De flauwste mop ooit |
DuckOfDoom Senior lid
WMRindex: 295 OTindex: 1.222 S |
Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?
Brand er uit halen en er Heineken in zetten. |
|
DuckOfDoom Senior lid
wat is geel en het vliegt in de lucht?
Antwoord: twiety
|
|
DuckOfDoom Senior lid
Twee ballonnen lopen door de woestijn zegt de een tegen de anders "pas op een castusssssss.." Zzegt de ander. "Maar ik ben heus niet" BANG
|
|
megak Erelid
WMRindex: 814 OTindex: 815
|
Quote DuckOfDoom: Twee ballonnen lopen door de woestijn zegt de een tegen de anders "pas op een castusssssss.." Zzegt de ander. "Maar ik ben heus niet" BANG
is het niet PANG? |
|
DuckOfDoom Senior lid
Vaag Er lopen twee katten door de woestijn. Zegt de ene kat tegen de ander "weet jij hoe vaak de wielen van een bus draaien?" zegt de ander: ja een theezakje, want witte batterijen zijn duurder dan een inktvis |
|
DuckOfDoom Senior lid
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@DuckOfDoom: er zit een EDIT knop, gebruik die dan ook, zenuwen SPAMMER... |
|
DuckOfDoom Senior lid
?? wat moet ik doen |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
MOD/ADMIN, sorry voor de hoofdletters, maar hier is denk ik even een ingreep nodig bij DuckofDoom... |
|
Ailurus Erelid
WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Offtopic: Onder je posts komt een link te staan met de tekst "Edit", dan kan je je bericht dus nog aanpassen. Meerdere posts achter elkaar van 1 gebruiker is niet de bedoeling hier... |
|
DuckOfDoom Senior lid
wat doe ik mis? (Tja, moppen is natuurlijk wel iets anders dan dubbel posten, maar ik ga er ook op letten. )dat stuurt sjatter mij als ik vraag of je meerdere moppen achter elkaar mag zetten! |
|
Kameleon Oudgediende
Quote DuckOfDoom: wat doe ik mis? Zie: Quote Ailurus: Offtopic: Onder je posts komt een link te staan met de tekst "Edit", dan kan je je bericht dus nog aanpassen. Meerdere posts achter elkaar van 1 gebruiker is niet de bedoeling hier... DOD, ik vind het geen excuus, want je kan meerdere moppen ook in 1 post zetten, tenzij je niet meer kan Editten... |
|
DuckOfDoom Senior lid
maar je kan een berichtje toch nooit helemaal weghalen |
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
zet dan alle moppen die je hebt in 1 bericht, in plaats van telkens een nieuw bericht posten. Scheelt veel meer werk en irritatie. |
|
Kameleon Oudgediende
DoD, volgens mij is het duidelijk zat, tenzij je zonodig door wil drammen tot je je zin krijgt, wat ik erg zielig vind.. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kameleon: DoD kan inderdaad wat hij gestuurd heeft niet meer terugdraaien, want EDIT biedt alleen de mogelijkheid om een correctie aan te brengen, maar NIET om een heel bericht weg te poetsen, want dan blijft de datum en tijd staan met zijn naam erbij. ----------- Dit antwoord geldt dus ook voor Cola-Freak. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote ledi: @Kameleon: DoD kan inderdaad wat hij gestuurd heeft niet meer terugdraaien, want EDIT biedt alleen de mogelijkheid om een correctie aan te brengen, maar NIET om een heel bericht weg te poetsen, want dan blijft de datum en tijd staan met zijn naam erbij. ----------- Dit antwoord geldt dus ook voor Cola-Freak. Het zal aan mij liggen, maar ik snap je antwoord niet helemaal.. |
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
@ledi: ik bedoel het voor de volgende keer ik weet dat ie t nu niet meer kan doen |
|
ledi Oudgediende
@Kameleon: probeer dan maar eens een al geprint bericht wat je nog kunt editten, te laten verdwijnen. Dan snap je het daarna wel. Okee c-f: dat was me niet helemaal duidelijk |
|
Kameleon Oudgediende
Ledi, op die manier, nu snap ik hem ook Maar wij bedoelden meer in de trent van, effe nadenken. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Spammers .... Topic kapot |
|
ledi Oudgediende
Speciaal voor Roy Mijn vader heeft zo'n geweldige vogelverschrikker dat de kraaien wel op 5 kilometer afstand r> van zijn boerderij blijven," pochte de boerenjongen. "Dat stelt niets voor," zei zijn vriendje. "Mijn oom heeft zo'n geweldige vogelverschrikker dat de kraaien al het graan hebben teruggebracht dat ze vorig jaar hebben gestolen. |
|
ledi Oudgediende
In een zaal is een buikspreker al een uur met zijn show bezig. Op zijn schoot zit zijn houten vriend. In dit uur heeft de man niets anders dan "domme blondjes" moppen verteld. Een blonde jonge dame staat op een gegeven moment op en roept: "weet je geen andere moppen, want ik wordt er nu toch wel een keer ziek van!". De buikspreker verontschuldigt zich door te zeggen: "dame ik verdien er mijn brood mee en het zijn maar moppen". Waarop het blondje reageert: "Ik had het niet tegen jou, maar tegen dat pest ventje op je schoot". |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
@heraux: die stond er al een keer op |
|