De flauwste mop ooit |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Stro! Bistro! |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
|
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
ken je de mop van de mummie? Ingewikkeld he?
Wat is het verschil tussen een kootje en een touwtje? Een koortje kan zingen en een touwtje niet |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Verschil tussen een foto en jou? Een foto is ontwikkeld, jij niet. Verschil tussen gratis en voor niks. Ik ben gratis naar school geweest, jij voor niks. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Wat zijn 4 aardappelen in een envelop? Een atoombom. Zeer flauw, maar op school zijn er 2 die er steeds om moeten lachen |
|
Full metal Lid WMRindex: 38 OTindex: 6 Wnplts: Aarle-Rixt
|
ok hier komen ze het is geel met zwart en het hangt aan de muur? een geel/zwart muurhangertje van de hema en wat is rood met zwart en hangt aan de muur? een rood/zwart muurhangertje van de hema en wat is dan groen met zwart en hangt aan de muur? een groen/zwart muurhangertje van de hema? nee want doe zijn er alleen in het geel/zwart rood/ zwart |
|
|
er loopt een man over de heide en hij ziet een schaapsherder lopen met zijn schapen..de man loopt al een tijdje rond en heeft wel zin in een praatje en vraagt aan de man: hoever lopen die beesten op een dag... herder: welke de witte of de zwarte? man: de witte herder: jaaa zo'n 25 km man: zo! en de zwarte? herder: ja ook dan vraagt de man: en hoeveel eten ze dan op een dag? herder: de witte of de zwarte? man: ja de zwarte dan maar... herder:5 tot 10 kilo man: en de witte? herder: ja ook.... dan vraagt de man: maar meneer als het antwoord voor alletwee steeds hetzelfde is waarom vraagt u dan steeds: de zwarte of de witte? herder: om dat de witte van mij zijn... man: enm de zwarte dan? herder: Die ook |
|
|
waarom hebben alle orkanen vrouwen namen?
het begint nat en heftig en aan het eind ben je je huis kwijt
wat zijn de overeenkomsten tussen sinterklaas en ajax?
ze spelen alletwee in wit-rood merendeel van het personeel is zwart 90% van het volk gelooft er niet meer in
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Full metal: waarom hebben alle orkanen vrouwen namen?
het begint nat en heftig en aan het eind ben je je huis kwijt
wat zijn de overeenkomsten tussen sinterklaas en ajax?
ze spelen alletwee in wit-rood merendeel van het personeel is zwart 90% van het volk gelooft er niet meer in
Volgens mij bedoel je Feyenoord. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Opgewonden holt Hans naar zijn moeder: "Mamma", roept hij, "Ik zag zojuist dat Dolf met Anne in bed lagen te vrijen!" "Dat mogen ze best", lacht zijn moeder, "Volgende week gaan ze trouwen!" Waarop Hans vraagt: "Wanneer gaat pappa dan met zijn secretaresse trouwen?" |
|
^sharon Junior lid WMRindex: 11 OTindex: 1
|
twee belgen zitten in een bootje. ze knallen tegen een rots aan en zinken, waardoor ze vervolgens op een eiland aanspoelen..nadat zij een beetje het eiland hebben verkend komen zij een stel kanibalen tegen.. zegt een van die kanibalen tegen de belgen 'jullie moeten minstens 100 dezelfde vruchten vinden en binnen een half uur terug zijn, dan mogen jullie blijven leven'. na twintig minuten komt de eerste belg terug met 100 druiven. 'nu'zegt de kanibaal 'moet je ze allemaal in je achterste stoppen zonder te lachen, als je lacht overleef je het niet'. nou dat is een makkie denkt die belg.. helaas overleefde hij het niet hij was met zijn 99e druif bezig toen hij de andere belg met honderd kokosnoten zag aankomen.. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote ^sharon: twee belgen zitten in een bootje. ze knallen tegen een rots aan en zinken, waardoor ze vervolgens op een eiland aanspoelen..nadat zij een beetje het eiland hebben verkend komen zij een stel kanibalen tegen.. zegt een van die kanibalen tegen de belgen 'jullie moeten minstens 100 dezelfde vruchten vinden en binnen een half uur terug zijn, dan mogen jullie blijven leven'. na twintig minuten komt de eerste belg terug met 100 druiven. 'nu'zegt de kanibaal 'moet je ze allemaal in je achterste stoppen zonder te lachen, als je lacht overleef je het niet'. nou dat is een makkie denkt die belg.. helaas overleefde hij het niet hij was met zijn 99e druif bezig toen hij de andere belg met honderd kokosnoten zag aankomen.. Die Belgen toch. |
|
Baaten Actief lid WMRindex: 77 OTindex: 23 Wnplts: limburg S |
Het is zwart, en als het uit je boom valt is je kachel kapot?
je kachel (staat in wit) |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Het is groen, en als het uit de boom valt is je kachel kapot! je groengeverfde kachel |
|
je verkl**t mijn mop |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Slicky: Het is groen, en als het uit de boom valt is je kachel kapot! je groengeverfde kachel Diepe Zucht |
|
mijn opa was vroeger rechter
nu kromer |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
Het is zwart en als het van 3 hoog op je hoofd valt ben je dood.. een piano Het is geel en als het in je oog komt ben je dood een trein Het is geel en als je op een knopje drukt word het rood een kuikentje in een blender Het is wit en als het uit een boom valt is je kachel stuk Je kachel |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
een witte kachel? |
|
wrm pakt iedereen mijn raadseltje van mij kachel af |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Het is zwart en als het op je hoofd valt ben je dood.. wat is het? Een vitrinekast van 800 kg |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Is een vitrinekast meestal niet van glas? Het past in je hand, en als je zijn staartje er aftrekt kun je niet meer klikken. Een muis ("haha ik heb een optische muis!" Nee sukkel, die hebben geen staart dus die vallen af) |
|
Giovanni Oudgediende
|
Komt een duif een koe tegen: "Roekoe". Zegt die koe: "Roeduif". |
|
nietmeer
|
Droogjes |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Wat hoort niet in het rijtje thuis? 1, 4, 6, 8, 9, 12, 13 en 22 Antwoord in wit 9 want dat is het enige gerecht met bami, de rest is met witte rijst |
|