De flauwste mop ooit |
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
Wat is geel ,en als je erop stampt rood? Een kuikentje |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Er was eens (maar die is nu dood) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote heraux: Er was eens (maar die is nu dood) haha, best droog |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Het toppunt van vertrouwen? Je laten pijpen door een kannibaal. Het is rood en zit in een hoekje? Een debieltje met een scheermes. Het is groen en wit en rolt van een berg? Een slawine. Wat is erger dan winterhanden? Sneeuwballen. Het toppunt van orgasme? Weet je het niet? Jammer he? Het toppunt van sadisme? Iemand met een waterhoofd naar de Noordpool sturen. Ellen Foley een BH geven. Het toppunt van geduld? Een k*t op de muur tekenen en wachten tot er haar op komt. Een olifant met watten dood gooien. Toppunt van snelheid? Van een flat af pissen en tegen de stroom inzwemmen. Wat moet je doen als je schoonmoeder op je af wankelt? Nog een keer schieten. Wat als je schoonmoeder op het raampje tikt? De oven hoger zetten. Nog een keer centrifugeren. |
|
strekkie001 Senior lid
WMRindex: 594 OTindex: 312 S |
Vliegt een vogel door de lucht, vliegt een vogel naast m, komt nog een vogel aan de andere kant vliegen, opeens hoor je 3 knallen. en de vogels vliegen door. |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
wat is wit en vierkant??
antwoord: een pingpongblokje |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote heraux: Er was eens (maar die is nu dood) droooog |
|
macfreak Erelid
Quote heraux: Er was eens (maar die is nu dood) die is goed... doe er nog eens zo'n leuke |
|
heraux Oudgediende
Waarom is een konijn? |
|
macfreak Erelid
Quote heraux: Waarom is een konijn? hoezo droog... meesterlijk |
|
heraux Oudgediende
Zei de boom tegen een houthakker onze relatie is best maar je moet snachts niet zo zagen |
|
macfreak Erelid
Quote heraux: Zei de boom tegen een houthakker onze relatie is best maar je moet snachts niet zo zagen hoe kom je toch aan al die dingen?? heb je een complete index onder het zaagselpannetje geparkeerd ofzo??? meesterwerk, echt hartstikke goed |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Weet je hoe een belg een legging noemt? Antwoord: fluisterbroek. En weet je ook waarom? Antwoord: Je ziet de lippen wel bewegen maar je hoort ze niet. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote sjatter: Weet je hoe een belg een legging noemt? Antwoord: fluisterbroek. En weet je ook waarom? Antwoord: Je ziet de lippen wel bewegen maar je hoort ze niet. goede |
|
r03l4nd Senior lid WMRindex: 185 OTindex: 3 Wnplts: Schiedam S |
Komt er een pinguin bij de bakker, zegt ie: mag ik 2 bier en een cola. Zegt de bakker: ik heb alleen maar bruin brood. Zegt de pinguin, maakt niet uit, ik ben toch met de scooter |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Het is rood en het vliegt door de tweede kamer Een ongestelde vraag
antwoord in wit >.> |
|
Giovanni Oudgediende
|
Komt een man bij de dokter. Dokter mijn arm doet zo'n pijn als ik hem omhoog beweeg. Zegt de dokter: "Dan moet u dat niet doen". Turk in een rolstoel? Islam. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote heraux: Waarom is een konijn? omdat ie een haas wou zijn. |
|
strekkie001 Senior lid
ik typte in Command Prompt in computer mag ik deze dans van u zei de computer nee. |
|
strekkie001 Senior lid
kandeze post verwijderd worden |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
Vlieg en tapijt wat is het verschil tussen een tapijt en een vlieg?
in een sprookje kan een tapijt vliegen maar een vlieg kan niet tapijten
|
|
heraux Oudgediende
Er was eens een man en een vrouw die graag naar Ikea wou maar de man zei meid voor ikea is het nog geen tijd ons holbewonersschap is een feit in dit weer en winderingheid is het een probleem waaronder een kast zeer lijd
Over een paar duizend jaar mevrouw en dat is niet heel snel en niet gauw dan opend er een ikea helemaal voor jou maar dan moet je me wel geloven en plechtig beloven dat je voor die ikea in reincarnatie geloven zou.
Over een duizend jaren staat daar een vrouw te staren, in lende doeken en met visserstouw in deze staat zonder berouw naar haar eerste holbewoners interieur geschikt voor de winterkou Een knuffelhoek voor de mamoet en een berghok voor de berggeit.
nou! |
|
|
wat is het verschil tussen een konijn en zen broertje konijn?
|
|
|
het is rood met zwart en het schiet door de tuin een mol op een rood fietsje |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het is zwart,zit in een boom en doet ratatatatat? Een kraai met een mitrailleur. |
|