de artiest aan om uit te vinden welke het is. Heeft de naam van de artiest iets met liefde te maken? |
|
Invisible Oudgediende
|
@dj13: dank voor de uitleg. Vraag: je zei dat ie super makkelijk was en dat is ie ook voor jou en generatiegenoten. Maar voor mij, die van Pain en Brown nog nooit gehoord heeft en geen enkele term van breakdance kent niet echt.... Hij was wel vindbaar, je opgave zat goed in elkaar, maar neem niet te snel iets aan . . . Somkid: ook jij zegt "simpel" en "zo op te lossen" ... alleen voor jongeren die de artiest kennen of ook voor ouderen die er nog nooit van gehoord hebben? Het eerste plaatje is een hyper performance symbool. Bestaat er een groep die I love action heet of zo? " Er bestaat wel een nummer dat hyper love heet... Je heb toch niet per ongeluk e.e.a. omgewisseld? |
|
Justist Erelid
@Invisible: De plaatjes van de artiest en titel staan op de juiste plek en volgorde En inderdaad, hij is niet zo simpel als je niet weet wat de plaatjes voorstellen |
|
dj13 Erelid
Bullet For My Valentine ???? toen ik het bijna wilde opgeven vond ik nog de volgende: Hyper Crush - "Robo Tech" |
|
dj13 Erelid
heb ik het goed???? |
|
Justist Erelid
@dj13: Ja jij hebt het goed sorry voor de trage reactie, me internet is beetje traag |
|
dj13 Erelid
somkid: maakt niet uit. gaan we weer op zoek naar een nummer in raden ben ik volgens mij beter dan in goede plaatjes neerzetten |
|
dj13 Erelid
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger lijkt mij niet zo lastig |
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Quote Sto: Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger lijkt mij niet zo lastig Lijkt mij ook Oh ja voor de mensen die gister mijn liedje probeerde te raden: het was idd Clams have feelings too |
|