Raad het lied |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Denny, niet echt, als je de bandnaam weet en er op goochelt dan komen er wel wat hits uit maar nee, ze hebben daar echt niets mee te maken, op stock verder zoeken is zinloos |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Gezien de wijze waarop jij tips verstopt moet er dus wel verder gezocht worden op wood In de song komt lady Bird of Lady Bug of Lady Beetle voor, de drie namen in het engels voor lieveheersbeestje... Quote KPUC: Southfork, ranch, cattle, workers. Lenin, oorlog, leger, diverse oude vernoemingen, en die is belangrijk Hier snap ik geen reet van, mn niet van het laatste stukje |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Agents of Oblivion - LadyBug |
|
Kpuc Oudgediende
Geen wood Lenin is persona non grata in het dagelijks beeld, zo ook in vernoemingen, Iljits heet nu Peter |
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
lieveheersbeestje is toch ook symbooltje voor de vrede? |
|
Kpuc Oudgediende
Sto, goed, en hoe heet dat beessie ook wel? Denk Oost-Europees Even rommelen met talen en culturen en je hebt m |
|
Sto Oudgediende
|
Kpuc: oost europees denken russisch is niet mijn beste taal en ik weet niks overe culturen xD |
|
Kpuc Oudgediende
Lieveheersbeessie, ladybug, en zo meer, maar dat is t nummer alleen, zoek eerst nog naar de artiesten, en echt, dat zijn er veel, je kunt er een koor mee vullen. |
|
Sto Oudgediende
|
ik kan geen soep maken van de artiesten waarsch door mijn gebrekkige kennis over heel oost europa maar wat ik zo tussen de regels doorlees kan het een soort koor of orkest of iets dergelijks zijn wilde gok: Blokada - Korovka |
|
Kpuc Oudgediende
Koor en orkest, dat is inderdaad onderdeel van de tweede partij van deze luitjes, Lenin, hoe heet die stad ook weer? Dallas? Vee? |
|
Sto Oudgediende
|
ik geef het op |
|
Kpuc Oudgediende
Ik zeg ook eerlijk dat hij best lastig is, maar Lenin, nu wordt die stad Peter genoemd, wat is HET kenmerk van de USA, een liefdesbeestje, tuut tuut, kom op |
|
Sto Oudgediende
|
Kpuc: ik dacht dat van de usa het symbool een adelaar was |
|
Kpuc Oudgediende
Sto, terug naar de plaat met de ranch en de koeien |
|
Sto Oudgediende
|
Presidents Of The USA - Lady Bug weer een nummer dat ik toevallig tegenkwam is dallas, typisch amerikaans plaatje idd, texas is van texas, en bush kwam uit texas vandaar presidents xD |
|
Kpuc Oudgediende
Nape, de naam van de band zelf is deels Russisch, en het tweede deel ervan dat puur Amerikaanse wilde, het vrije. Als je die hebt kom je ook wel op t begeleidende koor uit |
|
Sto Oudgediende
|
ik heb het idee dat je mij teveel hints zou moeten geven voordat ik het raad want ik heb nog steeds geen idee xD |
|
Kpuc Oudgediende
Lenin, Stad, Koeien De band is ook niet zo bekend, maar met gegoogel, van talen, zou ie nu zeker te doen zijn |
|
Sto Oudgediende
|
ik ben te moe ofzo want met wat ik ook puzzel ik kom er niet uit xD |
|
Kpuc Oudgediende
Oepsie, ik heb een Bulgaarse spraakverwarring erin, vervang t beessie maar voor een Gelderse Roos, de Rus moet weer zeuren met het Nieuw-Cyrillisch Pff, die wordt zo te lastig in deze chaos Ken je de Leningrad Cowboys? Nee? Zoek op, en wel nu om te genieten, op Kalinka Next |
|
Sto Oudgediende
|
oei dan was ik in de buurt ik had lenin en cowboys al gezocht maar niet te samen xD lastig he andere talen ik hoef de beurt niet iemand anders mag het verzinnen xD |
|
Kpuc Oudgediende
Deze was zeker lastig vanwege de maffe mix, samen met het Red Army CHoir Maar ken je zo ook toevallig? |
|
Sto Oudgediende
|
Kpuc: nee anders had ik het makkelijk geraden denk ik want je plaatjs waren vrij duidelijk toch wel |
|
Kpuc Oudgediende
|
|